חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תערוכת חגי תשרי -לא רק בחגים!

מאת: מיכל סדןציור13/10/20121119 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
"חגי תשרי עבר הווה ו...עתיד" -תערוכת חגים בשוהם

"חגי תשרי עבר הווה ו...עתיד"
אוצרת : רחל זיו

במרכז לאמנויות הבמה,שוהם

חגי תשרי הם תקופ ה של התחדשות ועתיד.

טקסים, פירות, התחלות חדשות וכעת גם תערוכה שמאגדתאת כל הסממנים גם יחד.
התערוכה "חגי תשרי עבר הווה ו..עתיד" מביאה ביטוי אומנותי ויצירתי למסורות עתיקות יומין המושרשות בחיי המשפחה היהודית ובתודעה היהודית מזה אלפי שנים. אין כמו חגי תשרי המביאים אלינו מניחוחות הטבע ומסיפורי דורות שעברו מפה לאוזן ומתקיימים על פי משנת ההלכה היהודית וכתבי הקודש. בתערוכה הנוכחית חלק מהאמנים מציגים תכנים שיש בהם אמירה בעלת ערך מוסף, חדשנות יצירתית הנותנת ביטוי לחשיבה יצירתית עתידית. חיבור בין תרבות העבר להווה העכשווי והסתכלות אחרת, שונה, בצד המוכר והידוע. התערוכה הינה חלק מאירועי פסטיבל "מוזות בסוכות" בישוב שוהם המתקיים זו השנה ה-12 ומגיעים אליו אלפי אנשים ואורחים.

האמנים המשתתפים:

אורנה טימן - צילום, אילנה שודרון-מינקוב - ציור, איציק אדיר - ציור, אנה לזובסקי - פיסול, דבורה אזולאי - ציור, דורית דרור - ציור, טלי אדיב - ציור, ירוחם מזן - ציור, לימור שמורק - ציור, מישל עמרם - ציור, ROBERDHAY - ציור, מירי שחר - אמנית ציור על פורצלן, סיגל זילבר -ציור, סיגל מאור - מיצג, סיגלית פריד - צילום, ראובן גפני- פיסול, רונית ירושלמי - פיסול, שלומית הייט - צילום, שרה קנול - פיסול.

לראיון ועיתונאים: מיכל סדן 054-8820293
נעילת התערוכה: 4.11.2012

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מיכל סדן הפק
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנהלת מרכז תרבות חשוב בירושלים. נושמת ומובילת הפקת תערוכות אמנות מקוריות ואירועי תרבות ייחודיים , גילוי אמנים . יחצנית,  מקושרת, מעורה תרבותית, בעלת ניסיון בהפקת כ-160 תערוכות יחיד וקונספט לאורך השנים, ובחללים שונים בכל הארץ.
מתמקדת באמן עצמו, אישיותו , הביוגרפיה שלו וכיצד הוא יוצר.
מלווה את האמן/נית החל מבחירת חלל התצוגה, בחירת האוצרת, עיצוב ההזמנה, פירסום התערוכה ויחסי ציבור מאסיביים וממוקדים לקראת הפתיחה ,כמו כן מנחה את אירועי האמנות באופן קליל וקולח
מתמחית ביודאיקה ואמנות נאיבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל סדן

מאת: מיכל סדןאמנות פלסטית15/02/132220 צפיות
גלריה קטנה, בצלם של מוזיאונים, מציגה אמנות מקורית ייחודית של אמנים היוצרים במיוחד לתערוכת נושא. אתגרים רבים מציבה בפניהם , שרה רז, אוצרת התערוכות בגלריית "הציפור הכחולה". היא מניעה את אמני פתח תקוה ליצירה בנושאים אקטואליים ומגוונים . הפעם נושאי הקיימות, איכות הסביבה והמחזור ייצרו פרויקט רב תחומי.

מאת: מיכל סדןצילום12/11/121606 צפיות
בצילומים של שלומית הייט מתקיימות זו בצד זו, מציאות בתוך פנטזיה ופנטזיה בתוך מציאות. היא יוצרת תעתוע בין דימוי חי לדומם, ונדמה כי פסלוני החיות התעשייתיים שניתן למצוא בכל בית, מתעוררים לחיים בעבודותיה.

מאת: מיכל סדןציור14/10/121186 צפיות
הסצנה העירונית של האמנית איריס וינטראוב אינטנסיבית ועזה, מאופיינת בצבעוניות חזקה, בגרפיות פופ-ארטית ובדמויות מרשימות. זוויות הראיה שלה ייחודיות והקומפוזיציות מפתיעות בקריצה הומוריסטית. כל עבודה היא מיקרוקוסמוס המשלב ריאליזם עירוני עד כדי גרוטסקיות יחד עם יופי ואפילו חמלה. הסצנות משתנות בהתאם למצב הרוח ומשקפות את הלך הנפש של הגיבורים האלמוניים שלה.

מאת: מיכל סדןאמנות פלסטית12/09/121264 צפיות
מעל 40 אמנים , ציירים, פסלים, צלמים, מוסיקאים ומשוררים, יוצרים שביססו עבודתם כיוצרים לצד יוצרי העתיד יציגו בחלל התעשייתי הענק מצבים נפשיים, סצנות, חללים בלתי מזוהים, שחזורים של הזיה, הצגת המציאות, שבירת צורות, שילוב אובייקטים שונים, כשהנושא המאחד הוא המטרה לחשוף את האמן המסתתר מאחורי היצירה: הדמות האמורפית, אליטיסט, חייזר, ריאקציונר בעל תשוקה, כמיהה, עוצמה יצרית יוצרת, מנסה לחדש וליצור ומעלה את החומר הגולמי אל רמה תרבותית בעלת ערך, פטור ממתן פרשנות לעבודתו אבל תוהה לגבי הנסיבות אשר יתרחשו בסט עצמו או יוצר על מנת לייצר תסריט מוכן מראש, מול צופים שונים שרואים דברים שונים ביצירה מוצגת, שמרגע הצבתה מקבלת חיים ודינאמיקה משל עצמה, ואין לו, לאמן, שום שליטה על התסריט.

מאת: מיכל סדןהודעות לעיתונות - כללי01/06/121380 צפיות
התערוכה הקבוצתית שאוצרות מלי לנגוצקי וורה דוביצקי, בוחנת את ההוויה התרבותית הישראלית כפי שהיא מוצאת את ביטויה על שפת הים. אוצרות התערוכה מדגישות את הצורך לשמור על הים למען הדורות הבאים למען יוכלו להינות ממנו ולכן התחברו עם עמותת "צלול" כדי לתת זרקור על נושא חשוב זה.

מאת: מיכל סדןציור03/05/121604 צפיות
אורה שחף, אם שכולה שבנה יגאל שחף נרצח ב-11.10.1987 בדרכו חזרה מן הכותל המערבי ברובע המוסלמי, מקדישה תערוכה זו לבן שכל כך אהבה ושהיה מטייל בכל פינות ירושלים והדביק באהבתו זו את כולם.

מאת: מיכל סדןתרבות ובידור14/04/121477 צפיות
"כל אחד יכול להשתמש במצלמה. חלקנו עושים בה שימוש מתוחכם יותר וחלקנו עושים בה שימוש מתוחכם פחות, אך מה שמבדיל בין האמנות לאומנות היא עינו של הצלם ויכולתו לתפוש דברים לעומקם. אהוד מכניס את כל זה לתצלומיו ועוד הרבה יותר עד שתמונותיו הופכות חגיגה לעיניים וצרי לנשימה"

מאמרים נוספים בנושא ציור

מאת: amirdadon90ציור19/07/163173 צפיות
השאיפה של כל אומן ואמן שמייצרים ציורים היא להגיע לתערוכה שתציג את היצירות שלו. הרי תערוכה נועדה להציג את האומנות, ליהנות מן האומנות של אותו אומן.

מאת: אביב יועציםציור15/12/152653 צפיות
תחום קישוטי הקיר לבית משתנה ומתקדם כל הזמן. בדור מקימי המדינה, שלטו תמונות בני המשפחה או אתרים חשובים ליהדות, לדת ולמשפחה. בדור שאחרי, החלו תמונות לעטר את קירות הבית והסלון. ציורים שונים, פרחים, קצת נופים ועדיין – הרבה זוגיות ומשפחתיות. בשנים האחרונות, עם התפתחות תחום פיתוח התמונות, השתלטו תמונות נופים מרהיבות שצילמו אנשים מטיולים בעולם ואשר הפכו לקישוטי קיר ענקים וממוסגרים. וכיום? כיום הגיע תור הזהב של ציורי קיר מרהיבים שמקשטים את קירות הבית, ונראה שאת הטרנד העיצובי הנפלא הזה אי אפשר לעצור...

מאת: דניאל seoציור08/08/152855 צפיות
פנקסי חשבוניות הינם אמצעי לתיעוד עסקאות שונות מתן שירותים שונים רכישות ומכירות, פנקסי חשבוניות חשובים מאד ובמיוחד לדיווח למס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי וחשוב מאד שברשותו של כל עצמאי, פרילנס, עוסק פטור, עוסק מורשה, בעל עסק או חברה יחזיק עמו פנקסי חשבוניות.

מאת: רוי ורלציור07/05/152611 צפיות
It is easier to earn money online now than it was in the past because more and more people are doing business online. Now that people are comfortable with online transactions, you can join those making money through the Internet. The tips will put you start off on your journey successfully.

מאת: רוי ורלציור13/02/153260 צפיות
Marketing through a mobile services is one of the most modern ways to market your goods. Read on how mobile marketing campaigns that are easy and effective. Do not pester your customers. Always ensure that what you're messaging them about is relevant and important.

מאת: מירה לויציור11/09/143188 צפיות
דברים בעקבות תערוכתו של שלמה כץ במוזיאון רמלה

מאת: דודישציור01/09/148551 צפיות
כבר כמעט 25 שנים שמשפחת סימפסון מתגוררת בפרבר אמריקאי בדיוני שנקרא ספרינגפילד. הומר עדיין עובד בתחנת הכוח הגרעינית, מארג' היא עדיין עקרת בית נואשת ובארט עדיין בן עשר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica