חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחסנים לגינה - איפה שאנחנו שומרים את כל מה שאנחנו לא רוצים בבית

מאת: טלי גלבניין ואחזקה - כללי31/10/2012692 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם יש תכונה שמשותפת ללא מעט אנשים היא, היכולת המדהימה לשמור דברים שאין לנו צורך בהם. יום אחד נשתמש בזה. יום אחד נצטרך את זה. מי לא אמר את זה לעצמו פעם.

מי יודע מתי נצטרך את המכשיר הזה? הוא לא עובד, אבל יום אחד נתקן אותו ואז נוכל להשתמש בו שוב. העובדה שרכשנו מכשיר חדש וטוב יותר לא סותרת את העובדה שיום אחד נעשה שימוש גם במכשיר הישן.

לחלק מאיתנו, תכונה זו יכולה להיות מאוד בעייתית, הרי איפה נשים את כל הדברים האלו? כמה חדרים נוכל למלא בדברים שמעולם לא נשתמש בהם עוד? לחלק מאיתנו יש את המזל, ויש להם גינה.

איך זה קשור? ובכן, בגינה, תמיד נתקין מחסן גינה, מחסן עץ או מחסן אחר, על מנת שנוכל לשים את חפצי הגינה השונים, אז למה שלא נשים שם את המכשירים שאנו לא צריכים או שאר הדברים שאין לנו צורך בהם?

האמת שזה סתם תירוץ כדי לקנות מחסן לגינה, אנחנו הרי בכל מקרה צריכים מחסן שכזה. גם אם יהיה זה מחסן גינה יד שנייה, עדיין נזדקק לו ונרכוש אותו. אז הנה לנו סיבה נוספת לרכוש אותו ולהשתמש בו.

מחסן גינה, כזה שהוא מחסן גינה יד שנייה או מחסני עץ, הוא חלק בלתי נפרד מאותו ריהוט גן וכן רהיטים לגן, שאנו רוכשים כאשר אנו נכנסים אל גינתנו החדשה. מחסן זה ישמש אותנו על מנת שנוכל לאחסן בו את כלי הגינה השונים, מריצה, את חפירה, מעדר וכדומה. כמובן שבו נוכל לשים את כל החומרים המסוכנים שאין אנו רוצים שיהיו חשופים לילדים ובכלל.

כיצד רוכשים מחסן לגינה? ראשית, צריך לשאול את עצמנו מה הגודל של המחסן שאנו רוצים. גודל המחסן תלוי הן בגודל הגן והן בצרכים שלנו. זה יכול להיות מחסן קטן שכל השימוש בו הוא לצרכי אחסנת חומרים וכלי גינה וזה יכול להיות מחסן גדול שיכול לאחסן את כל הדברים שאנו מתעקשים לשמור, ואין לנו רצון להחזיק אותם בבית, על מנת שלא יתפסו את המקום באחד החדרים.

שנית, עלינו להחליט איזה מחסן זה יהיה. זה יכול להיות מחסן עץ יפה, או מחסן פלסטיק, זה יכול להיות מחסן מתכת. כמו בכל המקרים מדובר על מחסן בנוי, שכל מה שנותר לנו לעשות, זה להתקין אותו או לשים אותו במקום המיועד לו, במידה והוא מגיע אלינו מוכן.

שלוש, תמיד יש את האופציה לבנות מחסן. הבעיה היא, שזה לוקח מן רב יותר, לעיתים תופס מקום גדול יותר, וכמובן יקר יותר. מחסן שאנו רוכשים, מגיע אלינו מוכן, וכיום עם מגוון מחסנים שקיימים בשוק, אנו יכולים למצוא מחסן שיתאים לנו בצורה מדויקת, לאופי הגן, לצרכים שלנו ולאופי שלנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121185 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121622 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121254 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121380 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121407 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121221 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121342 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222798 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223108 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211370 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211329 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211587 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211562 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211750 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica