חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שעון לאישה אתם יודעים לבחור?

מאת: emma lionקניות 12/11/2012851 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
בשביל אנשים רבים שעון ידנחשב ליותר משעון. הרי כיום, בעידן המכשירים הניידים, אין בו כמעט תועלת רבה, אז, למה בעצם רבים מאיתנו רוכשים שעון יד? ובנוסף לזה למה לשלם עליהם הון עתק? (שעון יד ייחודי יכול לעלות בקלות מעל 1000 ₪).

המענה לשאלה זו מאוד פשוט- הזמן הנו לאו דווקא מה שחשוב, אלא מה שהוא משדר לכולם - מעמד מסויים וכמובן גם הוא מהווה פשוט תכשיט.

כמו מוצרים משונים נוספים, אוביקט שעושה רושם ומחזיק לאורך זמן, על פי רוב עולה מלא. ע"כ חשוב לי להסביר לצרכנים ובפרט לצרכנים הכבדים, שלא חייבים להיות ''טחונים'' ע''מ לצרוך שעון של סאב, וחשוב מכך אין יותר צורך למשכן את הדירה בזמן שמתחשק לנו לקנות שעון חדיש.

שעוני יד לגברים

כשם שכתבתי לעיל, אין ממש צורך לבזבז מלא כסף מפני שקונים שעון ממותג, היום ישנה אפשרות לבצע רכישה של רוב המותגים והדגמים באיכות ובסכומי כסף אטרקטיביים, מכל אלו שיש במרבית החנויות. איך זה הגיוני? התשובה פשוטה, כמובן, מעבר לעריכת מחקר קטן ויסודי בכמה חנויות רגילות, אני ממליץ לשאול ולבדוק את מחיר השעון בכמה חנויות אינטרנטיות, אני בטוח ומשוכנע שהתעריף שלו יהיה הרבה יותר זול.

תבינו שהחנויות המקוונות קונות את מלאי השעונים מאותם יבואנים ואז מספקות לכולםליגה של מחיר מכיוון שהוצאותיהן נמוכות יותר - אין התעסקות עם חשבון מים ודמי שכירות וארנונה ובעצם כך הצרכנים שלהם מקבלים מחיר נוח.

בכל מקרה שחושבים לקנות שעון גם אם מדובר בשעון ממותג לדוגמה של חברה מובילה או אולי שעון זול יותר שאפשר למצוא בשוק, הכרחי לבדוק שקנינו מותג אמיתי ולאו דווקא זיוף, וכמובן גם שהמוצר מגיע באריזתו של היצרן, שבתוך הקופסא נמצא המס''ד שלו ואת האחריות.

כל הפרטים חשובים במצב של ביצוע קניה בחנות וירטואלית וקל וחומר בדוכני ממכר. כדאי לזכור ישנן חברות שמספקות שי והפתעות כמו שירותי משלוח שיכולים להיות מניע לקניה. אם עדיין אתם זקוקים ומחפשיםמידע נוסףכנסו ל-שעון לאישה, באמצעתונו תוכלו לקבל - מלאפרטים והמלצות.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הבלוג של אמה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת emma lion

מאת: emma lionטיולים בחו"ל25/11/12853 צפיות
תחילה, יש להבדיל בינות אשרת שהייה לויזת עבודה. אף אם וויזה למטיילים מאפשרת לשהות בחול, ישנו גבול ולא ניתן להישאר שם. הסוג הנוסף לעומת זאת, מתיר את זה. יש אנשים שבכלל לא נדרשים לזה כהלכה ומוצאים עיסוקים בחול ללא אשרה. עם זאת הדבר בעייתי: ראשית משלחי היד שתקבלו יהיו במקצועות לאו רציניים לדוגמא מנעולנות. בנוסף לכך אתם מסתכנים בהרחקה. זה שווה? אין מצב!

מאת: emma lionהורות18/11/12882 צפיות
דוגמא לא רעה הינה כאשר צרכנו בהתרגשות מכשיר שנאמרו עליו מלא חוות דעת טובות ממומחים שרכשו אותו. אך, בצער נראה שכמו לדוגמה שלא לכולם אותו הטעם בקשר לאוכל, ככה בודאות לא כל הפעוטות מפיקים אותה נוחות מהחפץ שהחמיאו לו באוזנינו. ובגלל זה אני מדגישה, אבות ואמהות, לבדוק לעומק לפני הרכישה.

מאת: emma lionטיולים בחו"ל13/11/12888 צפיות
גם אם שהאופנים להוצאת האישורים הוקשחו מאד לאחרונה, תודות להכנה כולם יכולים להגשים חלומות ולבקר בחו''ל. אע''פ כן, יש להקפיד על השלבים וזאת על מנת להרחיק מעצמנו תקלות כגון לדוג' חותמת שחורה. אני מקווה שהשכלתם מזה, עלו והצליחו.

מאת: emma lionצרכנות13/11/12888 צפיות
תרגום עתידני זה נהיה מבוקש בשנתיים האחרונות, בסוף הוא תוצאה של הסתמכותינו והתבססות טכנולוגיות ברשת, ועקב כך 90% מאיתנו צורכים מידע מאתרים ברשת. מנהלי חברות מסוגים שונים, צריכים לשתף פעולה עם שווקים בנפאל ומדינות אחרות והם נאלצים להראות ולשתף באופן מקוון את כל הנעשה אצלם, אי לזאת ישנם משמעות וערך לתרגום מובן ומקצועי, גם בזמן שלנו.

מאת: emma lionאירועים וחתונות – כללי12/11/12806 צפיות
ארגון אירוע זה ענף השמור למקצוענים, היודעים כיצד להעניק ללקוחותיהם שירות מעולה. אכן, ניתן למצוא מלא מפיקים, אבל עדיין לא שוכרים מפיק חתונות עד שבודקים חוות דעת ובטרם בוחנים פורטפוליו המורכב ממגוון הפקות שונות. רק כך תצליחו לדעת שאכן מדובר במתכנן אירועים אמיתי שאכן ישווה ללקוחות שירות מושלם.

מאת: emma lionתרגום משפטי08/11/12992 צפיות
אם לקחתם שירותי תרגום בשנים האחרונות, בלי ספק אתם מבינים שתרגום הינו אספקט מסובך. המומחיות החיונית בתחום היא ללא ספק לאו מובנת. התפקיד נחלק ל מספר היבטים מקצועיים:

מאת: emma lionחוק ומשפט - כללי06/11/12998 צפיות
אחד הרבדים המרתיעים בהעסקת בעל מקצוע בעל ניסיון בהיבט הלגאלי בו אנחנו מעוניינים ביעוץ הינו המחיר שהוא מבקש. נכון בהחלט, עורך דין מקצועי ובעל קבלות רבות מבקש ומקבל תעריפים גבוהים תמורת שירותיו. אולם, באם אותו מקצוען גמר אומר לקחת סכומים שכאלה, כנראה שיש באפשרותו למלא את תפקידו כמו שראוי וכך להשיג לנעזרים בו את המיטב.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213734 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205191 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186800 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161593 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica