חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחפש שעוני מותג?

מאת: מורן אופירתחביבים17/10/2012983 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

על איכות ומחיר לא מתפשרים? לרוב האנשים שעון ידנחשב להרבה יותר מרק שעון. הלוא בזמננו, בעידן הסמארטפונים, אין לו כמעט תועלת של ממש, א"כ למה למעשה רבים מאיתנו עוד קונים שעוני יד? ומעבר לזהמה גורם להם להוציא עליהם סכומי כסף גבוהים? (שעון יד עלול לעלות בקלות מעל 2000 ₪).

התשובה לשאלה הזו פשוטה יותר ממה שחושבים - הקטע של השעה הוא לא מה שחשוב, אלא העיקר הוא מה משדר השעון - יוקרה וכמובן גם הוא אביזר אופנתי ייחודי.

בדומה לתחומים רבים אחרים, מה שנראה מצויין ומחזיק לשנים הוא לרוב יקר. ע"כ חשוב לי להסביר לכולם ובעיקר לחולי השעונים , שכבר לא חייבים להרוויח כמו מנכ"ל חשוב ע"מ להנות משעון של RADO וכמובן גם לא צריכים למשכן את הרכב כאשר אנחנו מעוניינים לרכוש לעצמנו שעון יד חדש.

חנות שעונים

כשם שכתוב לעיל, אין צורך להוציא סכומי עתק על רכישת שעון מסוגנן, כעת ניתן לרכוש את רוב הדגמים הכי שווים באיכות וסכומים אטרקטיביים יותר, ממה שמוצאים ברוב החנויות. הכיצד אתם שואלים? זה ממש פשוט, מעבר לביצוע סקר טוב ומקיף בחנויות שעונים רגילות מומלץ לבדוק גם את מחיר השעון שרציתם במספר חנויות וירטואליות, אני בטוח ומשוכנע שמחיר השעון יהיה זול הרבה יותר.

תחשבו על זה, חנויות אלו רוכשות את המלאי מאותם ספקים ומוכרות אותם לקהל הרחב במחיר נוח הרבה יותר בגלל שהוצאותיהן נמוכות יותר. אין חשבון חשמל וארנונה ומסיבה זו הצרכן נהנה מהנחה ניכרת על שעון ממותג ויוקרתי.

זכרו תמיד שחושבים על קניית שעון גם כשמדובר באחד ממש יקר של רולקס או אומגה או שעון פשוט יותר של סתם מותג, סופר חשוב לבדוק שקיבלתם אכן מוצר אמיתי ולא סתם חיקוי ובנוסף, שהשעון בא באריזה המקורית שלו, שקיבלתם את המספר הסידורי ואת ספח האחריות.

אספקטים אלה מהותיים גם במקרה של קניה בחנות וירטואלית וקל וחומר בחנות בקניון. כדאי לזכור שיש די הרבה חברות שנותנות מבחר פינוקים כמו לדוגמה שירותי משלוחים, חריטת ר"ת בחינם וכו' שיכולים להוות שיקול בקניה. אם אתם עדיין מחפשים אחר טיפים נוספים - http://www.fwatch4u.com/33469/DKNY בו תקבלו פרטים, טיפים ומחירים מכלל נותני השירות בתחום.
 



תגיות המאמר: DKNY שעונים, חנות שעונים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן אופיר

מאת: מורן אופיריחסי ציבור05/11/1215215 צפיות
לחץ נוראי שהפריע לי בתקופת הריוני הראשון התרכז סביב הצורך למגן בכל עת את העובר שגדל בתוכי, כיצד אוכל לדוגמא לטייל בחוץ ולשים אותו ברכב מבלי לחשוש?

מאת: מורן אופירצרכנות05/11/128429 צפיות
כאשר יש דיבורים לגבי שיפוץ בבית, יש נטייה לשלוף שלל תירוצים; "אין לנו כסף", "ממילא נעבור מכאן", "זה בלגן" וגו'. אולם בסופו של דבר, רובנו מעוניינים לדור במשכן משופץ. בין אם מעוניינים ברמונט קוסמטי ואף באם חפצים בעבודות מקיפות, לו יש צרך לעשות שיפוץ - רצוי שלא להמשיך לדחות העבודה.

מאת: מורן אופירבריאות04/11/1215860 צפיות
כשאתם מחפשים להדפיס בענק תמונות שלכם וגם אם הינכם חושקים בשירותים מסובכים הרבה יותר, הגיוני כי יהאעליכם לפנות לשירותי הדפסה מקצועיים. גם אם אין זו מהווה בעיה מהותית להיכנס אל חברת דפוס ליד העסק, כדאי לזכור שלא בהכרח נותן שירות מסוגל להעניק בעבורכם את התוצר לו פיללתם.

מאת: מורן אופיראובדן כושר עבודה04/11/1227042 צפיות
מי מכם אף פעם לא נתקל בביצה משפטית במהלכה נזקק לשירותיו של עו''ד? אכן הדבר, עיסוקו של פרקליט הינו מתן סיוע לאנשים חסרי הרקע המשפטי, באירועים בהם אנחנו צריכים את עצתו המלומדת של מומחה שמבין בחוק. כך לדוגמה, אדם שחווה תביעת תשלום מזונות איננו מסוגל לראות את המסלול הנכון ללא פניה אל עו''ד מקצועי.

מאת: מורן אופירעיצוב01/11/128221 צפיות
שריר וקיים, אינספור בני תשחורת רוצים לשמח חבריהם ולבנות מהמפגש אירוע מפעים שיזכרו אותו כול החברים. אמצעי טוב להצליח בזה הינה באמצעות הבאת פעילויות ייחודיות ביום ההולדת. צריכים ללמוד איך לבחור פעילויות לימי הולודת?

מאת: מורן אופיראימון מנהלים01/11/128336 צפיות
אלא שאת רובן של הנשים הצעירות מטרידות חששות נוספות, חרדה מפרוצדורת הלידה, הזרקת האיפידורל, החשש שיווצר סיבוך ובנוסף גם, הרבה מחשבות על פרוצדורת ההחלמה. כאמא צעירה שהייתה וחוותה את פרוצדורה ייחודית זו שלוש פעמים בחייה, ההצעה הכי שימושית שתקבלו מימני היא פשוט לנסות להבין אם איך עוברים כל שלב בזמנו, והנושא הראשון והמרכזי הוא מוכנותיכן ללידה.

מאת: מורן אופיראימון לקריירה01/11/128268 צפיות
גם כשהייתי ילד פיללתי לפתוח ביזנס בתכשיטנות. היות שכך, הלכתי ללמוד ואספתי כסף בשביל להתקדם. אך לצערי, מהר מאוד הגעתי להבנה שכדי להתקדם בתחום המדובר, קיים צורך לנהל העסק ולנהל את הפיננסים באופן ראוי. שריר וקיים, זה מסובך להיות עצמאי, ואע''פ כן החלטתי לנצח. קיימות תיאוריות שעשויות להסביר כיצד להתנהל כראוי.

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161859 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162890 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162471 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162288 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152458 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152475 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica