חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עניבות ממותגות- עניבה עם לוגו

מאת: סתיו מוצרי פרסוםמיתוג18/10/20091663 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עניבות הן פריט ביגוד אשר אין לו כל מטרה פרקטית, והם מקובלים במערב בעיקר כסמל אופנתי המיועד לשדר ייצוגיות ומכובדות. שורשיו נטועים ככל הנראה במאה השבע עשרה ויתכן כי עניבות שימשו בתחילה בכדי להגן על החולצה מכתמים או בכדי לשמש כמטלית לניגוב הפה. סברה אחרת טוענת כי העניבה, עקב היותה מעוצבת כמעין חץ המצביע לכיוון אזור החלציים, נועדה לשדר כי הלובש אותה הגיע לבשלות מינית. כך או כך, עניבות נחשבות ללבוש רשמי בעולם המערבי ובמדינות רבות הן פריט חובה שאף גבר לא יעז לצאת לעבודה בלעדיו.

עבורנו, הישראלים שונאי הרשמיות, עניבה הייתה במשך שנים אביזר כמעט מוקצה, אשר שימש בעיקר עולים חדשים מאירופה שטרם התרגלו לתרבות הדוגרי הישראלית, או אנשי עסקים אשר במסגרת עבודתם מבלים ימים רבים בחו"ל. בשנים האחרונות חזרה אופנת העניבות לככב במחוזותינו והיא אינה נתפסת עוד כאיום על הישירות הישראלית. ביותר ויותר כנסים ותערוכות, כמו גם במקומות עבודה רבים, העניבה הפכה לחלק מהלבוש היומיומי. אם כך לא פלא כי עניבות ממותגות, למעשה עניבה עם לוגו החברה, הפכו גם הן לנפוצות.

עניבה עם לוגו יכולה לשמש בתור מוצרי פרסום, כמתנה ללקוחות או כפריט לבוש לעובדים. עובדים הלובשים עניבות ממותגות בעת עבודתם של לקוחות משדרים מכובדות וחושפים באופן בלתי אמצעי את לוגו החברה בעת ובעונה אחת, וכאן יתרונן הגדול. כאשר עניבות ממותגות ניתנות ללקוחות עליהן לשאת לוגו פחות בולט ואז הן יכולות לשמש כמתנה ראויה ואיכותית. מוצרים משלימים אשר יתאימו בצירוף למתנה הכוללת עניבות ממותגות הן סיכות ממותגות לעניבה, סיכות אשר מטרתן להצמיד את העניבה לחולצה ולמנוע ממנה להתנפנף.

עניבה עם לוגו היא מוצר לא יקר יחסית בהשוואה למוצרי קידום מכירות אחרים, אך היוקרה שהיא משדרת ללא ספק עושה את העבודה. העניבה הפשוטה ביותר תעלה כ-10 ₪ ליחידה, ואילו עניבה עם לוגו רקום העשויה מבד איכותי יכולה להגיע עד ל-50 ₪ ליחידה. זוהי מתנה יעילה במיוחד אם העסק שלכם כולל מגע רציף עם לקוחות, ספקים או שותפים מעבר לים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צבי סתוי, מנהל - 30 שנות ניסיון במוצרי פרסום.סתיו מוצרי פרסום ,קידום מכירות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סתיו מוצרי פרסום

מאת: סתיו מוצרי פרסוםפרסום18/10/091278 צפיות
מאמצי השיווק של כל עסק כוללים שימוש בדרכים שונות להגברת החשיפה שלו לקהל הלקוחות הפוטנציאלי. החשיפה יוצרת הזדמנות מיידית למכירה, ומעבר לכך היא מסייעת לחברה לחדור לתודעתו של הצרכן הפוטנציאלי ולהתחיל לצבור מוניטין. צבירת המוניטין איננה עניין ללקוחות בלבד- אם אנו רוצים שיכירו את המותג שלנו עלינו לחשוף אותו גם בפני חברות מתחרות ובפני שחקנים נוספים בענף שלנו ובתחום הפעילות שלנו

מאת: סתיו מוצרי פרסוםיחסי ציבור18/10/091430 צפיות
מחפשים מתנה ייחודית ללקוחות? רוצים באמת להתעלות על עצמכם הפעם? תיק למחשב נייד הוא אחת המתנות הפרקטיות ביותר, אשר תשמח כל לקוח או עובד שיקבל אותה. מחשבים ניידים כבשו את העולם בסערה בשנים האחרונות, וכיום לא ניתן למצוא כמעט אף אדם העובד בתחום המחשבים, ההדרכה, העיצוב ותחומים רבים נוספים ללא מחשב נייד צמוד.

מאת: סתיו מוצרי פרסוםפרסום18/10/092053 צפיות
בנוסף לתפקידם האופנתי הפכו צעיפים למוצר פרסומי נפוץ ביותר, ואחת העדויות החזקות לכך היא במגרשי הכדורגל, שם הצעיף מהווה פריט חובה לכל אוהד וצעיפים עם הדפסים שונים של הקבוצות הם ממוצרי הפרסום הנמכרים ביותר של כל קבוצת ספורט.

מאת: סתיו מוצרי פרסוםשימור לקוחות18/10/091328 צפיות
מבין כל המוצרים האפשריים לקידום מכירות, או בקיצור- קד"מ, נדמה כי עטים לפרסום הם המוצר הוותיק ביותר. מרבית העטים שנמצא על שולחנו של כל מי שבא במגע עם לקוחות במסגרת עבודתו ניתנו לו בתור מוצרי פרסום וקידום מכירות והם נושאים לוגו כזה או אחר.

מאת: סתיו מוצרי פרסוםשימור לקוחות18/10/091582 צפיות
חנוכה הוא אחד החגים היהודיים הגדולים ומתנה מספק או ממקום העבודה לרגל חג החנוכה יכולה לתת תחושת חשיבות ותשומת לב ולעשות את העבודה הרבה יותר טוב מהמתנה השגרתית של ראש השנה שכולם כבר מצפים לה.

מאת: סתיו מוצרי פרסוםשימור לקוחות18/10/091296 צפיות
מתי קיבלתם בפעם האחרונה מתנה לחורף? מתנות לחורף אינן מקובלות בתור מוצרי פרסום בישראל, בעיקר עקב העובדה שהחורף בישראל הוא קצר, זמני ולא ממש קר. זוהי בדיוק הסיבה מדוע חלוקת מתנות לחורף יכולה לתת לכם ערך מוסף גדול בעיני הלקוח- זוהי לא מתנה שהוא מצפה לה כמו מתנה לראש השנה או לפסח, אלא מתנה מפתיעה שנותנת תחושת חשיבות ותשומת לב.

מאת: סתיו מוצרי פרסוםאירועים וחתונות18/10/099063 צפיות
מטרתם של מתנות לאורחים המחולקות בסיומה של חתונה או חגיגה אחרת היא כי האורחים יזכרו את האירוע עוד זמן רב. בדיוק כמו מוצרי פרסום, גם כאשר מדובר על מתנות לאורחים מטרתנו היא כי המתנות יישארו עם האורחים שלנו כמה שיותר זמן ונעדיף למנוע מצב בו המתנה שלנו מוצאת את דרכה לפח.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192734 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176196 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162598 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162696 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162184 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162009 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica