חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לילה טוב

מאת: נטלי מאמריםשינה 13/10/2012789 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לילה טוב!


אנו מבלים כשליש מחיינו בשינה. שינה טובה, יגידו כל המומחים, תורמת לאיכות חיינו. אריק איינשטין שר "אני אוהב לישון". מה איתכם? אחרי שינת לילה טובה אנו מרוכזים יותר, נינוחים יותר ובאופן כללי, מוכנים להתמודד בצורה טובה יותר עם המטלות שמזמנים לנו חיי היומיום. כולנו מכירים את הימים האלה, אחרי שחזרנו מאוחר מבילוי, או התקשינו להירדם בגלל מחשבות מטרידות על המינוס בבנק, על רשימת המטלות בעבודה ועוד כהנה וכהנה דאגות. איך דואגים לסביבה מתאימה כמה שיותר לשינה טובה? ראשית, שינה טובה מתחילה במזרון טוב. מזרון טוב הוא מזרון שמתאים לצרכיך. בשוק מזרונים רבים, והמגוון אמור לענות על צרכים שונים. אחד אוהב את המזרן שלו קשה, השני רך יותר. מזרון נוח ומותאם אורתופדית הוא האלף בית של שינת לילה טובה. מה לגבי סביבת החדר? חדר השינה צריך להשרות אווירה נוחה ונעימה. וילונות שיגנו מפני חדירת של תאורת רחוב בלילה, או מפני כניסה של קרני אור בשעה מוקדמת מידי בבוקר, תורמים רבות לאיכות השינה שלנו. החדר צריך להיות נעים, שקט ככל האפשר. אם אנו מבלים שליש מחיינו בשינה, הרי שאנחנו מבלים שליש מחיינו בחדר השינה. אז בוא ניתן לו קצת כבוד: נרות מפיצים ריח נעים, תמונות מרגיעות, מצעים מפנקים, כל אלה ישרו אווירה נעימה ונינוחה. דבר אחרון וחשוב הוא הרגלים. שמירה על שגרת שינה ויקיצה תורמת לאיכות השינה שלנו. הקפדה על שינה בזמן קבוע פחות או יותר ויקיצה בשעה קבועה מכניסה את הגוף לשגרה ועוזרת לנו להירדם בזמן הכניסה למיטה (ולא לבלות חצי לילה בהתהפכויות ובהסתובבות) ולקימה בתחושה רעננה וחיונית. תזוזות גדולות בזמני השינה והיקיצה מביאות לנדודי שינה ולקימה בתחושת עייפות כאילו לא ישנו כלל.

 

 



תגיות המאמר: מזרון, מזרונים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נטלי מאמרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נטלי מאמרים

מאת: נטלי מאמריםחינוך ולימודים - כללי13/10/12760 צפיות
טיפים לסטודנט בתקופת מבחנים

מאת: נטלי מאמריםהסרת שיער13/10/12848 צפיות
הדרך לחופה רצופה מכשולים. את זה יודעת לספר כל אחת שחוותה את ההכנות לחתונה על בשרה. אחת מהמשימות היא הסרת שיער.

מאת: נטלי מאמריםאימון אישי - כללי13/10/12714 צפיות
כמו שרובנו כבר יודעים, משקל לא מורידים בבת אחת. שינוי הרגלים דורש מחויבות ארוכה ועשוי לקחת זמן. ירידה מבוקרת במשקל היא זו הנשארת לאורך זמן. זה הזמן להתחיל ולהגיע אל הקיץ הבא חטובים מתמיד.

מאת: נטלי מאמריםאימונים13/10/12913 צפיות
אחרי ההתרגשות הראשונית של הצעת הנישואין, יש הרבה מכשולים בדרך לחופה. המלחמה בקילוגרמים המיותרים היא אחד מהם.

מאת: נטלי מאמריםספורט וכושר גופני - כללי13/10/12902 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים להיעזר בשירותיו של מאמן כושר אישי. מהם יתרונותיו של מאמן כושר?

מאת: נטלי מאמריםטבעות אירוסין ונישואין13/10/12830 צפיות
איך בוחרים טבעת אירוסין? בשוק מגוון רחב של טבעות אירוסין, וטווח המחירים רחב גם כן. בשנים האחרונות יש יותר ויותר מעצבים, שיוצרים טבעות אירוסין ייחודיות. כל אחת יכולה למצוא לה את האחת.

מאת: נטלי מאמריםטבעות אירוסין ונישואין13/10/12840 צפיות
נישואין זו החלטה גדולה, לא מסוג ההחלטות שממהרים לקחת. איך באמת יודעים שהגיע הזמן?

מאמרים נוספים בנושא שינה

מאת: דוד כהןשינה 01/10/161548 צפיות
אין דבר מעצבן יותר מלישון כאשר בין הזוג נוחר. אבל לא רק אנחנו סובלים אלא גם הוא. תסמונת דום נשימה בשינה מזיקה ומצביעה על בעיה רפואית הדורשת טיפול.

מאת: אפרתשינה 28/05/152979 צפיות
הפרעות שינה יכולות לשבש מאוד את איכות החיים, במיוחד אשר סובלים מן בעיות של הפרעות שינה באופן קבוע. לרוב, מי שסובל זמן מסוים מן הפרעות שינה נשלח על ידי הרופא המטפל שלו או על ידי רופא המשפחה להשגחה במרפאת שינה. במרפאה זו האדם ישן את הלילה כשהוא מחובר למכשירים שונים. כך בהשחתם של רופאים ואחיות ניתן לבסוף לגלות את הסיבה הרפואית הגורמת לבעיה של הפרעות שינה. לעתים הפרעות שינה נוצרים כתוצאה מעין קשיים לנשום במהלך הלילה מה שגורם לנחירות.

מאת: רובי אוזןשינה 06/04/151894 צפיות
כמה פעמים מצאתם את עצמכם ערים באמצע הלילה? מתהפכים מצד לצד, קמים ומתהלכים ברחבי הבית ועדיין מתקשים להירדם. הפרעות שינה מלוות רבים מאיתנו במהלך השבוע. מחקרים רבים מראים כי אחוזים גבוהים באוכלוסייה הבוגרת סובלים מהתופעה אשר פוגעת בתפקוד היומיומי וגורמת לנו לחוש תשושים ועייפים במהלך היום.

מאת: רובי אוזןשינה 23/02/151642 צפיות
רבים מאיתנו סובלים מכאבי גב וצוואר הנגרמים מסיבות שונות. במקרים שכאלה בחירת מזרן היא החלטה חשובה אשר תשפיע באופן ישיר גם על איכות השינה וגם על רמת הכאב. מזרן נוח הוא עניין של פרספקטיבה המשתנה בין אדם לאדם על פי הרגלי עבר ומבנה גופני. בחירת מזרן היא איננה החלטה שאנו עושים כל יום, לכן חשוב לבדוק את הנושא לעומק, להשוות בין סוגי המזרנים, להתנסות ורק בסוף להחליט. רבים מהמומחים לעמוד השדרה טוענים כי לקימורי גב שונים, מחויבת תמיכה שונה.

מאת: מלטוניןשינה 15/06/144543 צפיות
זמן השינה לו אנחנו זקוקים בנוסף לזמן השינה שאנחנו למעשה ישנים, משתנה במהלך שנות חיינו, כאשר הורמון המלטונין מהווה מרכיב חשוב בתהליך.

מאת: Daniel.Bשינה 20/05/144929 צפיות
כמעט כל מי שנוחר מכיר את התופעה הזאת: התעוררות בבהלה באמצע הלילה שנובעת מתחושת מחנק נוראית שמחייבת אתכם לחפש אחר אוויר לנשימה. אם זה קורה לכם הרבה פעמים בלילה, יכול מאוד להיות שאתם צריכים סיפאפ.

מאת: מלטוניןשינה 20/02/148675 צפיות
מלטונין בא לשקף למוח ולשאר איברי הגוף את שעות החשיכה במהלך היממה, כמו גם את עונות השנה וכל זאת בהתאם לזמן ולמקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica