חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החורף כבר כאן - השאר את הרטיבות מחוץ לבית

זה לא נעים כשיש בעיות רטיבות בבית. הקירות מתחילים להתנפח ונוצרים עליהם שלפוחיות, טחב ועובש עלולים להופיע – מראה בהחלט לא נעים לעין וגם לא ממש יפה לבריאות. אבל החורף שמגיע מביא עמו סיבות נוספות לטפל בבעיות הרטיבות – מהיסוד.

כאמור, כולנו יודעים כמה הרטיבות יוצרת מראה לא נעים. רובנו גם יודעים שהטחב והעובש המתפתחים בה הם כר מרעה אטרקטיבי במיוחד לחיידקים, ומי שנושם אותם כל היום הם אנחנו, כאשר ילדים, זקנים וחולי אסתמה יהיו הסובלים העיקריים, אך לא היחידים. רובנו פשוט ננשום לקרבנו את אותם החיידקים מבלי לשים לב.

אבל כשהמעלות בחוץ יורדות, ואם כל אלו לא הספיקו כדי שתתקן סוף סוף את הבעיה – מגיעה בעיה נוספת – ככל שתחמיר בעיית הרטיבות, ועם בוא החורף היא כנראה תלך ותחמיר, כך תיפגע יכולת הבידוד בביתך והקור יחדור אל ביתך ללא רחם.

בעיות רטיבות מצריכות טיפול יסודי

ישנן בעיות רטיבות הנוצרות עקב בעיה כלשהי בצנרת, וישנן בעיות רטיבות שמקורן הוא איטום בעייתי של גג המבנה או הקירות. העניין עם בעיות מהסוג השני, הוא שהיה לך את כל הקיץ להתעלם מהן כי בעצם לא היה מה שיחמיר את הבעיה. אבל עכשיו, כשהחורף כבר כאן, אתה יכול להיות בטוח שהבעיה לא תיפתר מעצמה, אלא רק תלך ותחמיר.

בנוסף לכל הסכנות שהזכרנו קודם, במקרי רטיבות רבים עלולים לחדור מים אל תשתית החשמל הביתית ולגרום לקצרים ואפילו לסכנת התחשמלות. אם לא השתכנעת עד כה – הגיע הזמן: רגע לפני הגשמים החזקים של החורף, טפל בבעיית הרטיבות הקטנה והלא מזיקה מהשנה שעברה.

ואיך מטפלים בבעיות רטיבות? הבעיה לא תמיד מתחילה במקום בו היא נראית לעין. על מנת לתקן את מקור הבעיה יש למצוא אותו, ובשביל זה לא צריך לשבור את הקירות. פנייה לחברת בדק בית תבטיח מציאה מהירה וקלה של מקור הבעיה, ותיקון – אחת ולתמיד.

חברות המתמחות בבדק בית עוסקות באיתור ליקויי בנייה מסוגים שונים. בעיות רטיבות הן אחד הליקויים הנפוצים. את מקור הרטיבות מגלים בודקי החברה באמצעות מכשור מתקדם ולאחר גילוי המקור, יכולים לטפל בה ולפתור אותה מהיסוד, ולהשאיר את הצד הרטוב שבעונה – מחוץ לכותלי הבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר נכתב על ידי צביקה כהנא, מנכ"ל חברת גלאור מהנדסים ויועצים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלאור מהנדסים

מאת: גלאור מהנדסיםבניין ואחזקה - כללי27/01/13835 צפיות
רטיבות אינה דבר פשוט להתמודדות. עיקר הקושי נעוץ בזיהוי הבעיה, שנעשה לרוב כשהנזקים כבר יוצאים משליטה. בדיוק לשם כך נוצרו פיתוחים טכנולוגיים שנועדו להפוך את איתור הבעיה לפשוט יותר. מצלמה תרמית היא אחד מהם.

מאת: גלאור מהנדסיםבניין ואחזקה - כללי26/01/13995 צפיות
רטיבות יכולה להוות הרבה יותר מאשר פגם אסתטי, ואף לסכן את יסודות המבנה כולו. קשה מאד לאתר רטיבות בשלביה הראשונים, וכאשר מבחינים בה- כבר מאוחר מדי. באמצעות מצלמה תרמית ניתן לגלות את הבעיה בקלות.

מאת: גלאור מהנדסיםבניין ואחזקה - כללי26/01/13901 צפיות
מאז שנכנסה מצלמה טרמית לתחום בדק הבית, השתנו חוקיו במידה רבה. עד אז, איתור רטיבות נחשב למשימה קשה ביותר. אולם, מצלמה מבוססת קרני אינפרא-אדומות זו הפכה את הזיהוי למהיר ויעיל, דבר שחוסך מאמצים וכספים רבים.

מאת: גלאור מהנדסיםבניין ואחזקה - כללי26/01/13944 צפיות
אתם מעוניינים לעבור לדירה חדשה, ויודעים כי לפניכם העסקה החשובה ביותר של חייכם. החלטתם להזמין חברה אשר מתמחה בביצוע בדק בית. אתם יודעים כי מטרת הבדיקה היא לגלות ליקויים שונים בבית, אבל מה בכלל נכלל בה?

מאת: גלאור מהנדסיםבניין ואחזקה - כללי26/01/13896 צפיות
ההערכות הן שרעידת אדמה חזקה בישראל היא רק עניין של זמן. לכן, החל בשנים האחרונות תהליך שבו מחזקים מבנים ישנים, כך שיוכלו להישאר עומדים גם כשהאדמה תרעד. מה הקשר בין חיזוק מבנים לבין חברות המבצעות בדק בית?

מאת: גלאור מהנדסיםבניין ואחזקה - כללי26/01/13823 צפיות
אנחנו תלויים לגמרי במערכת החשמל. כל תקלה, ולו למספר דקות, מעלה את מפלס הפאניקה מיד. מלבד הנוחות, ליקויים במערכת החשמל מהווים סכנה רצינית, שרק מתגברת עם הזמן. חשוב שתתבצע בחינה מקיפה של המערכת במסגרת בדק בית.

מאת: גלאור מהנדסיםבניין ואחזקה - כללי19/01/13916 צפיות
בשעה טובה, אתם עומדים לרכוש דירה חדשה, הכול נראה מצויין. טוב, למעט הפגם הזה בריצוף הבניין. אתם לא רקדנים, אבל מוכנים להישבע שהרצפה עקומה. אולי אינכם יודעים, אבל לפניכם ליקוי בניה רציני, שצריך להוות חלק מהותי בכל בדק בית.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222777 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223084 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211365 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211322 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211583 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211556 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211742 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica