חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הלבנת שיניים- מחייכים בגאווה

מאת: טלי גלבריאות השן16/10/2012752 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשני העשורים האחרונים טיפולי הלבנת שיניים פופולאריים מאוד ומדי שנה מתווספות שיטות נוספות הכוללות מכשור ותכשירים בטוחים יותר לביצוע ההלבנה. אם גם אתם חשים כי הגיע הזמן לשדרג את החיוך שלכם ולחייך בלבן, בוודאי תהיו מעוניינים לקרוא את כל הנתונים החשובים ביותר אודות טיפולי הלבנת שיניים במאמר זה.

הלבנת שיניים- מה זה אומר?

כל אחד נולד עם שיניים לבנות, אך מזונות שונים, עישון סיגריות, תרופות שונות אותם אנו נוטלים, הרגלי תזונה לקויים ושתייה שכוללת קופאין וצבעי מאכל משפיע על הצבע הטבעי של השיניים שלנו ופעמים רבות אנו מוצאים את עצמנו מסתכלים במראה ותוהים כיצד השיניים שלנו הגיעו למצב כזה וכיצד אנו יכולים לשנות אותו.

טיפול הלבנת שיניים מוגדר כטיפול אסתטי לכל דבר ולכן יש להתכונן לכך שההוצאה עבורו תהיה מהכיס שלכם. המטרה של טיפול זה היא להחזיר לשיניים את אותו צבע לבן וטבעי שהיה לנו כאשר הגחנו לאוויר העולם. קיימות שיטות שונות להלבנה כאשר השיטות נחלקות לשתיים: הלבנת שיניים אשר נעשית במרפאות שיניים והלבנת שיניים ביתית.

כיום, הלבנת השיניים היעילה והבטוחה ביותר היא זו אשר מוצעת על ידי מרפאות שיניים שונות בעלות מוניטין בתחום אסתטי זה. מרפאות שיניים אלו מציעות לנו טיפול הלבנה על ידי רופאי שיניים מוסמכים המומחים בתחום האסתטיקה של השן תוך שימוש בציוד משוכלל ובהתאמת שיטת ההלבנה לשיניים שלנו.

הלבנת שיניים- האם היא מתאימה לכם?

עקרונית כל אדם בריא יכול לגשת אל מרפאות שיניים שונות ולבדוק מה הן שיטות ההלבנה אותן הן מציעות למטופלים. יש לזכור כי המרפאה חייבת לפעול בהיתר של משרד הבריאות וצוות רופאי השיניים הפועלים במקום חייב להיות מוסמך ולהציג בפניכם תעודות המעידות על כך. יש לקחת בחשבון כי ההצלחה של פרוצדורה זו תלויה במצב השיניים שלכם.

אם למשל אתם מעוניינים לעשות הלבנת שיניים בלייזר או בכל שיטה אחרת כחלק מטיפול כולל של שיקום הפה, חשוב שפעולות, כמו למשל סתימות, כתרים וכל פעולות נוספות הקשורות אל שיקום הפה יעשו טרם אתם מתחילים בטיפול ההלבנה. בנוסף, יש לקחת בחשבון כי אם יש לכם סתימות כהות וכתרים בגוונים שונים, ההלבנה לא תשפיע עליהם ולכן יש להגיע להחלטה האם אתם מעוניינים להחליף אותם לכתרים וסתימות בצבע ההלבנה טרם תחילת הטיפול.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121189 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121630 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121259 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121385 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121412 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121225 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121346 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201592 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181670 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181781 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181592 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171507 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171507 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171382 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica