חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דוכני גלידה לאירועים

מאת: רוני חרמוןעסקי מזון22/10/20091572 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גלידות מתקשרות בדמיון ובזיכרונות, בטעם של פעם, בגעגועים. כמה אהבנו גלידה כשהיינו ילדים ורבים מאתנו עדיין אוהבים אותה, ויש אף ביתר שאת – בבגרותם. כי בכל הקשור לגלידה תמיד כיף להישאר ילד קטן שלא צריך תירוצים כדי להצדיק את  אהבת הגלידה...

מקנאים? גם אתם יכולים ליהנות מהקינוח הכי מתוק בשמחות ובכינוסים שונים – דוכני גלידה לאירועים. הם אינם נדירים אבל גם כשהם מתוכננים וצפויים - הם תמיד מפתיעים. חגיגה לעיניים ולחך. גלידות במגוון טעמים (אתם הבוחנים  במבחן הטעימות ולפי טעמכם ייקבעו סוגי הגלידה שיקבלו האורחים באירוע, כאשר אחת מהחברות המפעילות דוכני גלידה לאירועים – זו שבחרתם – תמתיק למוזמנים את השמחה ותותיר בפיהם טעם מתוק.

מי שאינם מורשים לאכול סוכר או נאלצים למעט  באכילות יכולים ליהנות אף הם, כאשר ניתן להזמין בשירות  הספקים השונים של דוכני גלידה לאירועים גם גלידות ללא סוכר.

מגוון של עשרות טעמים מבטיח כי לאיש לא ישעמם בפה ואף לא אחד מהילדים יתאונן כי הגלידה אינה טעימה לו.

כשמהססים מול השפע ומול העושר – ניתן לטעום על קצה הכפית ולהיווכח האם הטעם המוצע הוא לטעמכם האישי. טעימה? סבבה. לא טעימה - תקבלו מנה בטעם אחר. דוכני גלידה לאירועים מביאים את הטובות שבסוגי הגלידות עד למקום האירוע. צוות עובדים מנוסה ומיומן, גם אם מצומצם, שהרי לא נדרש צוות גדול לשינוע הדוכנים ולתפעולם, ישרת את הנוכחים באירוע במהירות וביעילות, לא יותיר איש מהם ללא הגלידה המבוקשת.

הגלידות – זה אחד היתרונות המובהקים של "המנה האחרונה" הזו היא העדר הצורך לטרוח על הכנתה. המפעילים דוכני גלידה לאירועים חוסכים ממארגני השמחה  כל טרחה וכל מאמץ: הגלידה מוכנה ישר להגשה.

האורחים בכלל והילדים בפרט לא יחדלו להסתובב סביב הגלידות. עיצובם של דוכני גלידה לאירועים מעצים את הגירוי ומעורר את החשק ( זה לא סתם תיאבון, זה סוג של תשוקה) למתוק המתוק הזה, שתמיד  רוצים ממנו עוד ולעולם לא שבעים ממנו.

ובכל זאת, עצה קטנה:   רצוי להשגיח על הילדים שלא יאכלו עד בלי די, כדי שלא תכאב להם הבטן ולא תצרוב מחמת מתיקות מרוכזת ועודפת.

דוכני גלידה לאירועים הם האטרקציה שלהם. ההתקהלות סביבם טבעית ומובנת.  עמוק עמוק בבטן, יש פינה קטנה, סמויה, ששמור בה מקום לגלידה גם למי שכבר שתו קפה ואכלו עוגה. תבלו ותיהנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת SEO2 עובדת גם בתחומים נוספים:

רואה חשבון | סטטוסים לפייסבוק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני חרמון

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות09/08/111669 צפיות
היום הפייסבוק תפס לנו מקום רחב בחיים ולכן אני כבר לא יכול להגיד שזה העולם הוירטואלי, לפעמים הוא נראה יותר אמיתי מהשאר

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות08/08/112369 צפיות
סטטוסים זה המשפט הקצר שמסכם את היום שלכם או את הרגע הנוכחי וכמובן שהוא צריך להיות מצחיק ומשעשע ומצחיק ומגניב ומקורי והכל במכה אחת!

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות15/07/112664 צפיות
כיום בעולם הוירטואלי שלנו סטטוסים לפייסבוק נהפך מזמן לא רק לרשום מה קורה לך, אלא אומנות שלמה בפני עצמה

מאת: רוני חרמוןעסקים קטנים ובינוניים11/04/111556 צפיות
מערכת סולארית לאנרגיה היא כיום הדבר המדובר בעולם, מערכת סולארית העובדת בין היתר על מנגון כמו של דודי שמש, תעזור לכם לחסוך הרבה כסף וחשמל מדי חודש, וגם לתרום לאנרגיה הירוקה ולעזור במניעת התחממות כדור הארץ

מאת: רוני חרמוןבריאות העין21/09/101711 צפיות
כאשר מדברים על הסרת משקפיים חשוב לערוך את ההבחנה המהותית החשובה ביותר – הבחנה בין רצון לבין צורך. העיניים הם האיבר הרגיש ביותר בגוף האדם ויש לשמור עליהן כעל בבת העין...

מאת: רוני חרמוןהסרת שיער14/09/101422 צפיות
כפטריות לאחר הגשם, כמאמר הקלישאה, צצים מכונים המתהדרים במומחיותם בתחום הסרת שיער בלייזר, אלא שצריך לדעת: כמו בכל תחום גם בתחום זה יש שרלטנים, מעמידי פנים, מתחזים, אשר לא יבחלו בשום אמצעי שיווקי כדי להערים עליכם ולגרום לכם להוציא את כספכם.

מאת: רוני חרמוןביטוח רכב26/08/101562 צפיות
ביטוח מקיף פירושו עזרה ראשונה ושנייה בעת ובביטוח אחד. מאחר שכבישי ישראל אינם אלא נחשי אספלט ארסיים, אשר כל נהג יכול להיות מכיש או מוכש והיות שמספרן של תאונת דרכים עולה בהדרגה חרף כל התשדירים למניעתם – ביטוח מקיף הוא הכרח המציאות.

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213633 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214034 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205500 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810469 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183350 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173142 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173507 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica