חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם סיגריה אלקטרונית תשפר את בריאותי?

הופעתה של הסיגריה האלקטרונית בשוק בשנים האחרונות שינתה בצורה משמעותית את היחס לעישון, והיא צוברת תאוצה משנה לשנה.עישון סיגריה אלקטרונית טומן בחובות יתרונות רבים על פני עישון סיגריה רגילה, וניתן למנות אותם אחד לאחד.

מלבד העובדה כי ניתן לעשן סיגריה אלקטרונית במקומות ציבוריים, ניתן לומר כי היא פוגעת הרבה פחות בבריאות.

אנשים הרגילים לעשן כמות גדולה של סיגריות ליום, יכולים להיות בטוחים כי המעבר לסיגריה אלקטרונית תשפר את בריאותם, או יותר נכון לומר תפגע בבריאות הרבה פחות. תהליך העישון של סיגריה אלקטרונית אינו כולל כל תהליך של שריפת טבק, דבר הגורם להיווצרות זפת וכימיקלים נוספים אשר החדרתם לראות גורמת לנזק בריאותי רב.

פעמים רבות כאשר עוברים לעישון סיגירה אלקטרונית מרגישים באופן מיידי את השיפור במצב הבריאותי. הריאות הופכות להיות קלות יותר, השיעול מפסיק וההרגשה הכללית משתפרת. טעמה של הסיגריה האלקטרונית דומה יחסית לסיגריה רגילה, אם כי צריך להתרגל לכך.

מבנה סיגריה אלקטרונית

הסיגריה האלקטרונית מורכבת ממספר חלקים, אשר יחדיו מהווים את מכלול המוצר. סיגריה זו פועלת על סוללות מיוחדות, אשר יכולות להחזיק לאחר טעינה עד חמש שעות, ולכן ניתן להסתובב עימה בחוץ ללא חשש.

הסיגריה האלקטרונית כוללת גוף חימום, אשר מחמם נוזל מיוחד הנמצא בתוך פילטר. חימום הנוזל גורם ליציאתו של הניקוטין בלבד, ושאיפתו מחדירה אותו לגוף, דבר המהווה את הסיפוק ואת החומר המעורר והמרגיע. התמכרות לסיגריות נגרמת אך ורק עקב הניקוטין, ולכן עישון הסיגריה האלקטרונית מהווה תחליף הולם.

יתרונות נוספים אשר אותם ניתן למנות בנושא הסיגריה האלקטרונית, היא העובדה כי ניתן להשתמש בה במקומות ציבוריים בהם העישון אסור. עבור מעשנים אשר עובדים במשרדים ולא יכולים לעשן במשך מספר שעות, הסיגריה האלקטרונית מהווה פתרון מצוין. תהליך שאיפת הניקוטין בסיגריה האלקטרונית אינו מערב כל תהליך של שריפה ולכן גם אינו פולט עשן.

חלק מן ההתמכרות לעישון סיגריות נגרמת גם עקב ההרגל והתענוג האוראלי אותו היא מספקת למעשן, והסיגריה האלקטרונית עונה על צורך זה.

יתרון נוסף הוא כי מחירה של הסיגריה האלקטרונית כולל כל האביזרים הנלווים וגוף חימום נוסף, עשוי להגיע לכל היותר לכ- 250 ₪ בחודש, זול בהרבה עבור אדם אשר רגיל לעשן משהו כמו קופסא ליום (בדרך כלל כ- 600 ₪ לחודש), שלא לדבר על מעשנים כבדים יותר.

 



תגיות המאמר: סיגריה אלקטרונית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סיגריה אלקטרונית | BetterSmoke

באנו לכאן כדי לעשות שינוי - כדי ליצור עולם נקי יותר, עם ריח טוב יותר וכמובן בריא יותר!
אצלנו תוכלו למצוא סיגריה אלקטרונית אשר תפתור אותך מכל החלקים השליליים אשר מתלווים לעישון סיגריות.

כנסו אלינו לפרטים נוספים: http://www.bettersmoke.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סיגריה אלקטרונית

מאמרים נוספים בנושא הפסקת עישון

מאת: דודישהפסקת עישון 25/04/172701 צפיות
היתרונות הטמונים במכשירי האידוי (הוופורייזרים) הם גדולים ובולטים ואפילו יש לכך הוכחות מתועדות. כך שבין אם אתם סטלנים בשעות הפנאי או חולים שצורכים קנאביס רפואי ובין אם אתם צרכני קנאביס מזדמנים.

מה שמעכב מלהגיע למימוש הרצון הם אותם הזיכרונות שבראש שמפריעים הזיכרונות האלה דורשים הסתכלות חדשה, עיבוד, ונקודת מבט חדשה "מחוץ לקופסא". בנוסף להקשבה לזיכרונות נדרש להקשיב גם לתגובה של הגוף בעקבות המסר שקיבל מהמחשבה. דופק מהיר? יובש בגרון? מחנק? כאב בטן? התכווצות שרירים? גזים? זאת הקשבה מלאה של 100%. אתם יודעים מה המתווך של כל אלא וקובע את איכות המחשבה ואת איכות התגובה ? החמצן. החמצן שניכנס לגוף עם פעולת הנשימה. זה מה שניקרא החיים בגוף.

גמילה מעישון- מתי זה נשאר לכל החיים ? איך יוצא שאחרי שנה של גמילה מעישון חזרתם שוב לעשן ? מתי הגמילה כן נשארת לתמיד את התשובות לשאלות תוכל לקרוא במאמר שלי .

מאת: אביב מנוהפסקת עישון 11/09/131722 צפיות
היופי בסיגריה אלקטרונית, האפקט הפסיכולוגי של הסיגריה אלקטרונית הכל כאן

מאת: גולאסוהפסקת עישון 13/08/131802 צפיות
עישון כידוע הוא לא הרגל טוב. לא לבריאותנו ולא לכיסנו. הפסקת עישון היא חלק בלתי נפרד ממהלך חייו של מעשו. כל מעשן עובר תהליך במהלך השנים בו הוא מגיע לנקודות בהם הוא רוצה להפסיק לעשן, לפעמים לוקח את ההחלטה ומןציא אותה לפועל וברוב המקרים ההפסקה נגמרת תוך זמן קצר לפעמים עוד בטרם ירדה לביצוע בפועל. אז איך בכל זאת מפסיקים לעשן?

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138882 צפיות
פורסם ב-17 בנובמבר 2009, news-medical.net בחודש יולי השנה מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) הודיע על מחקר, שגינה את השימוש בסיגריות האלקטרוניות כחלופה לא בטוחה למעשנים. אבל לא כל הרופאים משוכנעים שהמחקר היה קפדני או אפילו מובן למשלמי המסים שמימנו אותו.

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138936 צפיות
למה סיגריות אלקטרוניות הופכות להיות פופולריות? פורסם ב -27 ביולי, 2011, הטלגרף (בריטניה) הנתונים הסטטיסטיים האחרונים מראים כי העישון הפך לסיבה לדאגה בבריטניה. בשנת 2009, כ-15% מהמעשנים בבריטניה התחילו את הבוקר מסיגריה. 81% מהם הרגישו שהם לא יכולים לשרוד אפילו יום אחד בלי סיגריה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica