חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת קמטים בפנים

מאת: יניב זמירניתוחים פלסטיים16/10/2012573 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגיע הזמן להגשים את החלום ולהיות רזה? מעוניינים להגיע למראה המושלם? הגיע הזמן! בימינו שפע של טיפולים הכוללים הזרקות, טיפול בלייזר , השתלות ועוד. הטיפול מותאם לפי מצב בריאותו של המטופל, סוג הטיפול , רצונות הלקוח ויישומו. מחפשים את המראה המושלם? המלצות וטיפים בהמשך!.

איך מתחילים בעצם? מה יש לדעת בנושא של קמטים בפנים ואילו פרטים יש לברר כאשר עומדים לעבור טיפול קוסמטי. מידע בנושא קמטים בעיניים וטיפים בהמשך.

לפני שתתחילו בטיפול מגיע לכם הסבר וייעוץ אישי. למצוא את המרפאות המובילות בתחום, המתאפיינות במטפלים מקצועיים, בעלי הכשרה מוכחת בתחום. נושא שיש לשם אליו לב- כי המכשור חדיש, ובמידת האפשר – שיגרום מינימום כאב ויעמוד בתקנים ויהיה כשיר לטיפול.

לא פעם אנחנו נתקלים בהמון הבטחות כתובות ללא כל בסיס מאחוריהן. חשוב ביותר להיות ערניים ולפעיל שיקולי דעת, לשאול שאלות ולבדוק את הנאמר ולהישאר בתקציב שהגדרתם מראש. כדאי לכם שתתאימו את הטיפול אליכם ולא להיפך. לפני שתקדמו בתהליך יש לקבל הסכם כתוב עם פירוט התהליך הצפוי עם פירוט והתחייבות מלאה.

כמו כן, אתרו מספר חברות והתרשמו מהבדלי המחירים. הגעתם להחלטה באיזו חברה לבחור? כעת תוכלו לגשת למרפאה זו שתעניק לכם את הטיפול במסגרת התקציב שהגדרתם לעצמכם. יש לזכור: מחיר זול יותר או יקר יהיה האינדיקציה היחידה והעיקרית בבחירת מכון שיטפל בכם.

חושקים בטיפול קמטים במצח במרפאה הטובה בתחום? חובה לבקש חוות דעת והמלצות מכאלה שעברו בקליניקה כבר טיפול, בנוסף חיפוש ברחבי האינטרנט יעזור לכם ודאי להגיע למספר חברות, בכל הארץ, לכל טיפול בו תרצו.

בימים אלו אפשר ללא כל בעיה לבצע יותר מטיפול אחד מסוים באותה הקליניקה. לדוגמה : זריקות בוטוקס גם בקמטים וגם לשפתיים, הצרת היקפים,הסרת צלוליטיס ועוד. באופן זה ככל הנראה תקבלו הוזלה במחיר. כדאי לטפל ביותר מתחום אחד במקום אחד ואם תקבלו הנחה הרווח כולו שלכם.

הקריטריון החשוב ביותר - בריאות מעל הכול-שימרו עליה. בטח נשמע קלישאתי מדי ומוכר מדי- אך טיפול שנעשה ע"י מטפל חובבני ואבחון חובבני, עלול לעשות נזק גדול, לגרום לכאב נפשי עצום ולחרטה גדולה, פגיעה נפשית וחיצונית וכמובן תבזבזו זמן וכסף יקרים.

 



תגיות המאמר: קמטים במצח


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יניב זמיר

מאת: יניב זמירניתוחים פלסטיים28/12/12972 צפיות
מאפשרים לקבל הדמיה ממוחשבת, בכל פגישה בקשו מהרופא שאיתו אתם נפגשים שיראה כיצד גופכם יראה

מאת: יניב זמירבריאות השן14/11/121080 צפיות
אינם עוזרים, לאור העובדה חשוב מאוד לברר אודות השיטה, לקבל דעה מפציינטים שעברו את התהליך בהצלחה ולהתרשם מהטיפולים

מאת: יניב זמירשיפוצים13/11/121137 צפיות
תפקידו? בדקו מתי הוא נרכש והאם הוא עדיין במסגרת אחריות. במידה ויש לכם עדיין אחריות עליו, פשוט צלצלו לחברה

מאת: יניב זמירלימודים קלאסיים12/11/128429 צפיות
בלימודים לתואר מומלץ להפעיל שיקולי דעת נכונים באיזה מקצוע ללמוד ולא לשכוח לבדוק את ההיצע של המקצוע בו

מאת: יניב זמירניתוחים פלסטיים11/11/121017 צפיות
אם אתם מעוניינים לעשות טיפול בעזרת בוטוקס למצח או לשפתיים, מומלץ לעבור

מאת: יניב זמירשיפוצים11/11/12990 צפיות
להיראות כמו ארמון מפואר ויפהפה, איך זה אפשרי? עם צבע, היום נגישותם של שלל גוונים שקיימים בתחום וטכניקות הצביעה

מאת: יניב זמירשיפוצים10/11/12981 צפיות
קניתם מוצר חדש או שהתיקון הצריך החלפת חלקים, אל תשכחו לבקש אחריות מקיפה. השוק לא בטכנאי דוד שמש

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161785 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161675 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161782 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161618 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152275 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151781 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152307 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica