חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צילום חוץ של חתן וכלה - טיפים והמלצות

מאת: רויטל רביביםעיצוב18/10/20121749 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צילום חוץ ביום החתונה הינו חלק מרכזי מהזיכרונות שאנו ננצור לנצח! ולכן מצאתי לנכון להעלות מספר טיפים והמלצות שלי, מניסיון כמובן.

1. אתר צילומים המתאים לעונה - חשוב מאוד לבחור אתר צילומים שיתאים לעונה, בגלל שהצילומים נעשים בשעות היום עונת הקיץ אינה סימפטית לחתן ולכלה ולכל תפארתם באזורים כבדי החום והלא מוצלים! אתר צילומים העונה לקטגורית "מדבר" יכול להזיק לזר הפרחים שברשות הכלה ולהרוס את האיפור עקב הזעה מוגברת. לכן השמרו לכם. בחורף הסיפור הוא אחר אזור הדרום יאפשר לכם למצוא אתרים טובים לצילומים אך בכל מקרה הכינו אתר צילומים מקורה / אורבאני כגיבוי.

2. זר כלה - אם זר הכלה הינו מפרחים חיים יום הצילומים יכול "להרוג" אותו, חשיפה ממושכת לשמש עלולה ליבש את הפרחים ולכן תדאגי לחשוף את הזר רק כשצריך וביתר הזמן להשאיר אותו ברכב עם מיזוג אוויר במצב הקפאה. דבר נוסף, חלק מהסיגנונות של זרי הפרחים החיים מכילים בתוכם ספוג מלא מים השומר על הפרחים ללא צורך בלהכניסם לכלי מים. אפשרות נוספת היא להכין 2 זרים אחד לצילומים והאחר למעמד החופה

3. אביזרים לצילומים - מומלץ ביותר, גוונו את הצילומים שלכם עם כובעים, מניפות תחרה, כפפות סאטן, מטריות תחרה, סיגרים לחתן ואל תשארו באנלים. התמונות יוצאות מדהים! לכלה מומלץ להדגיש את הממלכתיות בכפפות סאטן ומטרית תחרה. לחתן מומלץ להיות קצאת מאצ'ו עם סיגר וכובע אופנתי.

אני מקווה שעזרתי לכם בבחירת אתר הצילומים שלכם ואיך כדאי לעשות זאת

לשאלות ופניות כנסו לאתר שלי רביבים עיצוב אירועים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

באהבה רויטל - רביבים עיצוב אירועים

כנסו לאתר שלי - www.revivimdesign.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רויטל רביבים

מאת: רויטל רביביםעיצוב17/10/121207 צפיות
איך מקשטים רכב לחתונה?, מה צריך לדעת שמקשטים רכב?, מי מקשט את הרכב?, מתי מקשטים את הרכב? על כל השאלות האלה ועוד נענה במאמר הבא!

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172512 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175131 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172603 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172360 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172285 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162215 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162255 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica