חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפה מוכרים עגלות מוצי ואביזרים נלווים בארץ

מאת: אירה פינסקרקניות 20/10/20122248 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מוצי הוא אחד מהמותגים המובילים בעולם בתחום של עגלות תינוק. עגלות מוצי הן עגלות מבוקשות ופופולריות בארצות הברית ובארצות אירופה, ובשנים האחרונות גם בארץ. לכן הורים רבים מתעניינים איפה מוכרים עגלות מוצי מקוריות, בעלות תו תקן ואחריות היצרן.

אם כן, מוצי הוא יצרן מנוסה וממולח. החברה עצמה שוכנת בארצות הברית, ובמדינות אחרות השיווק של עגלות מוצי ואביזרים נלווים נעשה באמצעות יבואנים מורשים. בארץ מדובר ביבואן בלעדי, הוא חברת מאדרלנד. לכן, החדשות הטובות ביותר עבור כל מי ששואל איפה מוכרים עגלות מוצי, הן שמוכרים אותן בארץ, ואין צורך לנסוע לחו"ל על מנת להנות מהאיכות, מהנוחות ומהאמינות של עגלות יוקרתיות אלה.

אז איפה מוכרים עגלות מוצי בארץ? האם במקום אחד בלבד? התשובה היא לא. ישנם ארבעה סניפים של חברת מאדרלנד המשווקים את עגלות מוצי. סניף אחד נמצא בצפון, בקיבוץ אלונים; סניף נוסף – בתל אביב, ברחוב בזל. ברשפון נמצאים שני סניפים ברחוב החרוב: חנות רגילה וסניף אאוטלט, בו ניתן לרכוש עגלות מוצי במבצע.

חשוב לציין, שרק סניפים של מאדרלנד יכולים להבטיח שעגלת המוצי שנרכשה אצלם היא מקורית. כל חנות או חברה אחרת שמשווקת עגלות תינוק בארץ, לא יכולה למכור עגלות מוצי מקוריות, שכן החוזה בין מוצי למאדרלנד הוא בלעדי. לכן אם נדייק בשאלה ונשאל איפה מוכרים עגלות מוצי מקוריות, התשובה היא – רק בסניפים של מאדרלנד.

רכישה של עגלת מוצי בחוץ לארץ ומשלוח העגלה ארצה נראים כמשימה קשה למדי מבחינה לוגיסטית. ראשית כל, ישנן הוצאות נלוות בגין רכישה כזאת, כגון משלוח ומכס. שנית, מדובר בזמן אספקה שאינו ידוע מראש. שלישית, קשה עד בלתי אפשרי לתקן טעות אפשרית בדגם או בגוון. בנוסף לכך, פגמים שמקורם בהובלה לא יוכרו על ידי היצרן.

לסיכום, כל מי שרוצה לדעת איפה מוכרים עגלות מוצי ואביזרים נלווים בארץ , מוזמן לבקר באתר של חברת מאדרלנד או להגיע אל אולמות התצוגה של החברה, באחד מארבעת הסניפים שלה. ניתן לקבל יעוץ מקצועי לגבי היתרונות של כל דגם ודגם, או לבקר בחנות האאוטלט של מוצי ברשפון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131621 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131198 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131179 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131110 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131191 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131247 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131219 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213731 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205187 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186797 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161592 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica