חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתר וורדפרס - האלטרנטיבה הכי טובה לעסק שלך

מאת: דודו בוזגלובניית אתרים15/10/2012802 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
בניית אתר וורדפרס- משקיעים פחות ומקבלים הרבה יותר

כאשר עסק לוקח החלטה ובונה אתר בוורדפרס הוא מקבל הרבה יותר אפשרויות בהשקעה כספית נמוכה.

אם בעבר הייתי צריך לפתח ללקוח אתר בקוד .net  או ב ASP קלאסי, לכל פרט ולו הקטן ביותר במפרט מעלה את המחיר של המוצר מכיוון שכל אלמט מצריך בנייה מחדש של הקוד והתאמתו ללקוח.

בניית אתר וורדפרס מאפשרת לנו כיום לאפיין אתר ביחד עם הלקוח במהירות ולהתמקד יותר במבנה האתר, בשיווק שלו, בצרכים העסקיים ופחות באלמנטים טכניים שאותם קל מאוד לפתור כשמדובר בוורדפרס.

מבחינת זמן הפיתוח כמובן שהוא מהיר בהרבה יותר ומכאן גם החסכון בעלויות לדוגמא מסקר שערכתי בקרב חברות לבניית אתרים בשביל להקים אתר תדמיתי הכולל עיצוב מקורי עם 4-5 תבניות המחיר נע בין 8000 ל- 10000 שח ולעומת זאת חברות המשתמשות בוורדפרס מבזבזות פחות זמן על פיתוח ולכן העלויות נעות בין 3500 ל - 6000 ש"ח.

וורדפרס- בגלל עלויות התחזוקה הנמוכות

כשמדברים על בניית אתרים בקוד מבית מיקרוסופט אנו מדברים על שרתים שבהם מותקנות תוכנות יקרות ערך ולכן שירותי אחסון לאתרים מבוססים על קוד מיקרוסופט יקרים יותר ואם נוסיף לזה את העובדה שלרוב חברות שמבססות שירותים על בסיס מוצרי מיקרוסופט מבססות גם יחסי תלות של הלקוח במוצר (שהוא ההיפך מקוד פתוח) ולכן עלויות תחזוקה חודשיות של אתר אינטרנט נעות בין 150 ל- 300 שח.

בניית אתר וורדפרס לעומת זאת מבוססת על תוכנות חינמיות שמותקנות על השרתים מה שמוריד את עלויות הספק וכתוצאה מכך הלקוח חוסך אף הוא במחיר. בנוסף בניית אתר בוורדפרס מבטיחה לנו שני דברים:

1. אתר שאנחנו לא ממש חייבים לאחסן אצל המפתח (וכאן אפשר למצוא פתרונות אחסון בארץ בין 40 ל 100 שח בחודש)

2. אני ממליץ לקחת שירותי אחסון אצל המפתח כי בסופו של דבר מדובר במוצר מורכב אבל לרוב מומחים בוורדפרס גובים סכומים של 90-120 ש"ח ובתוכם כמובן מקבלים שירות אדיב והדרכה.

מוצר חופשי לשימושו של הלקוח

לקוחות רבים שבנו אתרים בעבר טוענים כי כאשר רצו לעזוב את החברה הקודמת מטעמי שירות לקוי או מטעמי עלויות שירות יקרות לא קיבלו בסופו של דבר את המוצר שפיתחו כיוון שהוא קניינו האישי של המפתח.

בניית אתר בוורדפרס מבטיחה ללקוח אתר כמוצר שלו לשימושו הפרטי. חברה לבניית אתרים המפתחת קוד משל עצמה בונה על קשר ארוך טווח ומחייב בינה לבין הלקוח לעומת בניית אתר בוורדפרס אשר הוגנת כלפי שני הצדדים.

הלקוח-  אשר מקבל את המוצר במידה וירצה זוכה לחופש מוחלט ולמוצר ממשי שאותו יוכל לפתח גם בחברה אחרת.

מפתח האתר - במידה והוא נותן שירות מקצועי ואדיב מן הראוי שהלקוח ימשיך לצרוך שירותים נוספים כגון אחסון תמיכה ושירות.

 

בניית אתר וורדפרס - בגלל הקידום בגוגל

אף אחד לא ממש יודע איך גוגל עובד בדיוק אולם קיימת סברה שגוגל אוהב יותר אתרים בוורדפרס (והוא יודע בוודאות להבחין בין אתרים שנבנו בפלטפורמות שונות), הוא סורק אותם לעיתים קרובות יותר ומאנדקס אותם מהר יותר ממערכות אחרות. מנסיון עבודה אישי שלי עם מערכות קוד פתוח ופיתוחים ב .NET אני יכול להגיד בבטחון שאתרי וורדפרס עדיפים יותר ואם נתקין עוד כמה תוספים שישדרגו את האתר שלנו לדוגמא: all in one seo  (תוסף פופולארי לאופטימיזציה לאתר) אזי נקבל מערכת שכוללת הרבה יותר אפשרויות לקידום.

וורדפרס - מערכת ניהול פשוטה, אינטואיטיבית ובעברית!

ממשק הניהול של הוורדפרס הוא פשוט להבנה ובעברית. בסופו של דבר אם חיפשנו לבנות אתר אנחנו מחפשים שירות מעל לכל כיוון שהמוצר שלנו הוא מוצר מתפתח, הוא מוצר שאמור בסוף היום להביא לנו עבודה ולעזור לנו לסגור עיסקה. כאשר מדובר בממשק אינטואיטיבי ופשוט לגולש (בשילוב חניכה והדרכה) אין ספק שזה הכיוון בדרך להצלחת האתר באינטרנט. נתקלתי פעמים רבות בלקוחות שבנו בעבר אתר ומעולם לא הוכשרו לנהל את האתר שלהם, חלק מהעבודה של נותן שירות בתחום האינטרנט הוא להקנות ללקוח שלו כלים לשליטה עצמית וכאן אני רואה בבניית אתר וורדפרס יתרון משמעותי מכל מערכת אחרת.

סבירות של 95% שהפרויקט שלך מתאים בדיוק לוורדפרס

אז מה תוכלו לבנות בוורדפרס? למען האמת עם השקעה של זמן ניתן לפתח כל דבר אך וורדפרס היא בעיקר הפתרון המושלם לפרויקטים כגון:

  • אתרים תדמיתיים - דוגמא: http://www.ganteva.co.il
  • קטלוגים של מוצרים
  • בלוגים
  • אתרי תוכן
  • פורטלים
  • פורומים
  • אתרי מכירות
  • אתרים קהילתיים
  • אז בפעם הבאה לפני שאתם שוקלים בניית אתר התייעצו עם מומחה בוורדפרס ובחנו את הנושא לעומקו, בידקו עם הספק היטב מהי רמת המוצרים מבחינה עיצובית שהוא מציע? האם המוצר יכול להיות מאוחסן על שרת שלכם? מה כולל השירות וכמה זה עולה לכם?

    ועד הפעם הבאה בהצלחה!

     





     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:

    הכותב הוא בעל נסיון של למעלה מ - 10 שנים בבניית אתרים המתמחה בבניית אתרים בוורדפרס והינו מנכ"ל Dotweb - בנייה עיצוב ושיווק באינטרנטhttp://www.dotweb.co.il

     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת דודו בוזגלו

    מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

    מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213604 צפיות
    סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

    מאת: יאירבניית אתרים18/06/194079 צפיות
    לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

    מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175719 צפיות
    החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

    מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174877 צפיות
    לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

    מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172713 צפיות
    בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

    מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172282 צפיות
    כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

    מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162132 צפיות
    מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica