חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול פרויקטים בבניה

מאת: שלומית ברטלשיפוצים01/11/2012707 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד המקצועות המאתגרים והסוחפים היום בשוק העבודה הוא ניהול פרויקטים בכלל וכן ניהול פרויקטים בבניה בפרט. העובדה שמדובר בתפקיד אחראי, מאתגר, משתנה מפרויקט לפרויקט ומאגד בתוכו סמכויות ותחומי עיסוק רבים הפך את התחום למבוקש במכללות מקצועיות, ציבוריות ופרטיות כמו גם במסגרת תוכניות ללימוד עסקים. בין התחומים הנכללים בתוך לימודים ועבודה בתחום ניתן למצוא כלכלה, ארגון ומנהל עסקים, ניהול עובדים, הכשרה בהנדסאות בנייה ועוד תחומים רבים שהופכים את התפקיד למגוון כל כך.

ניהול פרויקטים בבניה – מה זה כולל?

כשאנו מדברים על ניהול פרויקטים בבניה אנחנו מדברים על אחריות כוללת לכל הפעילות המתבצעת במסגרת פרויקט נדל"ן או הנדסה כלשהו. משלב גיוס הקבלן ועד לניהול תחום של ספקים, ניהול עובדים, ניהול התקציב ועוד סמכויות רבות שקשורות לניהול השוטף והיומיומי של כל שלבי הפרויקט. תפקידו של מי שאחראי על ניהול פרויקטים בבניה מתחיל עוד בשלב תכנון הפרויקט, אז הוא מהווה חלק מהותי בצוות המתכנן ולאחר מכן הוא מלווה את הפרויקט כסמכות הגבוהה ביותר שנמצאת בשטח ונותנת גם דין וחשבון ליזמים או למממנים שמעליו. מדובר בתפקיד מאתגר מאד, שדורש מקצועיות ואורך רוח, כמו גם יכולת להיות סמכותי ולנהל צוותים גדולים של אנשים מתחומים שונים – בנאים, אנשי תכנון ואדריכלים, ספקי ציוד, מפעילי ציוד וגם אנשי הנהלת חשבונות ומשרד.

צעדים ראשונים כמנהל פרויקטים בבנייה

ניהול פרויקטים בבנייה דורש ניסיון רב בהנדסת בניין ובכל מה שקשור לניהול עובדים והפקת פרויקטים גדולים. היום מציעים מוסדות לימוד רבים בארץ הזדמנות להתעמק בתחום של ניהול פרויקטים בבניה על ידי לימודים בקורסים שמתמקדים רק בנושא זה ונוגעים בכל התחומים שתוארו כאן. בנוסף, אין כמו ניסיון ולכן עבודה בחברות בניה גדולות, גם אם בתחילה בתפקידים זוטרים יותר, יכולה להוסיף ניסיון חשוב ולקדם אותך בדרך לתפקיד כמנהל פרויקטים בבניה. בסופו של דבר קריירה של ניהול פרויקטים בבניה היא קריירה לטווח ארוך שיכולה להעניק אתגר וסיפוק במשך שנים ארוכות. לסיכום – כדי לצמוח ולקדם קריירה בתחום מומלץ ללמוד קורס או תוכנית לימודים המתאימה לתחום ולהתמקצע באחת מתוך אינספור חברות בניה הפועלות היום בארץ.

למי מתאים להיות מנהל פרויקטים?

ניהול פרויקטים בבניה בפרט וניהול פרויקטים בכלל הוא תפקיד השמור לאדם אסרטיבי, שיכול לנהל כמות גדולה של עובדים ולהיות עם היד על הדופק כל הזמן. מנהל פרויקטים מוצלח צריך להיות החלטי, לדעת לבצע החלטות ספונטניות אך שקולות ולתת דין וחשבון גם לעובדים שלו וגם לממונים עליו. בסופו של דבר הצלחתו של פרויקט מוטלת על כתפיו של מנהל הפרויקטים ולכן הוא חייב להיות אדם חזק, סמכותי ומקצוען. מדובר הוא מקצוע מעשיר, מאתגר ומתאים לאנשים מיוחדים עם תכונות של מנהיגים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מי אנחנו? - מרכז אופנה ישראלי ובית של בגדי מעצבים ושמלות ערב שללמעצבים צעירים
 
show room- שיווק שמלות ערב, בגדי מעצבים ואביזרי אופנה בסיטונאות וליחידים.
 
באתרנו תוכלו לפגוש פרטים ייחודיים בגדים מעצבים המתאימים כלבוש יומיומי, אביזרים לשדרוג ההופעה לערב, שמלות ערב ומגוון פריטים משלימים: מחטבים, חזיות פטנט, חגורות, תיקים, תיקי ערב, תכשיטים ועוד. 
 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומית ברטל

מאת: שלומית ברטלניקיון17/12/121231 צפיות
על מנת ליהנות מהמראה שכבש אתכם מלכתחילה, חשוב מאוד לדעת איך מבצעים ניקוי ספות עור, על מנת לשמור עליה במצב טוב, בכדי שהיופי ההתחלתי שלה יישאר לשנים ארוכות.

מאת: שלומית ברטלניקיון17/12/12923 צפיות
במידה ויש ברשותנו ספה רגילה, איך מבצעים ניקוי ספות בד בצורה איכותית, שגם תשמור על המרקם המקורי, לא תגרום לצבע לדהות, אך גם לא תאפשר לכתמים ופגמים אחרים להעיב על המראה החיצוני של המקום בו אתם מעבירים את השעות היפות ביותר בחייכם?

מאת: שלומית ברטלניקיון29/11/121049 צפיות
מערכת הישיבה שלכם נראית קצת מוזנחת לאחרונה? כתמים השתלטו על ספות הבד שלכם? יש לכם ספת בד ישנה במצב מעולה שרק צריכה קצת ניקוי יסודי? בחירת חברת הניקוי הנכונה יכולה להיות ההבדל בין ספה שמטופלת ביד מקצועית לספה שנהרסה לחלוטין.

מאת: שלומית ברטלפרסום18/11/12941 צפיות
מוצרי קידום מכירות הינם אמצעי אפקטיבי חדשני המהווה כלי להגדלת פוטנציאל החשיפה של החברה המשתמשת בכלי זה על מנת להגדיל את מעגל הלקוחות שלה. נהוג להשתמש בהם במסגרת כנסים או תערוכות, במבצעי קידום המוניים...

מאת: שלומית ברטלפרסום18/11/12953 צפיות
מוצרי קידום מכירות ופרסום מהווים מעל לכל ספק אחד מהכלים השיווקיים היעילים והאפקטיביים ביותר למינוף העסק בכל עת. בזירה כלכלית ותחרותית מאוד כשלנו, הצורך להשקיע זמן ומשאבים במינוף המכירות ופרסום, הם כורח...

מאת: שלומית ברטלפרסום18/11/12906 צפיות
מוצרי פרסום ומתנות כאמצעי לקידום מכירות מהווים אמצעי אפקטיבי ביותר למיצוב של חברה או ארגון בתודעה של הלקוחות, העובדים, והספקים, וכל אדם הנחשף להם.

מאת: שלומית ברטלפרסום14/11/12907 צפיות
ישנן שיטות פרסום לא מעטות על מנת לקדם את העסק בזירה הכלכלית. השיטות השכיחות הן פלאיירים, מגנטים, ברושורים וכרטיסי ביקור. קיימות גם שיטות נוספות יקרות יותר כמו פרסום בעיתון, לרוב מקומי...

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232628 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223294 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211225 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica