חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אפיון הקונספט של אתר האינטרנט שלך

מאת: YBPmediaבניית אתרים18/10/2009940 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם סוגים רבים של אתרי אינטרנט, כיום לאפיין את האתר שלך, את החזון שלך מול חברה לבניית אתרים. כאשר אתה בתור בעל עסק יזם מחליט להקים אתר אינטרנט, יש לך חזון או אפיון מסויים בראש אך לפעמים אנשי מקצוע עם נסיון של שנים יכולים לשפוך אור חדש ואף "ללטש" את החזון ולשדרג אותו ע"י שימוש בטכנולוגיות חדישות בשילוב של ממשק משתמש נכון וגרפיקה עכשווית.

1. אתר עסקי - בד"כ עד 10 עמודים כאשר אחד מהם הינו עמוד "צרו קשר, עוד עמוד פרופיל ומעבר לך עמודי תוכן ועמודים אשר מותאמים אישית לצרכי הלקוח (למשל צלם צריך עמוד גלריה להציג את עבודותיו). מה שמקובל היום הוא לבנות אתר יחד עם מערכת לניהול תוכן, במקרה כזה הקפידו גם החברה לבניית אתרים שתוכלו לערוך את תגיות ה META של האתר דרך הממשק, דבר שיעזור לכם להתקדם בגוגל.

2. אתרי web 2.0 - אתרים אלו רובם ככולם נבנים ע"י יזמים ואנשי עסקים באינטרנט בעלי חזון. אתרים אלו מתוכננים בסגנון של תוכן גולשים ויש להתאים אותם לאופי גלישה זה. יותר דינאמי, יותר תוכן - מה שמצריך ממשקי ניווט נוחים במיוחד וחיפוש פנימי יעיל. כפתורי שיתוף בולטים, טוקבקים דירוגים וכו'.

קונספטים של אתרי WEB 2.0 יכולים להיות: פורומים, אתרי מאמרים, אתרים לשיתוף וידאו (כמו יוטיוב), אתרי לשיתוף תמונות, קבצים, מצגות או בעצם כל מדיה דיגיטלית אשר מגיעה בצורה של קובץ. במידה ויש לך רעיון חדש - ישנן חברות בניית אתרים אשר מנהלות את הפרוייקט ובונות לך מערכת באופן מותאם אישית.

3. פורטלים פורטלי תוכן - אלו אתרים שבשונה מאתרים עסקיים, מתבססים על המון תכני מקור ומאידך לא תכנים שגולשים מעלים אלא בעלי האתר או מישהו מטעמם. האתרים לא באים למכור מוצר מסויים בשונה מאתרים שיווקיים של עסק ובד"כ מרוויחים ממכירת שטחי פרסום או תוכניות לשיתוף רווחים כאלו ואחרות.

בתרים אלו יש למקם את שטחי בפרסום באופן אסטרטגי אשר מעלה את יחס ההקלקותחשיפות, יש לדאוג לממשק משתמש נוח, מערכת CMS טובה וכמובן לדאוג לסדר את האלמנטים הויז'אלים בצורה נוחה בעין אשר תגרום לגולשים להתחבר יותר לאתר. אפטק הפוך עלול להבריח אותם מהאתר.

הדבר שכוכל כל האתרים הוא לדאוד לאופטימיזציה נכונה וקוד תקני, תאימות לדפדפנים פופולאריים וניווט נכון אשר מותאם לקהל היעד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

YBPmedia הינו סטודיו פרטי אשר הוקם בשנת 2001 ע"י יואב בן פורת ומספק את כל שירותי האינטרנט תחת קורת גג אחת. בניית אתרים \ עיצוב אתרים \ ניהול פרוייקטים ומיתוג באינטרנט. לפרטים לחצו על הקישור: בניית אתרים אתרים נוספים: יזמים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת YBPmedia

מאת: YBPmediaרשתות חברתיות30/12/121192 צפיות
מתוך עמוד הפייסבוק של נפתלי בנט: "זה נהיה נוהל חדש של נתניהו, ועכשיו גם לבני מצטרפת. בשבת שעברה נתניהו הסתער על כל ערוצי החדשות נגדי, והשבת ציפי לבני עושה זאת.,

מאת: YBPmediaבניית אתרים14/02/111347 צפיות
על עולם הפרסום ועל פרסום באינטרנט בפרט. מה צריך לקחת בחשבון כחלק מתקציב הפרסום שלכם בעולם בו אנחנו חיים כיום

מאת: YBPmediaבניית אתרים26/11/101381 צפיות
כל עסק כיום רוצה לנצל את הפלטפורמה המעולה של האינטרנט כגי לקדם את העסק שלו ועל מנת לייצר עוד הכנסה. חלק חשוב מכך הוא בניית אתרים מקצועית ונכונה מותאמת שיווק. כיצד תעשו זאת נכון ...

מאת: YBPmediaאיכות הסביבה 22/11/101529 צפיות
כיצד לבחור מערכות סולאריות וכיצד זה תורם לעסק שלך ולכיס שלך

מאת: YBPmediaדיני משפחה28/09/101887 צפיות
תהליך של גירושין יכול להיות "מלוכלך" וטעון ולהתנהל ממש כמו סוג של מלחמה, אך הוא גם יכול להיות פרידה יפה שמתנהלת מתוך הסכמה והבנה. הדבר תלוי בבני הזוג, ובמי שמסייע להם בתהליך

מאת: YBPmediaדיני משפחה05/09/101620 צפיות
אילו דברים צריך לקחת בחשבון כאשר אתם ניצבים לפני הליך גירושין וכיצד עורך דין טוב יכול להשפיע על ההליך הזה

מאת: YBPmediaפלילי05/09/101580 צפיות
כיצד תזהה עורך דין פלילי טוב ויצד תדע שהכל יחסי ציבור

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213624 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194085 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175725 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172720 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172290 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162136 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica