חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים בירושלים ובים המלח - לא רק בגליל יש צימרים

מאת: טלי גלצימרים31/10/2012853 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיניי כל היהודים בעולם נשואות לירושלים. כל יהודי באשר הוא מתפלל ליום שבוא יגיע לירושלים, והרי התפילה של אבותינו היתה תמיד, בשנה הבאה בירושלים הבנויה. ובכן היום אפשר לא רק להגיע לירושלים, אלא אפשר לישון שם כמה לילות ולהנאות מכל רגע.

צימר בירושלים, יכול להיות פתרון הולם למי שרוצה לברוח מהעיר הגדולה של המרכז, קרי ת"א, בסוף שבוע, או למי שרוצה לבלות בעיר הקדושה לירושלים כמה ימים בלי לחץ של מלונות, ובלי לחפש מלון או צימר מחוץ לעיר.

נכון צימרים תמיד עולים בנשימה אחת עם אזורים אחרים בישראל. יש אנשים ששוכרים צימרים בגליל העליון, צימרים ברמת הגולן, או במקומות אחרים. אך גם בירושלים אפשר למצוא לא מעט צימרים טובים ונעימים, אשר מאפשרים לבלות בעיר מספר ימים, ולהנאות ממה שיש בה.

ומה יש בירושלים? ובכן מה אין? אפשר לבקר שם בכותל ולראות את ההיסטוריה בהתגלמותה, אפשר לעבור בסמטאות העיר העתיקה או בשכונת נחלאות, ולהרגיש כאילו חזרנו אלפיים שנה אחורה, ורק לדמיין כיצד חיו שם פעם אנשים. אפשר לשכור צימר בירושלים, כדי לבקר בהרי ירושלים ובאזורים שסביבם, אפשר לשכור צימר בירושלים כדי להנאות מגן החיות התנ"כי, או ממוזיאונים שונים בעיר. הכל תלוי במה שאתם אוהבים, ומה אתם רוצים לראות.

מה כולל צימר? ובכן, זה תלוי מה מחפשים. צימרים מזמן הפכו להיות וילות קטנות ולא רק חדרים פשוטים ובמילים אחרות צימרים יוקרתיים למשפחות ולזוגות. בעלי הצימרים יודעים שתיירים אשר באים אליהם מחפשים את המרגוע ואת השקט, אך גם רוצים להרגיש רמה אחרת של חיים, כאלו שלא תמיד יש להם בחייהם. לכן הצימרים מחזיקים ג'קוזי, טלוויזיות גדולות, גינות יפות, לעיתים הצימרים נמצאים במקומות שמהם נשקף נוף, וכולנו יודעים שמכל חלון אפשר לראות בירושלים נוף מדהים, בקיץ וגם בחורף. עכשיו כל מה שצריך לעשות, זה לחפש את הצימר הנכון. יתרון של צימרים בירושלים, הוא צימרים לדתיים שמתאימים לקהל המסורתי והדתי.

אחד הדברים הטובים בירושלים הוא, שלא חייבים להגיע אליה ברכב. אפשר לקחת רכבת או אוטובוס, ולנסוע אל הצימר בעיר. בתוך העיר עצמה אפשר להסתדר בעזרת תחבורה ציבורית מאוד פשוטה, שמגיע לכל מקום ומקום.

מקום אחר שיש בו לא מעט צימרים, ואפילו צימרים למשפחות עם בריכה, הוא ים המלח. המקום הכי נמוך בעולם. צימר בים המלח, הוא לאנשים שמבקשים, לא רק שקט ומרגוע, אלא גם אוהבים לטייל בטבע. מי ששוכר צימר בים המלח, יכול להנאות לא רק מים המלח עצמו, אלא יכול להגיע אל עין גדי, אחת השמורות הטבע הגדולות בישראל, שם שוהות חיות רבות, וניתן לצפות שם בצמחים שונים ומיוחדים. כמובן שאל ים המלח, עדיף להגיע עם רכב, על מנת שנוכל לטייל בקלות רבה.

צימר בירושלים או צימר בים המלח, זה פתרון הולם וטוב, למי שמבקש לקחת קצת חופש, להתרחק מהלחץ ומהרעש של המרכז, ולצאת משגרת החיים לזמן קצר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121188 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121625 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121257 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121382 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121412 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121224 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121344 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172098 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171447 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171523 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171488 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171507 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161563 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161595 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica