חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל על שיקום הפה

מאת: mykiddentבריאות השן20/10/2012944 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה כולל תחום שיקום הפה

שיקום הפה כולל בחובו את כל תחום שיחזור השיניים, מטיפולים בסיסיים של סתימות, כתרים ועוד, ועד לטיפולים מורכבים של השלמת שיניים ובעיות סגר מסובכות, כל הדרוש בתחום השיניים כדי לשפר תפקוד הפה והאסתטיקה בשימוש נבחר בשלל אמצעים ומתוך הבנת והכרת המערכות הקשורות, כגון- מערכת הלעיסה ועוד. הכשרתו של מומחה שיקום הפה כוללת לימודי התמחות של 4 שנים בתחום בנוסף ללימודי רפואת השיניים. מומחה שיקום הפה הוא המנצח על התזמורת של טיפולי השיניים. הוא הבונה את תכנית הטיפולים בה הוא משלב מומחים נוספים לפי הצורך, לפי התכנית האישית שטווה לפציינט.

חשיבות הטיפול

כשאנו מעלים בדמיוננו אדם מוזנח, אנו מיד מתארים לעצמנו אדם חסר שיניים, נגוע עששת, שאינו יכול להרשות לעצמו לחייך או אשה המניחה יד כל אימת שפיה נפער ברמז לצחוק, מסתירה את החלונות הרבים המעטרים את פיה. מעבר לעניין האסתטי ישנה גם בעיה של תפקוד. הרי שיניים חסרות או מתנדנדות עקב עששת, לדוגמא, אינן מאפשרות אכילה רגילה של מוצקים, דיבור רגיל ועוד. גם השימוש המתמיד במשככי כאבים אינו פתרון רצוי לטווח ארוך. חוסר טיפול מחמיר את המצב, כי בעיות שיניים נמצאות בקטגוריית המצבים שלא יסתדרו לבד. העששת תחמיר והחיידקים רק יחמירו את התחפרותם בתעלות השן. חשוב אם כן, להגיע לטיפול משקם בידיעה שזהו מבצע רחב יריעה שנועד להציל את שאפשר ולהחליף את החסר. כל טיפול נשען על קודמו ועל התכנון הכללי.

מקרים שונים המביאים לקשיים דנטליים

לא רק הזנחה עקב חוסר מודעות או מסיבות כלכליות עלולים לגרום לקשיים דנטליים. גם במקרה של חבלה, עקירת שן ועוד יחול שינוי באיזון המנשך. מצבים של הצטברות אבנית בין חריצי השן אל תוך התעלה וסביב השורש יגרמו למחלת חניכיים עד לנסיגת חניכיים ונשירת שיניים. מה שדרש טיפול קל יחסית של ביקור קבוע אצל שיננית והקפדה על שימוש יומי בחוט דנטלי וצחצוח שיניים הפך לטיפול כללי. כך גם לגבי תופעה של שחיקת שיניים העשויה לפגוע לא רק בשיניים הנשחקות עצמן אלא גם בשכנותיהן.

שימוש בטכנולוגיה

בימינו ניתן להשתמש בטכנולוגיות מתקדמות הן לטיפול והן לתכנון. לדוגמא- תוכנת מחשב, שעשויה לעזור במקרים של תכנון ניתוחים פלסטיים שונים, עשויה לעזור גם כאן בתכנון ובהדמיית הפה לאחר הטיפול כדי לשמור על דיוק ומקצועיות. כשהמטופל יכול לצפות בהדגמה כזאת, כל חשש שהיה לו ייעלם ויעלה שיתוף הפעולה שלו. מכאן יגייס את מלוא פוטנציאל יכולת הריפוי שלו לטובת הטיפול והצלחתו.

שימוש בשתלים

שתלים עשויים להיות תחליף לשן בודדת או מספר שיניים. שתל הוא תחליף לשורש השן עליו מורכב כתר. השימוש בהם נעשה כשאין אפשרות להציל את השן של המטופל. החדרת השתל היא פעילות כירורגית ובה מוחדר מבנה ללסת. השימוש בשתלים היא מהפכה בתחום. מדובר בתהליך של חודשים אך סיכויי ההצלחה גבוהים.

על המרפאה

מרפאת השיניים לילדים "מייקי דנט" היא מרפאת שיניים ייחודית לטיפול בתינוקות, ילדים ונוער השוכנת במבשרת ציון, לא רחוק מקניון הראל.

במרפאה מקבלים רופאים מומחים בלבד וביניהם ד"ר ענת בולר שרון מומחית שיקום הפה ושיקום פנים ולסתות.

אתר אינטרנט: http://my-kid-dent.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רופא שיניים לילדים אינו כמו רופא שיניים רגיל.

חושיהם של הילדים חדים ומהירים עד מאד והם מזהים תוך שניות ספורות יחס חם, תשומת לב והשקעה.

הצלחנו ליצור עבור הילדים בית דנטאלי חם ורגיש, שבו הם מרגישים חופשיים, רצויים ומלאי ביטחון, ומתייחסים לשמירה על בריאות הפה כאל חוויה נעימה ומתגמלת.

מייקי דנט - שיקום הפה לילדים

כתובת: רח' יסמין 125 מבשרת ציון

טל: 077-9180040

אימייל: mykid.dent@gmail.com

אתר אינטרנט: http://my-kid-dent.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת mykiddent

מאת: mykiddentבריאות השן03/11/12936 צפיות
טיפול שיניים לילדים באמצעות גז צחוק מתבצע כאשר הילד מגיע לטיפול כשהוא נתון בחרדה או במצוקה ואז הוא מתקשה לשתף פעולה עם רופא השיניים. גז צחוק מרגיע את הילד והוא אף נשאר בהכרה מלאה במהלך כל הטיפול.

מאת: mykiddentבריאות השן03/11/12844 צפיות
עם ההתפתחויות הטכנולוגיות וההתקדמות בתחום רפואת השיניים וכן התבססות התפיסה שרפואת שיניים טובה לילדים היא רפואת שיניים מונעת, עלה הצורך להקים מרפאת שיניים לילדים ע"י רופא שיניים שהוא מומחה בתחום חשוב זה.

מאת: mykiddentבריאות השן03/11/124841 צפיות
מומחה ליישור שיניים, הקרוי גם אורטודנט או אורתודונט, הינו רופא שיניים בעל רישיון תקף לעסוק ברפואת שיניים שלמד במוסד המוכר ע"י המועצה המדעית של ההסתדרות לרפואת שיניים, עבר בהצלחה את בחינות המומחיות והוא מומחה ביישור שיניים ולסתות. החל מגיל 8, גם אם טרם התחלפו כל שיני החלב בשיניים קבועות, רצוי ומומלץ להגיע לביקור ראשון לבדיקה של אורתודנט.

מאת: mykiddentבריאות השן03/11/12926 צפיות
רפואת השיניים לילדים התקדמה ללא ספק מאד בשנים האחרונות. רופא שיניים לילדים זקוק, בנוסף להיותו מקצועי ומעודכן, גם לאופי מתאים ומיוחד, להתאמה לאוכלוסיית היעד שלו, קרי הילדים, להבנת הסיטואציה המורכבת רגשית ועוד. מומחה ברפואת שיניים לילדים מתמחה בכל אלה, ועוד.

מאת: mykiddentבריאות השן03/11/127574 צפיות
השיניים לא צומחות בצורה לא נכונה לדעתכם? אולי הגיע הזמן לשקול טיפול של יישור שיניים לילדים. בתחום זה חלה התקדמות עצומה מדעית וטכנולוגית. יישור שיניים בעזרת גשר בשיניים כיום שונה לחלוטין ממה שידענו בילדותנו.

מאת: mykiddentבריאות השן20/10/12940 צפיות
כידוע, טיפולי שיניים לילדים הם דבר שאין לזלזל בו. לכן חשוב שמגיל צעיר ילדיכם יקבלו את הטיפול הדרוש.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201581 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181662 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181774 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181585 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171500 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171500 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171376 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica