חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המדריך לבחירת עורך דין גירושין

מאת: טלדיני משפחה29/10/20121897 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין עוררין על כך שחייהם של זוג המתעתד להתגרש, עומדים להשתנות מןהקצה אל הקצה: הרגלי היום יום שלהם עתידים להשתנות, כנראה שגם מקום מגוריהםואולי גם מצבם הכלכלי. מי שיהיה אחראי על חייהם החדשים במובנים רבים הואעורך הדין לענייני הגירושין שבו בחרו ואיכות השירות שיעניק להם. לכן, קיימתחשיבות רבה בבחירת עורך דין לענייני גירושין שיהיה מקצועי ויעיל.

מאחרשכמות הזוגות המתגרשים כיום היא גדולה מאוד, תמיד יש לאן לפנות לצורך קבלתהמלצה. על אף שהמוניטין של עורך הדין שבו תבחרו חשוב מאוד, הטעות הנפוצהשל מרבית הלקוחות הטריים בתחום הגירושין היא לבחור בעורך דין על סמך המלצהעיוורת, מבלי לבחון את כישוריו במבחן המציאות.

מדוע זה לא מומלץ?משום שנסיבות המקרים משתנות מזוג לזוג ולכן גם אם עורך דין מסוים עזר לאחדהמכרים שלכם 'להיחלץ מן הבוץ', אין זה אומר שהוא בהכרח יודע להתמודד עם כלהתרחישים האפשריים ולכן זו סוגיה שכדאי לבחון בעצמכם.

אז איך מוצאים את עורך הדין המתאים?

המליצולכם על עורך דין טוב לענייני גירושין? קבעו עמו פגישת היכרות אישית. זוהזדמנות טובה לבחון האם המוניטין של עורך הדין אכן מקבל ביטוי בשטח וחשובמכך - לבחון את הדינאמיקה האישית שלכם עם עורך הדין. על אף שמדובר באישמקצוע, אין זה סותר את העובדה שצריך להיות מדובר בבן אדם אנושי ומבין. כלההצלחות בבתי המשפט וכל התארים בעולם לא יסייעו לעורך הדין, אם ביחסי אנושהוא חלש ולא יודע לתקשר. נסו למנף את הפגישה האישית לטובתכם. הציגו בפנייעורך הדין את נסיבות המקרה ובקשו ממנו עצה טובה כבר בשלב הזה.

בחירת עורך דין מקצועי לענייני גירושין היא קריטית כבר בשלבים הראשונים של הפרידה, שכןהמהלכים שלכם בשלב הזה עשויים להשפיע על התנהלות התיק כולו. לכן, אם הרגשתםשקיבלתם עצה מועילה כבר במעמד הזה, אל תהססו להשתמש בה על מנת שתצאו עםידכם על העליונה.

מה לגבי חיפוש עורכי דין באינטרנט?

במידהוההמלצה לעורך דין הגיעה לא מאחד המכרים שלכם אלא מהאינטרנט, וודאו שאתםעורכים מחקר וירטואלי יסודי לפני שתקבעו את פגישת ההיכרות עם אותו עורךהדין. מאחר שאין לדעת מיהו הממליץ הוירטואלי שסיפק המלצה אודות עורך הדיןואין דרך לדעת האם אכן מדובר בגורם לא תלוי, חשוב לחקור ולאסוף כמה שיותרמידע ברשת אודות עורך הדין, לבקר באתר שלו ולבחון האם אתם מתרשמים ממנו.

במידהועברתם את התהליך והתשובה היא חיובית, כלומר יש כאן פוטנציאל העסקה - חשובלקבוע פגישה אישית ומשם והלאה להתנהל כמו בכל פגישה אישית אחרת, עד שלבסוףתגיעו להחלטה הסופית. דעו כי המלצה שקיבלתם ממכר לא בהכרח תהיה איכותיתיותר מהמלצה שאספתם ברשת ולכן דעו לסמוך על האינסטינקטים שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל

מאת: טלנדל"ן04/09/183245 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: טלנדל"ן10/06/182251 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

מאת: טלדיני משפחה03/06/182004 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: טלבית חכם22/04/181550 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלשיפוצים04/03/181178 צפיות
למה זקוק בית על מנת להציע את איכות החיים הגבוהה ביותר לדייריו? בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי בתים פרטיים מבינים שהתשובה לכך היא: מערכת בית חכם.

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211497 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211290 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201607 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182004 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181572 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181671 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171791 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica