חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות לאורחים בחתונה

מתכננים חתונה? אין כמו לתכנן אירוע מרגש של פעם בחיים כמו חתונה, ובמיוחד כאשר החתונה היא שלכם. תעשיית החתונות בישראל פורצת כל גבול ולעתים נדמה כי אין סוף לכמות הרעיונות המקוריים הבאים לידי ביטוי באירועי חתונה. מופעי זיקוקים, להקות, תזמורות, מתופפים, מופעים שונים, צעצועים המחולקים ברחבת הריקודים או שרשראות פרחים- דבר אינו מוגזם מדי כאשר מדובר על חגיגות חתונה, ובשנים האחרונות ניתן לזהות טרנד של חלוקת מתנות לאורחים בסיומו של אירוע חתונה או אירועים אחרים.

מטרתם של מתנות לאורחים המחולקות בסיומה של חתונה או חגיגה אחרת היא כי האורחים יזכרו את האירוע עוד זמן רב. בדיוק כמו מוצרי פרסום, גם כאשר מדובר על מתנות לאורחים מטרתנו היא כי המתנות יישארו עם האורחים שלנו כמה שיותר זמן ונעדיף למנוע מצב בו המתנה שלנו מוצאת את דרכה לפח. המתנות הנפוצות ביותר לאורחים בחתונה כוללות מגנטים למקרר ומחזיקי מפתחות, אך בהחלט ניתן לקחת רעיונות מקוריים נוספים מעולם קידום המכירות. מטבעות שוקולד שעליהם מוטבע דיוקן בני הזוג ותאריך האירוע, מוצרי הלבשה וטקסטיל רקומים כמו כובעים, צעיפים, מגבות או חלוקים, מוצרים שונים הנושאים חריטה אישית כמו עטים או לוחיות ואפילו צעצועים שונים.

אין גבול לרעיונות שניתן להשתמש בהם לצורך יצירת מתנות לאורחים, וככל שתהיו יותר מקוריים כך תגדילו את ההתלהבות מהמוצר ותגדילו את הסיכוי כי הוא יישאר בידי האורחים. הקפידו ליצור מתנות לאורחים בעלי ערך מוסף אשר יזכיר להם את האירוע המשמח בו השתתפו ואת בני הזוג שהזמינו אותו אליו. מעבר לרעיונות הטריוויאליים למתנות חתונה ניתן לגוון ברעיונות מקוריים משלכם, וכן במתנות אשר יהוו חלק מסידור השולחן במהלך האירוע ויילקחו הביתה לאחר מכן על ידי האורחים כמזכרת.

כאשר לוקחים בחשבון את ההוצאות הכרוכות בהפקת אירוע משפחתי גדול כמו חתונה מחיריהם של מתנות לאורחים אינם מוסיפים על כך הרבה. מחיריהן של מתנו קטנות נעים סביב 2-5 ₪ ושל מתנות מושקעות יותר סביב 10-20 ₪. כתוספת להוצאות החתונה מדובר על סכום זניח יחסית, ובמיוחד ביחס לתמורה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צבי סתוי, מנהל - 30 שנות ניסיון במוצרי פרסום.סתיו מוצרי פרסום ,קידום מכירות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סתיו מוצרי פרסום

מאת: סתיו מוצרי פרסוםפרסום18/10/091278 צפיות
מאמצי השיווק של כל עסק כוללים שימוש בדרכים שונות להגברת החשיפה שלו לקהל הלקוחות הפוטנציאלי. החשיפה יוצרת הזדמנות מיידית למכירה, ומעבר לכך היא מסייעת לחברה לחדור לתודעתו של הצרכן הפוטנציאלי ולהתחיל לצבור מוניטין. צבירת המוניטין איננה עניין ללקוחות בלבד- אם אנו רוצים שיכירו את המותג שלנו עלינו לחשוף אותו גם בפני חברות מתחרות ובפני שחקנים נוספים בענף שלנו ובתחום הפעילות שלנו

מאת: סתיו מוצרי פרסוםיחסי ציבור18/10/091435 צפיות
מחפשים מתנה ייחודית ללקוחות? רוצים באמת להתעלות על עצמכם הפעם? תיק למחשב נייד הוא אחת המתנות הפרקטיות ביותר, אשר תשמח כל לקוח או עובד שיקבל אותה. מחשבים ניידים כבשו את העולם בסערה בשנים האחרונות, וכיום לא ניתן למצוא כמעט אף אדם העובד בתחום המחשבים, ההדרכה, העיצוב ותחומים רבים נוספים ללא מחשב נייד צמוד.

מאת: סתיו מוצרי פרסוםפרסום18/10/092054 צפיות
בנוסף לתפקידם האופנתי הפכו צעיפים למוצר פרסומי נפוץ ביותר, ואחת העדויות החזקות לכך היא במגרשי הכדורגל, שם הצעיף מהווה פריט חובה לכל אוהד וצעיפים עם הדפסים שונים של הקבוצות הם ממוצרי הפרסום הנמכרים ביותר של כל קבוצת ספורט.

מאת: סתיו מוצרי פרסוםמיתוג18/10/091664 צפיות
בשנים האחרונות חזרה אופנת העניבות לככב במחוזותינו והיא אינה נתפסת עוד כאיום על הישירות הישראלית. ביותר ויותר כנסים ותערוכות, כמו גם במקומות עבודה רבים, העניבה הפכה לחלק מהלבוש היומיומי. אם כך לא פלא כי עניבות ממותגות, למעשה עניבה עם לוגו החברה, הפכו גם הן לנפוצות.

מאת: סתיו מוצרי פרסוםשימור לקוחות18/10/091329 צפיות
מבין כל המוצרים האפשריים לקידום מכירות, או בקיצור- קד"מ, נדמה כי עטים לפרסום הם המוצר הוותיק ביותר. מרבית העטים שנמצא על שולחנו של כל מי שבא במגע עם לקוחות במסגרת עבודתו ניתנו לו בתור מוצרי פרסום וקידום מכירות והם נושאים לוגו כזה או אחר.

מאת: סתיו מוצרי פרסוםשימור לקוחות18/10/091584 צפיות
חנוכה הוא אחד החגים היהודיים הגדולים ומתנה מספק או ממקום העבודה לרגל חג החנוכה יכולה לתת תחושת חשיבות ותשומת לב ולעשות את העבודה הרבה יותר טוב מהמתנה השגרתית של ראש השנה שכולם כבר מצפים לה.

מאת: סתיו מוצרי פרסוםשימור לקוחות18/10/091296 צפיות
מתי קיבלתם בפעם האחרונה מתנה לחורף? מתנות לחורף אינן מקובלות בתור מוצרי פרסום בישראל, בעיקר עקב העובדה שהחורף בישראל הוא קצר, זמני ולא ממש קר. זוהי בדיוק הסיבה מדוע חלוקת מתנות לחורף יכולה לתת לכם ערך מוסף גדול בעיני הלקוח- זוהי לא מתנה שהוא מצפה לה כמו מתנה לראש השנה או לפסח, אלא מתנה מפתיעה שנותנת תחושת חשיבות ותשומת לב.

מאמרים נוספים בנושא אירועים וחתונות

מאת: נעה בן אריאליאירועים וחתונות17/11/099722 צפיות
"עם הצלחה לא ניתן להתווכח", אומר הפתגם המוכר, ומעצבת שמלות הערב והכלה גלית רוביניק היא בלי ספק סיפור הצלחה שלושה מרכיבים עומדים בבסיס הצלחה זו – יחס אישי וחם, אכפתיות, אמינות ומקצועיות "אני מתרגשת בכל פעם מחדש מהיכולת שלי להגשים לכלה את חלומה ולהפוך אותה לערב אד לסינדרלה מן האגדות", היא אומרת. ידידיה של מעצבת שמלות הערב והכלה גלית רביניק מעידים עליה כי הרגעים המאושרים ביותר בחייה הם אלה בהם ניצבת בפניה אחת מלקוחותיה, הכלה העתידית, כשהיא לבושה לראשונה בשמלה שהיא עיצבה.

מאת: רן ביטון אירועים וחתונות06/11/099434 צפיות
על פ"י הרבנות ניתן לערוך חופה עד שעה אחת בצהריים, אם אתם רוצים להמשיך את האירוע לאחר כניסת השבת תהיה לכם בעיה, במקרה כזה רוב המקומות שפתוחים גם בשבת אינם כשרים, הרבנים מסרבים לחתן את החתן והכלה במקום לא כשר, אם תרצו תוכלו להמשיך את המסיבה במקום אחר.

מאת: רייט קליקאירועים וחתונות29/10/098953 צפיות
החיים של כולנו שזורים בשלל שמחות, כנסים, אירועים ומסיבות. בכל פעם שאנו מגיעים לתכנון האירוע הבא, בין אם מדובר בחתונה, יום הולדת או כנס עסקי, הזיעה הקרה מתחילה לבצבץ, לחץ הדם מרקיע שחקים והציפורניים נכססות עד הבשר... אבל למה בעצם? אז לפני שלוקחים שני וואליום, תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בבלגן ולקבוע מספר פרמטרים חשובים שחשוב להתעכב עליהם בבחירת אולם אירועים:

מאת: norit378אירועים וחתונות28/10/098813 צפיות
בלונים לחתונה | בלונים לבר מצווה | בלונים ליום נישואין - ועוד

מאת: רוני חרמוןאירועים וחתונות26/10/099254 צפיות
מה זה בעצם השכרת וילה לאירוע שלכם? ובכן ללילה אחד מאושר בתוך וילה לאירועים יכולה להפוך מפגש משפחתי פשוט לחגיגת פינוק בלתי נגמרת.

מאת: אביב חייםאירועים וחתונות25/10/099447 צפיות
מתחתנים? חוגגים בר/בת מצווה? חשבתם להזמין חברה שמפיקה מגנטים לאירועים? במאמר הבא תוכלו להבין איך הכל עובד. כל מה שלא יספרו לכם. תוכלו לדעת ממה להיזהר ומה חשוב לבדוק לפני שסוגרים.

מאת: דקלה שאירועים וחתונות25/10/098961 צפיות
קיימים בשוק תקליטנים רבים ואין ספק שלמצוא תקליטן מתאים לאירוע זו משימה לא קלה. כאשר מחפשים תקליטן לאירוע מסויים השאלה היא איזה תקליטן יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. האם כדאי לקחת תקליטן שעובד לבד או שכדאי לשכור תקליטן מחברה, האם התקליטן הוא מאזור מגוריכם והאם צריך להתפשר על בעל מקצוע זה בגלל מרחק. בואו לקרוא על בחירת תקליטנים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica