חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המירוץ לחתונה

מאת: נטלי מאמריםאימונים13/10/2012915 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המירוץ לחתונה

הרגע בו הבחור שלי הציע לי נישואין היה המאושר בחיי. היום שלמחרת הוא כבר סיפור אחר לגמרי... כל כך הרבה החלטות שצריך לקבל, להתחשב בדעותיהם של אמא ואבא וגם אמא שלו ואבא שלו. עולם מושגים חדש נפרס בפני: זרי פרחים, טעימות, גני אירועים, אולמות אירועים... והשמלה. מאז שהייתי ילדה חלמתי על השמלה שתעטוף אותי בשלמות לבנה וצחורה לעבר החופה. במדידות התבדיתי. שמלה אחת הבליטה לי את הישבן, השניה נצמדה לירכיים באופן מעורר חשד, והשלישית... פשוט לא נסגרה. התחלתי לעכל את העובדה שאני כבר לא כל כך רזה כמו הילדה שהייתי. עברו מאז כמה שנים, וקווי המתאר שלי לא מה שהיו פעם. בצר לי, נרשמתי למכון הכושר הקרוב. בדמיוני ראיתי את עצמי פוקדת אותו בסיומו של כל יום עבודה. עולה על הליכון, אחר כך גם רצה, עובדת קצת על הזרועות, הרגליים. זה עבד נפלא בשבוע הראשון, ואז הגיעו התירוצים. יום אחד כאב לי הראש, יום אחד שעות נוספות, ולאט לאט גיליתי שאני מתרחקת מהיעד הנכסף: אני, פחות כמה קילוגרמים, בשמלה הצחורה. בשיחת טלפון מלאת דמעות לחברתי הטובה מצאתי את הישועה. היא הציעה לי להיעזר בשירותיו של מאמן כושר. היא הסבירה לי את מה שרבים יודעים כבר מזמן: מאמן כושר אישי לא רק מבין מצוין בספורט ובבניית תכניות אימון לאנשים כמוני שאין להם מושג, אלא גם יודע לתת מוטיבציה, לעודד כשצריך ולדחוף אותך להתמיד ולא לוותר. מאז שהתחלתי להתאמן עם מאמן אישי, הדרך לחלום שלי נראית מבטיחה מתמיד. עדיין אני צריכה להתמודד עם ההורים של בעלי לעתיד, להחליט החלטות הרות גורל לגבי סידורי הפרחים, להתרוצץ בין מאפרות ומעצבי שיער, אבל בינינו, לגבי הדבר החשוב ביותר, אני רזה וחטובה בשמלת הכלה שלי, אני יכולה להיות רגועה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נטלי מאמרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטלי מאמרים

מאת: נטלי מאמריםחינוך ולימודים - כללי13/10/12762 צפיות
טיפים לסטודנט בתקופת מבחנים

מאת: נטלי מאמריםשינה 13/10/12792 צפיות
אנו מבלים כשליש מחיינו בשינה. שינה טובה, יגידו כל המומחים, תורמת לאיכות חיינו. איך דואגים לסביבה מתאימה כמה שיותר לשינה טובה?

מאת: נטלי מאמריםהסרת שיער13/10/12851 צפיות
הדרך לחופה רצופה מכשולים. את זה יודעת לספר כל אחת שחוותה את ההכנות לחתונה על בשרה. אחת מהמשימות היא הסרת שיער.

מאת: נטלי מאמריםאימון אישי - כללי13/10/12717 צפיות
כמו שרובנו כבר יודעים, משקל לא מורידים בבת אחת. שינוי הרגלים דורש מחויבות ארוכה ועשוי לקחת זמן. ירידה מבוקרת במשקל היא זו הנשארת לאורך זמן. זה הזמן להתחיל ולהגיע אל הקיץ הבא חטובים מתמיד.

מאת: נטלי מאמריםספורט וכושר גופני - כללי13/10/12905 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים להיעזר בשירותיו של מאמן כושר אישי. מהם יתרונותיו של מאמן כושר?

מאת: נטלי מאמריםטבעות אירוסין ונישואין13/10/12832 צפיות
איך בוחרים טבעת אירוסין? בשוק מגוון רחב של טבעות אירוסין, וטווח המחירים רחב גם כן. בשנים האחרונות יש יותר ויותר מעצבים, שיוצרים טבעות אירוסין ייחודיות. כל אחת יכולה למצוא לה את האחת.

מאת: נטלי מאמריםטבעות אירוסין ונישואין13/10/12844 צפיות
נישואין זו החלטה גדולה, לא מסוג ההחלטות שממהרים לקחת. איך באמת יודעים שהגיע הזמן?

מאמרים נוספים בנושא אימונים

מאת: עופר שלואימונים15/06/185634 צפיות
אימוני כושר אישיים לירידה במשקל וחיטוב הגוף.

מאת: דודישאימונים22/03/184603 צפיות
על פי ארגון הבריאות העולמי, מחלת הסרטן נמצאת במקום השני של גורמי המוות. על פי האגודה למלחמה בסרטן, פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן.

מאת: דודישאימונים19/03/184022 צפיות
פעילות גופנית חשובה לכולנו. בין אם אנחנו מעוניינים לרדת במשקל, לשמור על איזון ואף לעלות במשקל. אם אנחנו אנשים בריאים או חולים, ילדים או מבוגרים ואף אם אנחנו בני הגיל השלישי.

מאת: דודישאימונים14/03/163581 צפיות
אין כמו לפתח זוגיות ספורטיביות, כזאת שהיא חדורת מוטיבציה, חיזוקים הדדיים והנאה משותפת מהתוצאות

מאת: רוני הכהןאימונים09/09/152667 צפיות
רבים שואלים לגבי ההבדל בין אימון בשיטת ems club לאימון סטנדרטי אותו מבצעים בבית או במכון כושר, ולמעשה ההבדל טמון ביכולת של המערכת לשלוח את הגירוי החשמלי לכמה קבוצות של שרירים בפעם אחת ולבצע אימון של כמה אזורים בו זמנית, לעומת אימון רגיל שמצריך בכל פעם התמקדות באזור אחד ובקבוצת שרירים ספציפית בגוף של המתאמן. דבר זה מצריך הרבה יותר זמן עבור אימון בפעם אחת.

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/143024 צפיות
קטלבלס הינה משקולת אסמיטרית שבאמצעותה ניתן לבצע אימון גופני איכותי המערב קבוצות שרירים רבות בו זמנית, מאתגר את מערכות היציבות ושיווי המשקל של הגוף ותורם בפיתוח סבולת שריר ולב ריאה

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/142854 צפיות
אימון פונקציונלי החל את דרכו האימון עבור ספורטאי עילית לטובת שיפור היכולות הספציופיות לענף הספורט בו הם מתמחים. עם השנים החלו להבין שגם אנשים מן הישוב, רצוי ואף כדאי שהאימונים הגופניים שהם מבצעים לטובת בריאות גופם יהיו תואמים את אורח חייהם, כלומר אימון שמלשב קבוצות שירירים רבות בו זמנית ותנועות שתואמות את חיי היומיום- מעבר משכיבה לעמידה , ישיבה וקימה , הרמת חפצים וכדומה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica