חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיו למדפסות – רוץ בין סוסים

הכוונה האמיתית מתייחסת לדיו למדפסות לשם הדפסת מסמכים. אין לדעת אם סוסים מדברים עברית, ועוד מדפיסים את המילים?...

ולענייננו. דיו אינה המצאה חדשה, ובוודאי שאין לזקוף אותה למדפסת. דיו הייתה בשימוש אלפי שנים לכתיבת מסמכים, תיעודים, ציורים ולכלוך כפות הידיים.

עם הזמן השימוש בדיו הפך נפוץ יותר ויותר, היות והיא נספגת על המשטח עליה היא מושמת. כמובן שמדובר במשטחים מסוג בד, נייר, ולעיתים גם עורות מעובדים. ההטמעה של דיו היא כמו קעקוע של כתב. מי שעשה שימוש בזמנים עברו אכן שימר היסטוריה. היות ודיו אינה יכולה להימשך חזרה מהמשטח עליו היא נכתבה.

עם חלוף השנים ופיתוחים טכנולוגיים כאלה ואחרים, הדיו הפכה לשמישה ביותר בעולם המדפסות באשר הן.

דיו לשימוש עצמי?

ניתן למצוא מחסניות דיו בתחום מדפסות פרטיות. ושימוש במחסניות דיו בקנה מידה תעשייתי המשמשות בבתי דפוס רבים. המימדים הם שונים, ותכלית השימוש גם כן. ניתן לעשות שימוש בדיו בצורה הטבעה, הדפסה, כתיבה ועוד שלל אפשרויות מגוונות הן לצורך כתיבה, הדפסה, אמנות וסימון.

כיום ניתן למצוא סוגי דיו שונים המותאמים לצריכה על סמך הספק. משמע, אם יש צורך בהספק מסחרי ישנם מחסניות דיו המותאמות לתפוצה גדולה, כך שלא מתבזבז הרבה דיו על דף, אלא המדפסת עושה שימוש חסכוני ואפקטיבי בתכונות הדיו, על פי הגדרות בית הדפוס.

ישנן כמובן סוגי דיו למדפסות המותאמים לצרכן הפרטי, המקנות איכות הדפסה טובה וטובה יותר, ועל כך יכול לשלוט כל אחד דרך הגדרות ההדפסה אותן אנו מזינים למחשב.

מחזור רבותיי, מחזור!

בזמנים מודרניים בהם אנו חיים חשוב לשמור על הסביבה בה אנו חיים. לכן אחת מהדרכים הידידותיות לחיים בריאים יותר ופרו סביבתיים הוא עניין המחזור. לכן כאשר יש צורך להחליף מחסניות דיו, ניתן לרכוש דיו ממוחזר המתאים כמעט לכל המדפסות הקיימות. ניתן גם למסור מחסניות ריקות לחברות המתמחות בייצור דיו ממוחזר והפצתו לשימוש חוזר.

כך אנו חוסכים עלויות, תורמים לסביבה ויוצרים מעגל של "קח ותן" מבלי לבזבז משאבים יקרים. כך גם הדבר לגבי תיקון מדפסות. עדיף לתקן ולהחזיר לפעולה מדפסת תקולה מההיבט הסביבתי והצרכני.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121184 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121619 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121252 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121378 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121407 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121221 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121340 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195895 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189100 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183056 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181955 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171660 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171764 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171774 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica