חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרכזיות קורל / Coral IPx - מדריך רכש לעסקים

מרכזיות קורל / Coral IPx - מדריך רכש לעסקים

 

מרכזיות קורל - סקירה טכנית

לתדיראן טלקום יצרנית מרכזיות קורל חמישה דגמים מובילים לרמות השוק השונות:

א. מרכזיות קורל Coral IPx Office. מדובר במרכזיית IP קטנה, שבנויה בתצורת של נתב רשת. היא מיועדת לעסקים קטנים ומספקת "תקשורת אחודה" וחיבורי רשת קווית ואלחוטית לעסקים קטנים (או לסניפים קטנים ו\או מרוחקים של עסק גדול). היא תומכת בעד 120 טלפוני קצה, מהם עד 20 טלפונים אנלוגיים, 8 חיבורי LAN. היא מספקת קישור WiFi במשרד וניתן לשרשר אליה עוד שתי מרכזיות כאלה, אם העסק גדל בהיקפו.

ב. מרכזיות קורל Coral IPx 500. מדובר במרכזיית IP לעסקים ברמת ה- SMB עד ה- SME, שתומכת בעד 672 פורטים וניתנת להתקנה בארון תקשורת סטנדרטי.

ג. מרכזיות קורל Coral IPx 800. מדובר במרכזיה לעסקים ברמת העסקים הבינוניים, שתומכת בעד 720 פורטים ובאה בתצורה של ארון עצמאי, שניתן להרחבה עם מוצרים מסדרת ה- 3000 במידה והעסק גדל.

ד. מרכזיות קורל Coral IPx 3000. מדובר במרכזיה לעסקים ברמת העסקים הגדולים, שתומכת בעד 6,000 פורטים (עם הרחבה), כולל יכולות שרידות (כאופציה להרחבה).

ה. מרכזיות קורל Coral IPx 4000. מדובר במרכזיה לעסקים גדולים מאוד ברמת ה- Enterprises, שתומכת בעד 6,000 פורטים ללא הרחבה (ועד עשרות אלפי פורטים עם הרחבה) וכוללת שרידות מלאה. היא מיועדת במיוחד לבנקים גדולים, בתי חולים, שדות תעופה, ומפעלי ענק עם רמת שרידות של 5 תשיעיות ועם תמיכה מלאה בתקשורת אחודה.

מרכזיות קורל - סקירת מחירים

יש כמה אפשרויות לרכישת המרכזיות מהדגמים שהוזכרו כאן:

א. ישירות מתדיראן טלקום או מאחד ממפיציה בהסדרי תשלום רגילים.

ב. שכירה של המרכזיה ב"שכירות תפעולית" חודשית מתדיראן טלקום או מאחד ממפיציה.

ג. רכישה של מרכזיה משומשת ומשופצת או מרכזיות מדגמים ישנים, שכבר לא מיוצרים יותר (עודפי ציוד) מאחד מספקי הציוד המשומש, או מאחד מהמפיצים של תדיראן טלקום (יש די הרבה בשוק. בזק בינלאומי היא הגדולה מבין המפיצים של תדיראן טלקום).

העלויות של המרכזיות תלויות בצרכים של העסק, בתצורה המוזמנת על ידו ובהיקף מכשירי הקצה ושירותי הערך המוסף שהוא מזמין. המחירים יכולים לנוע בין 3,000 ₪ (פלוס מע"מ) למרכזיות הקטנות ועד מאות אלפי שקלים למרכזיות הגדולות. טלפוני IP יעלו מ- 300 ₪ ומעלה ליחידה. עלויות התקנה, תחזוקה וביטוח תלויות בהיקף וברמת השירות והתחזוקה הנרכשים מתדיראן טלקום, ויכולים לנוע בין אלפי עד עשרות אלפי ₪ לשנה. מרכזיות משופצות או מעודפים יכולות לעלות בין חצי עד רבע ממרכזיה חדשה. כמובן, על מי שמחובר ב- PRI לרכוש כרטיסי PRI (במחירים של מאות ועד אלפי ₪, תלוי במספר הפורטים), ונוספות כאן עלויות קווי ה- PRI המשולמות לבזק, או לספק תקשורת מתחרה, במחיר של עשרות עד מאות ₪ לחודש, תלוי במספר הפורטים. למי שמחובר ב- SIP יש עלויות של הפס הרחב, חיבורי ה- SIP ורישיונות ל- SIP, בהיקף של מאות עד אלפי ₪ לשנה, תלוי בהיקף הפורטים.

מי הם השחקנים בשוק המקומי של מרכזיות IP?

כאמור, את המרכזיות הפיזיות, הקנייניות והיקרות מאוד (או הזולות מאוד) לא צריך לחפש. אנשי השיווק והמכירות שלהן מגיעים לעסקים בכל השוק ומנסים למכור את תוצרתם: סיסקו, אוויה, תדיראן-טלקום, פנסוניק, LG, טלרד-קונג'י (וויזקום) ועוד. כמות המשווקים והמפיצים שלהן גדולה ומפוזרת בכל פינה והם מוכרים היטב בשוק.

השחקנים המוכרים בחלופות האחרות למרכזיות קורל:

  • ספקי IP-Centrex: בזק(ובזק בינלאומי), נטוויז'ן \ סלקום וסמייל \ פרטנר.
  • ספקימרכזיות ופתרונות בקוד פתוח: טיקל-רשתות, קסורקום(יצרנית וספקית פתרונות מגוונים), מידיקום, גטר-טק, בינת-סמך, קבוצת שטרודל,פוקוס-טלקום, יורוטק תקשורת, איזירן (בעיקר לפתרונות CallCenters), מקשרון, אקספון-018, נס"רלהתיישבות (בעיקר לקיבוצים), ברידג'-טוק (לפתרונות שיחות ועידה), בזקום(לשיחות בינלאומיות), VoiceSpin, Voipli, PCS, TheFlat Planet Phone, Kiwinet,IP Tech, AllegroNet,VoIP Store,Codefidence,SmartBase, Asterjet, GamaOperations (למערכות UnifiedMessaging), Innitel, ועוד.

ספקי מרכזיות בענן: The Flat Planet Phone, VoiceSpin, IsraelNumber, תדיראן-טלקום, בינת סמך, טיקל רשתות, קבוצת שטרודל, מיקרוסופט, ועוד. בקרוב כנראה גם:PCS , ClubVPS, We!, IBM, קבוצת בזק, קבוצת הוט-מירס, קבוצת פרטנר-סמייל, קבוצת סלקום-נטוויז'ן ו- TripleC

מרכזיות טלפון - כיוון התפתחות השוק

הכיוון הברור הוא: מעבר לענן, גם של שירותי התקשורת. לספקי תקשורת יש שם טוב באספקת השירותים שלהם בכל רובדי התקשורת: נייחת, ניידת, פס רחב וכיו"ב. לכן, עסקים קטנים ובינוניים יכולים לסמוך על השם הזה ולהעביר אליהם שירותים, בתחילה כשירותים וירטואליים, כמו דוא"ל, אבטחה ויישומים דומים, ובהמשך את כל השירותים.

מרכזיות קורל - המלצות

עסקים יכולים להיכנס בשקט לבחינת פתרונות בקוד פתוח בתקשורת, במיוחד בענן. הפתרונות, שיש כיום בשוק, זולים, יציבים, דוברי עברית, מכילים יכולות מתקדמות לרבות Call Canter ו- UC, ומאובטחים לא פחות מפתרונות קנייניים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VoIP-Expertsמדריך רכש מרכזיות טלפונים לעסקים, קבלו הצעות מחיר מספקי תקשורת בחינם!

החברה הוקמה ע"י מהנדסי תקשורת מומחים בעלי ניסיון מעל 20 שנה בשוק התקשרות במטרה לסייע לעסקים שאין באפשרותם להעסיק מומחים בתחומי התקשורת והמחשוב כעובדים שכירים בחברה, בהתייעלות ושדרוג מערכי התקשורת והמחשוב תוך חיסכון בהוצאות, ובכך לסייע בצמצום הוצאות מיותרות ולהביא לגדילה, צמיחה והשגת יעדי העסק שלכם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל פנחס

מאת: מיכאל פנחסמחשבים וטכנולגיה - כללי30/09/131218 צפיות
התחרות בתחום הפס הרחב עם סיבים לכל פינה קורמת עור וגידים. המחירים ייפלו ודי בקרוב בצורה חדה ביותר. כיצד מנהלים צריכים לקבל החלטות בתוך המהפכה של הפס הרחב בישראל?

מאת: מיכאל פנחסעסקים קטנים ובינוניים30/09/131038 צפיות
התחרות בתחום מצלמות אבטחה IP יצרה שוק פרוע המבוסס על מחירים. אולם, בעלי עסקים מחפשים מערכת המבטיחה אמינות ויכולת גישה למצלמות בכל עת ומכל מכשיר קצה (לרבות סמארטפונים וטאבלטים). כיצד מנהלים צריכים לקבל החלטות בבחירת מערכת ושירותי מצלמות אבטחה IP לעסק?

מאת: מיכאל פנחסטלפונים סלולריים27/09/132273 צפיות
התחרות בעולם הסלולר לא פוסחת גם על המגזר החרדי. כיצד אנשי עסקים ומנהלים חרדים צריכים לקבל החלטות בבחירת שירותי סלולר "כשרים"?

מאת: מיכאל פנחסמחשבים וטכנולגיה - כללי27/09/131324 צפיות
עסקים רבים מחפשים דרכים להוזלת עלויות התקשורת שלהם, במיוחד בתחום המרכזיה העסקית. כיצד בוחרים את המרכזיה המתאימה לעסק וחוסכים בהוצאות התקשורת בגדול? האם מרכזיית MyPBX היא הפתרון המומלץ?

מאת: מיכאל פנחסטלפונים סלולריים09/09/131529 צפיות
המעבר ל- BYOD בתוספת עבודה מרחוק ובכל מקום, יוצרים לעסקים סעיפי הוצאה גדלה והולכת. כל מה שיש לבחון ולשקול בטרם נופלים ל"בור ההוצאות", שכרוך בשימוש במכשירים ניידים לצרכי העבודה.

מאת: מיכאל פנחסמחשבים וטכנולגיה - כללי09/09/131380 צפיות
טכנולוגיית זיהוי דיבור (Voice Recognition) מסייעת לעסקים להחליף את העובדים האנושיים במרכזיות ובמוקדי השירות במכונות אוטומטיות המקיימות קשר אינטראקטיבי עם הפונים. כיצד בוחרים את מערכת הזיהוי הדיבור לעסק וחוסכים בהוצאות התקשורת?

מאת: מיכאל פנחסטלפונים סלולריים09/09/131341 צפיות
עולם התקשורת העסקית הניידת נמצא בתזזית. עובדים ומנהלים בהיקפים גדלים והולכים מביאים מהבית טאבלטים וסמארטפונים, ומעוניינים להשתמש בהם גם בעבודה לצרכי העבודה וגם להשתמש ביישומים המצויים על המכשיר במהלך עבודתם (BYOD).

מאמרים נוספים בנושא טכנולוגיות חדשות

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/162021 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/161916 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: sharondan80טכנולוגיות חדשות23/02/161648 צפיות
אנו אולי לא מודעים לכך או חושבים על זה, אבל חיישנים, המכונים גם "רגשים", נמצאים בהרבה מאוד מקומות ובהרבה מאוד תחומים בחיי היום יום שלנו.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143394 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: יזמותטכנולוגיות חדשות03/08/142680 צפיות
אם עד שנה שעברה היה תחום הסלולאר עמק הסיליקון של ענף היזמות, הרי ששנת 2013 הביאה עמה ניחוחות חדשים של טרנד רענן.

מאת: רוני הכהןטכנולוגיות חדשות24/06/144384 צפיות
מיתוג מודרני מצריך שימוש בכלים טכנולוגיים שונים על מנת להגיע לחשיפה גדולה ביותר אל מול קהל היעד הפוטנציאלי.

מאת: עידן עסיסטכנולוגיות חדשות08/12/138349 צפיות
האפשרות וההצלחה בחימום בריכת השחיה שלכם באמצעות קרני השמש משתנות בהתאם לכמות החשיפה לשמש, גודלה של הבריכת שחיה, האם היא קרה במיוחד?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica