חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדיה חברתית לעסקים

אחד הכלים השיווקיים האפקטיביים ביותר עבור עסקים הוא שימוש במדיה החברתית כדי להגיע לקהל הלקוחות הקיים וכדי למצוא לקוחות חדשים. היתרונות של שימוש במדיה חברתית הם רבים. ראשית, הם מאפשרים למותג לפרסם את עצמו גם ללא תלות במתווכים כמו עיתונים וכו', אשר בהם יש צורך לקנות או מודעות ופרסום או להשתמש בשירותים של אנשי יחסי ציבור המתחרים על תשומת ליבם של עיתונאים רבים.

במדיה החברתית, לעומת זאת, קהל הבית ניתן לגישה ישירה והכל תלוי בכם וביכולת הפעולה שלכם. כדי לעשות זאת נכון יש צורך תחילה להגדיר את קהל היעד המבוקש: גיל, מין, איזור מגורים, תחביבים ועוד. לאחר מכן, בהתאם להגדרות קהל היעד, כדאי לבחור את הפלטפורמות שבהן תשתמשו.

בישראל פייסבוק היא הפלטפורמה המובילה, כמובן, ורוב החברות בוחרות בסופו של דבר להסתמך על ניהול דפי פייסבוק ככלי מרכזי במדיה חברתית, אבל לא כדאי להזניח פלטפורמות אחרות שיכולות להתאים לקהלים מסויימים, כמו טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט ועוד. לאחר מכן מומלץ להכין תכנית עבודה מראש. אם יש לכם את הידע אתם יכולים לעשות זאת לבד, ואם לא – בהחלט מומלץ להיעזר בשירותים של חברות או אנשים אשר מתמחים בתחום שיעזרו לכם לגבש את התכנית ולאחר מכן להוציא אותה אל הפועל.

כאשר אתם עומדים להתחיל בפעילויות שיווק במדיה חברתית חשוב לזכור את ההבדל המרכזי ביניהן לבין פעולות שיווק אחרות. הפעילות במדיה חברתית אינה מיועדת בד"כ להגברת מכירות מיידית. היא מסייעת לכם לבנות קהילה, להגדיל את החשיפה למותג ולתקשר עם הלקוחות, אבל מדובר בתהליך ארוך טווח שדורש תחזוקה יומיומית. אם הציפיות שלכם הן לתוצאות מיידיות ולמכירות בשטח יתכן שעדיף שתקדישו את המאמצים שלכם בכיוונים אחרים.

כמו כן חשוב לזכור כי הפעילות במדיה חברתית זקוקה לתמיכה גם בתקציבי פרסום. כדי להגיע לקהלים גדולים ומשמעותיים וכדי לקצר את התהליכים ארוכי הטווח יש צורך להשקיע תקציבי פרסום במדיות ובפלטפורמות עצמן, בעיקר כאשר מדובר בפייסבוק, כדי לחשוף את הפעילות שלכם לכמה שיותר אנשים. העלות של התקציב תלויה כמובן ברצונות שלכם ובצרכים שלכם, אבל בהחלט ניתן גם בתקציבים קטנים מאד של מאות שקלים בחודש להגיע לתוצאות שניתן להרגיש אותן בשטח.

 



תגיות המאמר: פייסבוק


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עופו איתנו על תוכן שיווקי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סנונית - שירותי תוכן

מאת: סנונית - שירותי תוכןטיפול בעור16/06/14902 צפיות
על פי ההערכות, קרוב ל-90% מבני הנוער סובלים במהלך ההתבגרות מאקנה. זוהי אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב בני נוער וצעירים וההתמודדות איתה יכולה להיות לא פשוטה ולגרום לסבל רב לסובלים ממנה.

מאת: סנונית - שירותי תוכןלימודי תעודה ומקצוע16/06/141050 צפיות
אם אתם מחפשים בימים אלה מסלול לימודים שיפתח לכם פתח לקריירה משתלמת וארוכה, ואם יש לכם משיכה אל עולמות הטכנולוגיה, כדאי לכם לשקול לימודים במסגרת של מסלול לתואר הנדסאי מכשור ובקרה.

מאת: סנונית - שירותי תוכןבריאות ורפואה כללי02/10/131115 צפיות
אחת הבעיות הרפואיות הנפוצות ביותר בעולם המערבי בשנים האחרונות, בעיה שהולכת והופכת למשמעותית יותר ויותר גם במדינות העולם השלישי, היא מחלות לב שנגרמות בשל אורח חיים לא בריא.

מאת: סנונית - שירותי תוכןביטוח - כללי29/07/131287 צפיות
אם יש לכם ראש למספרים, אם מתימתיקה לא מפחידה אתכם – ואם אתם מתלבטים בימים אלה באיזה מסלול לימודים כדאי לכם לבחור – שווה לכם לשקול להירשם למסלול של לימודי ביטוח.

מאת: סנונית - שירותי תוכןלימודי תעודה ומקצוע29/07/131120 צפיות
מחפשים בימים אלה מסלול לימודים ומתלבטים באיזה מסלול כדאי לכם לבחור? שווה לכם לשקול להירשם ללימודים לתואר של הנדסאי חשמל.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים29/07/132535 צפיות
מתים על בעלי חיים? כלבים עושים אתכם מאושרים? אתם משחקים עם כל כלב שעובר ברחוב? אם התשובות לשאלות האלה חיוביות, ואם אתם מחפשים בימים אלה קריירה - ומתלבטים מה ללמוד, שווה לכם לקחת קורס מאלפי כלבים.

מאת: סנונית - שירותי תוכןתכשיטים28/07/131400 צפיות
אם אתן מחפשות דרך למצוא תכשיטים מקוריים ומיוחדים שיהלמו את הלבוש שלכן ויאפשרו לכן להתבלט בשטח, שווה לכן לשקול לחפש מעצבי או מעצבות תכשיטים מקוריים שעובדים באופן עצמאי ומוכרים את מרכולתם ישירות דרך האינטרנט.

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162926 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152884 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152396 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148629 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148144 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147914 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148179 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica