חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תקופת מבחנים

תקופת מבחנים

כל סטודנט ממוצע מתחיל את הסמסטר בחריצות: מגיע לכל ההרצאות והתרגולים, מסכמים את ההרצאות ומסמנים מילות מפתח בצבעים זוהרים, קוראים את המאמרים בשקיקה (טוב, לא להגזים, אבל בכל זאת קוראים), ואז לאט לאט, יש התרופפות. במקום ההרצאה ההיא שנגמרת בשמונה בערב מעדיפים ללכת לשתות משהו בפאב הקרוב, המאמרים כבר נערמים, ובמקום לסכם מאמרים מצלמים כל פעם ממי שמוכן רק לתת. איך שומרים על החריצות של ההתלהבות והחריצות של ההתחלה לאורך כל הסמסטר? קודם כל, ארגנו לכם שגרה נוחה. לפני הסיכומים ולפני המאמרים, האם אתם ישנים טוב בלילה? האם יש לכם מזרון נוח שמאפשר לכם שינה טובה? בשוק מזרונים רבים, פנקו את עצמכם באחד כזה שיזמין אתכם לישון שינה טובה ומפנקת. שינה טובה היא המפתח לרעננות ועירנות בלימודים ובכלל. שנית, תכננו את סדר היום שלכם. תכננו לכם זמן לאכילה מסודרת ובריאה, זמן לעבור על הסיכומים ולסדר אותם יפה בקלסר. הסתכלו ברשימת הקריאה למבחנים ותכננו נכון את הזמן, ככה שלא תמצאו את עצמכם כמה ימים לפני המבחנים נאבקים בספר עב כרס, שכל מה שקראתם מתוכו הוא את העמודים הראשונים. סדר וארגון הם מילות המפתח, והם יעניקו לכם שליטה בזמן שלכם. תחילת הסמסטר הוא הזמן לחפש את הספרים הדרושים בספריה, לצלם מתוכם את כל הפרקים הרלוונטיים, ולקרוא מידי שבוע את החומר שצריך. כך תגיעו מוכנים להרצאות ומוכנים בזמן למבחן. דבר אחרון וחשוב הוא להיעזר במעגל החברתי שלכם. כן, החברים שרכשתם בתואר חשובים לא רק על מנת לדאוג שתכירו את כל הפאבים בסביבה ולא רק על מנת למצוא חתן לעתיד, אלא גם כדי להקל עליכם את מלאכת הלימודים. חברים שאפשר ללמוד איתם, לחלוק איתם סיכומי הרצאות וסיכומי מאמרים הם נכס שאין כמותו. בנו לכם מעגל חברים איכותי ללמידה משותפת. הרווח יהיה כולו שלכם.

 



תגיות המאמר: מזרון, מזרונים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נטלי מאמרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטלי מאמרים

מאת: נטלי מאמריםשינה 13/10/12790 צפיות
אנו מבלים כשליש מחיינו בשינה. שינה טובה, יגידו כל המומחים, תורמת לאיכות חיינו. איך דואגים לסביבה מתאימה כמה שיותר לשינה טובה?

מאת: נטלי מאמריםהסרת שיער13/10/12848 צפיות
הדרך לחופה רצופה מכשולים. את זה יודעת לספר כל אחת שחוותה את ההכנות לחתונה על בשרה. אחת מהמשימות היא הסרת שיער.

מאת: נטלי מאמריםאימון אישי - כללי13/10/12714 צפיות
כמו שרובנו כבר יודעים, משקל לא מורידים בבת אחת. שינוי הרגלים דורש מחויבות ארוכה ועשוי לקחת זמן. ירידה מבוקרת במשקל היא זו הנשארת לאורך זמן. זה הזמן להתחיל ולהגיע אל הקיץ הבא חטובים מתמיד.

מאת: נטלי מאמריםאימונים13/10/12913 צפיות
אחרי ההתרגשות הראשונית של הצעת הנישואין, יש הרבה מכשולים בדרך לחופה. המלחמה בקילוגרמים המיותרים היא אחד מהם.

מאת: נטלי מאמריםספורט וכושר גופני - כללי13/10/12903 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים להיעזר בשירותיו של מאמן כושר אישי. מהם יתרונותיו של מאמן כושר?

מאת: נטלי מאמריםטבעות אירוסין ונישואין13/10/12830 צפיות
איך בוחרים טבעת אירוסין? בשוק מגוון רחב של טבעות אירוסין, וטווח המחירים רחב גם כן. בשנים האחרונות יש יותר ויותר מעצבים, שיוצרים טבעות אירוסין ייחודיות. כל אחת יכולה למצוא לה את האחת.

מאת: נטלי מאמריםטבעות אירוסין ונישואין13/10/12840 צפיות
נישואין זו החלטה גדולה, לא מסוג ההחלטות שממהרים לקחת. איך באמת יודעים שהגיע הזמן?

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/213980 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204836 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191907 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182253 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181738 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181657 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181527 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica