חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חנות וירטואלית

מאת: טומי רןבניית אתרים16/10/2012867 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


לפני יותר מעשור, כאשר האינטרנט נכנס אל חיינו, כולם הבינו שהגיעה עוד דרך חדשה ומעניינת לתקשר ולצפות במידע, וחשבו שהוא יעזור לנו לעשות מספר פעולות בחיינו. עם זאת, מצד אחד חשבו שהאינטרנט יכול לעזור, אלא לא חשבו על כך שהוא יכול להחליף כמעט לחלוטין את אופן הפעילות שלנו בחיי היום יום, בין אם זה בתקשורת בין חברים, בקבלת המידע ואפילו באופן שבו אנחנו עובדים מתפרנסים ונכנסים אל חנות וירטואלית במקום לגשת לסופר.

העסק הווירטואלי

בתחילה, לא לכל עסק הייתה חנות וירטואלית, אלא רק עסקים שהעבודה שלהם הייתה רלוונטית באיזה שהוא אופן לאינטרנט, היו פותחים גם אתר של ממש, עם מידע וכדומה. כל זה היה נכון, טוב ויפה עד להופעתו של גוגל ושאר מנועי החיפוש.

כיום, כאשר אנחנו מחפשים איש מקצוע או חנות כלשהיא, אנחנו פחות ופחות פונים אל ספר הטלפונים, המגנטים שעל המקרר וכדומה, אלא פשוט רושמים את סוג בעל המקצוע שאנחנו צריכים בתוספת עיר המגורים שלנו ומשתמשים בתוצאות שהופיעו שם, נכנסים לאתר או חנות וירטואלית שהעסק בנה ומבצעים רכישה מהירה ונוחה דרך שם.

השינוי הכול כך משמעותי הזה באופן שבו אנו מוצאים עסקים ובכמות הזמן שבו אנחנו נמצאים מול המחשב, גרמה לכל עסק, לא משנה במה הוא מתמחה, להופיע גם באינטרנט בכדי שהלקוחות שלו יגיעו אליו. לכן, אחד מהמוצרים הכי רלוונטיים לעידן האינטרנט שלנו, היא בניית אתר, הקמת אתרי דיל יומי, אתרי תדמית חנות וירטואלית ועוד.

מהעולם שבחוץ לאינטרנט

כיום, האינטרנט לא נתפס רק בתור מגרש משחקים כללי שכזה, אלא בתור עולם שבו אנחנו מנהלים את כל תחומי החיים שלנו. מהעבודה, ועד לתקשורת עם בני משפחה, חברים ואפילו קניות בתוך חנות וירטואלית. אם בעבר היינו יוצאים לטייל ברחוב ועוברים בין חנויות בגדים, הסופר השכונתי או אפילו משתלה בכדי לקנות מוצרים, כיום גוגל הוא הרחוב שלנו ואנחנו משוטטים בין חנות וירטואלית לאחרת. בפרט עם כל התקדמות הפירסום - קידום אתרים בגוגל שגרם לכך שבהקשה אחת אנו מוצאים עשרות אלפי או מיליוני תוצאות חיפוש.

כיום, בלחיצת כפתור כולם יכולים להיכנס מכל העולם אל חנות וירטואלית של בעל עסק זה או אחר, להסתכל על כל המוצרים שלו, למלא עגלה בכל המוצרים אותם אנחנו רוצים לקנות, להכניס פרטי כרטיס אשראי מאובטחים, ולדעת שהמוצרים בדרך אלינו, פעמים רבות אפילו באותו היום.

טלפונים ניידים ופיתוחים נוספים

כיום, השימוש בפלטפורמה של חנות וירטואלית הפך להיות אפילו נרחב הרבה יותר, מכיוון שהשימוש בטלפונים סלולאריים בתור מחשב לכל דבר הופך לנפוץ יותר ויותר. כעת, גם אם אדם רוצה להיות ספונטני ולהיכנס למסעדה או סרט כלשהו שנמצא בקרבת מקום, הוא נכנס דרך הטלפון שלו אל אותה חנות וירטואלית של בית הקולנוע או המסעדה, רוכש שם קופון ובתוך דקות הוא כבר נהנה מהנחה שכולה התקבלה דרך האינטרנט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טומי רן

מאת: טומי רןאבטחת הבית08/12/131431 צפיות
שריפה היא ללא ספק אחד מהאיומים המלווים את חיינו. כיום, בעידן המודרני בו אנו חיים, תקלה מסוימת במכשיר חשמלי או מערכת טכנולוגית, עלולה להוביל לקצר חשמלי שבחלק מהמקרים יוביל להתלקחות של שריפה אשר תכלה כל מה שעומד בדרכה.

מאת: טומי רןראיית חשבון13/11/131403 צפיות
יש כמות גדולה של רואי חשבון בעיר הגדולה ולכן גם מלאכת הבחירה אינה פשוטה. מאמר זה יעזור לקוראים לאתר בחוכמה את אותו רואה חשבון בתל אביב המתאים לצרכים שלהם.

מאת: טומי רןדיני משפחה28/10/131164 צפיות
ירושה משמעותה העברת נכסים ורכוש של אדם לאחר מותו לקרוביו על פי קביעתו או על פי החוק במידה ולא נכתבה ירושה. מחלוקות רבות יכולות להתרחש בעת חלוקת ירושה ולכן מומלץ לפנות למומחה ולהתייעץ עם עורך דין ירושה. מחלוקות בנושא ירושה מביאות משפחות פעמים רבות להגיע עד לערכאות משפטיות, דבר המביא לפילוגים ונתק בין בני משפחה וחבל מאוד להגיע לכך.

מאת: טומי רןדיני תעבורה20/10/131245 צפיות
בשנים האחרונות כמות תאונות הדרכים הולכת וגדלה. לצערינו ישנם יותר פצועים והרוגים ולמרות התייחסות הממשלה לנושא, התופעה לצערינו איננה מתכווצת. חלק בלתי נפרד מנושא זה הוא לשמור על החוקים, לנהוג בצורה זהירה ובטוחה מחד ומאידך, למגר את התופעה באמצעות חקיקה נרחבת, עונשים משמעותיים והחמרת הענישה על עבירות מסויימות.

מאת: טומי רןבתי מלון08/10/132100 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אירועים הקשורים בשבת חתן לבר מצווה או לחתונה מועברים לבתי הארחה לשבת חתן בית הארחה או מלונות לשבת חתן – ממש כאלו המייעדים עצמם לאירועים מסוג זה ומוכנים לאירועים מיוחדים אלו.

מאת: טומי רןהלוואות07/10/131268 צפיות
שיטת הליסינג המשמשת בעיקר את ענף הרכב, הייתה נפוצה לאורך שנים אך ורק בקרב חברות ועסקים אשר היו משדרגות את רכבי עובדיהם בתדירות רבה. כיום, שיטת ליסינג מימוני מאפשרת לכל משק בית בישראל ליהנות מיתרונות השיטה, ובעיקר ליהנות מרכב חדש (מהניילונים) גם מבלי להעמיד הון עצמי ראשוני לצורך רכישת הרכב.

מאת: טומי רןדיאטה01/10/131493 צפיות
היא החלה את דרכה בארה"ב ולאחר הצלחה מסחררת עשתה עליה גם לישראל. עושים אותה על ידי נטילת כדורי פטל שהוכח במחקרים רפואיים כי הם מסייעים לתהליך ההרזיה. קבלו את דיאטת הפטל! מה שאחראי על האפקט שלה הוא רכיב הנקרא פטל קטון המצוי בריכוז מאוד גבוה בפטל אדום.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213622 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194084 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175724 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172719 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172288 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162136 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica