חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צריכים מידע על קורס Cubase?

מאת: emma lionעבודה וקריירה - כללי22/10/2012865 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
לאורך כל חיי קיוויתי להשתלב בעולם המוזיקה. בגלל זה, כשהגעתי לגיל שמונה, התחננתי לאמא לתת לי ללמוד חוג תופים. התעניינתי בלימודים וחלמתי ליצור עם שותפים להקת רוק מפורסמת ולטייל מסביב לגלובוס.

למרות זאתבחלוף הזמן, ההכרח להתפרנס כראוי החל מכוון אותי וראיתי שעל מנת להצליח כאמן, עלי להקנות לעצמי ידע מוסיקאלי מקיף ולמצוא אפיק מוזיקאלי שאכן יעניק לי אפשרות להרוויח פרנסה כרצוני.

מכללה למוזיקה

אכן, קיימים המון מוסיקאים מקצועיים שמנגנים נפלא ולוקחים חלק בלהקה מובילה. אך אע"פ כן, בכדי באמת ובתמים להצליח בענף המוסיקה ואפילו לנסוק לפסגות רציניות, כדאי בתור התחלה להבין היטב את הכלי המוסיקאלי שבו מעוניינים להתמקצע. ובגלל זה, כדאי מאוד להכיר הן את רזי כלי הנגינה וגם את התיאוריה השלמה שקיימת. הרי בתכל'ס, בשביל לבנות צליל מקורי ובאמת ובתמים להצליח יש לדעת לא רק לנגן צלילים שהרכב אחר כתב, אלא גם לדעת איך להכין סאונד מקורי.

בתכל'ס, אותם הנגנים שנוסקים למעלה ותופסים שם הן בארץ שלהם והן מעבר לים כמו לדוגמה הצ'ילי פפרס, הם אלו מבינינו שהצליחו לברוא דבר מה מקורי, מפעים, מלהיב ומרגש. שריר וקיים, ישנם פה ושם זמרים שהצליחו לפרוץ במפתיע, אבל האם המוסיקאים הללו יהיו רלוונטיים עוד כמה עשורים? האם הדיסק הבא, ההרכב החדש שלהם או המופע שלהם יהיו מוצלחים?

ללמוד לנגן בביה"ס למוזיקה

עם כול ההערכה למורה הפרטי שנתן לי שיעורים אחת לשבוע, הסקתי שעל מנת להצליח להפוך את הנגינה לקריירה, אני צריך ללמוד בבי"ס למוסיקה שיפתח אותי כמו שאני רוצה. בהתאם לכך, הבנתי שעלי לחפש מוסד לימודים שמעניק לסטודנטים הן ידע מעשי והן תיאוריה. רק באופן זה, אצליח גם להנהיג הרכבים והן לנסוק קדימה בעולם המוסיקה ואולי אף להיות נגן אולפן שמלווה את הענקים.

קורסים מוסיקאליים מקצועיים

אם שואלים את דעתי, בשביל להשאיר חותם בענף המוזיקה מומלץ מאוד לדעת בנוסף תוכנות סאונד ומעבר לזה את ענף ההפקה. מפאת זאת הבנתי שעליי להירשם ללימודי אבלטון ובאופן זה לפתח את ההשכלה שלי בענף הסאונד והיצירה.

להתכלכל ממוסיקה

למרות מה שנהוג לחשוב, כלומר שמדובר במקצוע בו עוסקים אמנים רעבים, זה בכלל לא ככה. בפועל, לצד האפשרות לעשות כסף כנגן מקצועי, ישנן אפשרויות לא רעות הן לנגנים מוכשרים והן לטכנאים. כך לדוגמה נגן מוכשר יכול להרוויח גם כנגן בהרכבים והן כמורה מקצועי. על אף זאת, כדי לעשות זאת, יש צורך להבין גם את הצד הפרקטי והן את התורה כולה.

נוסף על כך, יש עוד אפיקים בענף שאפשר להרוויח בהם, כמו לדוגמא הפקת אלבום להרכבים אחרים. עם זאת, בשביל להצליח בענף כדאי להשקיע בלמידת המקצוע באופן מעמיק ולהיחשב למקצוען שבאמת יכול להרים גבוה אנשי מקצוע אחרים.

מעוניינים להפוך את החלום לקריירה רווחית? מעוניינים לדעת כיצד להצליח בתחום? http://www.justmusic.co.il/courses/קורס-cubase וקבלו מענה מהיר.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הבלוג של אמה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת emma lion

מאת: emma lionטיולים בחו"ל25/11/12852 צפיות
תחילה, יש להבדיל בינות אשרת שהייה לויזת עבודה. אף אם וויזה למטיילים מאפשרת לשהות בחול, ישנו גבול ולא ניתן להישאר שם. הסוג הנוסף לעומת זאת, מתיר את זה. יש אנשים שבכלל לא נדרשים לזה כהלכה ומוצאים עיסוקים בחול ללא אשרה. עם זאת הדבר בעייתי: ראשית משלחי היד שתקבלו יהיו במקצועות לאו רציניים לדוגמא מנעולנות. בנוסף לכך אתם מסתכנים בהרחקה. זה שווה? אין מצב!

מאת: emma lionהורות18/11/12881 צפיות
דוגמא לא רעה הינה כאשר צרכנו בהתרגשות מכשיר שנאמרו עליו מלא חוות דעת טובות ממומחים שרכשו אותו. אך, בצער נראה שכמו לדוגמה שלא לכולם אותו הטעם בקשר לאוכל, ככה בודאות לא כל הפעוטות מפיקים אותה נוחות מהחפץ שהחמיאו לו באוזנינו. ובגלל זה אני מדגישה, אבות ואמהות, לבדוק לעומק לפני הרכישה.

מאת: emma lionטיולים בחו"ל13/11/12888 צפיות
גם אם שהאופנים להוצאת האישורים הוקשחו מאד לאחרונה, תודות להכנה כולם יכולים להגשים חלומות ולבקר בחו''ל. אע''פ כן, יש להקפיד על השלבים וזאת על מנת להרחיק מעצמנו תקלות כגון לדוג' חותמת שחורה. אני מקווה שהשכלתם מזה, עלו והצליחו.

מאת: emma lionצרכנות13/11/12887 צפיות
תרגום עתידני זה נהיה מבוקש בשנתיים האחרונות, בסוף הוא תוצאה של הסתמכותינו והתבססות טכנולוגיות ברשת, ועקב כך 90% מאיתנו צורכים מידע מאתרים ברשת. מנהלי חברות מסוגים שונים, צריכים לשתף פעולה עם שווקים בנפאל ומדינות אחרות והם נאלצים להראות ולשתף באופן מקוון את כל הנעשה אצלם, אי לזאת ישנם משמעות וערך לתרגום מובן ומקצועי, גם בזמן שלנו.

מאת: emma lionאירועים וחתונות – כללי12/11/12806 צפיות
ארגון אירוע זה ענף השמור למקצוענים, היודעים כיצד להעניק ללקוחותיהם שירות מעולה. אכן, ניתן למצוא מלא מפיקים, אבל עדיין לא שוכרים מפיק חתונות עד שבודקים חוות דעת ובטרם בוחנים פורטפוליו המורכב ממגוון הפקות שונות. רק כך תצליחו לדעת שאכן מדובר במתכנן אירועים אמיתי שאכן ישווה ללקוחות שירות מושלם.

מאת: emma lionקניות 12/11/12849 צפיות
כמו מוצרים משונים נוספים, אוביקט שעושה רושם ומחזיק לאורך זמן, על פי רוב עולה מלא. ע"כ חשוב לי להסביר לצרכנים ובפרט לצרכנים הכבדים, שלא חייבים להיות ''טחונים'' ע''מ לצרוך שעון של סאב, וחשוב מכך אין יותר צורך למשכן את הדירה בזמן שמתחשק לנו לקנות שעון חדיש.

מאת: emma lionתרגום משפטי08/11/12991 צפיות
אם לקחתם שירותי תרגום בשנים האחרונות, בלי ספק אתם מבינים שתרגום הינו אספקט מסובך. המומחיות החיונית בתחום היא ללא ספק לאו מובנת. התפקיד נחלק ל מספר היבטים מקצועיים:

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222931 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222803 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187380 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187537 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187487 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188025 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179619 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica