חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכנות לחתונה

מאת: נטלי מאמריםהסרת שיער13/10/2012848 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הכנות לחתונה

הדרך לחופה רצופה מכשולים. את זה יודעת לספר כל אחת שחוותה את ההכנות לחתונה על בשרה. המשימה הראשונה העומדת על הפרק היא בדרך כלל מציאת השמלה. האחת שתתאים לך כמו כפפה ליד, תענה על חלומותייך ומאווייך הכמוסים. בשמלת חלומותייך תראי כה ענוגה וזוהרת, כמו שלא נראית מעולם. בשלב הזה מתחילות המדידות, ואת מגלה, איך נגיד את זה... שיש כמה דברים שמפרידים בינך לבין החלום. את מגלה כמה קילוגרמים מיותרים ופוצחת במיני דיאטות שונות ומשונות. בשלב הבא את מגלה שכל אישה במצב הזה זקוקה לשירותיה של קוסמטיקאית מסורה. קודם כל מהשיער העודף יש להיפטר, ואולי גם ממקומות שעליהם לא חשבת. אחרי הכל, לכל חתונה יש ירח דבש, ואין כמו ירח דבש במקום אקזוטי כדי להוציא את הביקיני החדש מהארון ולהראות לכולם איזה גוף יש לך אחרי שאכלת חסה במשך חצי השנה האחרונה. בקיצור, הסרת שיער זה לא פיקניק. אבל יש דרכים רבות לעשות את זה, וקוסמטיקאית טובה תדע להמליץ לך על הדרך המתאימה ביותר עבורך. ישנן קוסמטיקאיות שמציעות את שירותיהן גם באיפור כלות, ואולי תוכלי לתפוס שתי ציפורים במכה אחת. אחרי הכל, מציאת מאפרת זו המשימה הבאה שלך. מאפרת טובה היא אחת שיש לך כימיה איתה. כזו שמבינה שהמראה הדרמטי הוא ממש לא בשבילך, או לחילופין, כזו שקלטה שביום המיוחד שלך את דוקא ממש רוצה לדפוק הופעה, כזו שכולם יזכרו. בקיצור, היא לא תנסה לעשות ממך מה שאת לא. אחרי המאפרת, נשאר דבר נוסף, והוא מעצב שיער. גם כאן, יש בעלי מקצוע רבים שנותנים את שני השירותים תחת אותה קורת גג, איפור ושיער ואפילו תחת קורת הגג שלך. כלות רבות מוצאות את האפשרות הזו נוחה מאד, להיעזר בשירותיו של איש מקצוע שבא עד אליך הביתה כדי שאת לא תאלצי להתרוצץ בין מספר מקומות ביום כלולותיך, שהוא גם ככה די מלחיץ.

 



תגיות המאמר: קוסמטיקאית, הסרת שיער


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נטלי מאמרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטלי מאמרים

מאת: נטלי מאמריםחינוך ולימודים - כללי13/10/12761 צפיות
טיפים לסטודנט בתקופת מבחנים

מאת: נטלי מאמריםשינה 13/10/12790 צפיות
אנו מבלים כשליש מחיינו בשינה. שינה טובה, יגידו כל המומחים, תורמת לאיכות חיינו. איך דואגים לסביבה מתאימה כמה שיותר לשינה טובה?

מאת: נטלי מאמריםאימון אישי - כללי13/10/12714 צפיות
כמו שרובנו כבר יודעים, משקל לא מורידים בבת אחת. שינוי הרגלים דורש מחויבות ארוכה ועשוי לקחת זמן. ירידה מבוקרת במשקל היא זו הנשארת לאורך זמן. זה הזמן להתחיל ולהגיע אל הקיץ הבא חטובים מתמיד.

מאת: נטלי מאמריםאימונים13/10/12913 צפיות
אחרי ההתרגשות הראשונית של הצעת הנישואין, יש הרבה מכשולים בדרך לחופה. המלחמה בקילוגרמים המיותרים היא אחד מהם.

מאת: נטלי מאמריםספורט וכושר גופני - כללי13/10/12903 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים להיעזר בשירותיו של מאמן כושר אישי. מהם יתרונותיו של מאמן כושר?

מאת: נטלי מאמריםטבעות אירוסין ונישואין13/10/12830 צפיות
איך בוחרים טבעת אירוסין? בשוק מגוון רחב של טבעות אירוסין, וטווח המחירים רחב גם כן. בשנים האחרונות יש יותר ויותר מעצבים, שיוצרים טבעות אירוסין ייחודיות. כל אחת יכולה למצוא לה את האחת.

מאת: נטלי מאמריםטבעות אירוסין ונישואין13/10/12841 צפיות
נישואין זו החלטה גדולה, לא מסוג ההחלטות שממהרים לקחת. איך באמת יודעים שהגיע הזמן?

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818360 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184312 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142338 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142571 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144015 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144367 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148365 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica