חפש מאמרים:
שלום אורח
01.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ברים לאירועים עם גימיקים מקוריים - בקתה ביער

מאת: בקתה ביערבר אירועים01/11/20121146 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
כמו כל מרכיב הנכלל באירוע, גם בר יכול להיות לא סתם עמדה שתגיש משקאותאלכוהוליים לאורחים, אלא משהו מיוחד שיציג את האמרה או ישדר את הראיוןהמקורי שמאחרי הקונספט של האירוע. בר הוא גם מקום שבו ניתן להציג גימיקיםמטריפים על מנת להפתיע את האורחים ובאמצעות שירותי בר אפשר גם להרשים אתהאורחים וגם לשדרג בצורה מדהימה את האירוע כולו.

ברים מעוצבים

עיצובם של ברים לאירועים כבר מזמן לא דבר סטנדרטי כי מבנה הבר צריך להתאים לעיצוב של כל האירוע כולו ולהיות מתאים לסגנון ולצבאים של שאר הפריטים שנבחרו לעיצוב המקום. קיימים היום ברים לאירועים שעשויים מזכוכית או מפלסטיק, מעץ מלא או משילוב של זכוכית עכורה תאורת לדים וחיפוי נירוסטה. ברים לאירועים יכולים להיות גם בצורות שונות כמו אובאליים, עגולים, משולשים ובצורת אי שבו הברמנים ממוקמים בחלק תחתון ומסביב מקומות ישיבה.  זכרו שבסופו של דבר, הגימיקים הללו יכולים להיות מה שהיפוך את האירוע שלם לבתי נשכח. כולם יזכרו תמיד את הבר המיוחד שבו התקיים האירוע-  ולכן גם יזכרו את האירוע עצמו.

ברים בעלי מבנה קונספט מיוחד

בקתה ביער

אם מדובר על אירוע מיוחד של השקה או אירוע חברה, כאשר אתם מתכננים אירוע קונספט וחשוב לכם במיוחד להרשים את האורחים שהזמנתם, אפשר לבטא את הקונספט שעומד מאחורי האירוע בצורה מאוד מיוחדת דווקא באמצעות בר. כל מה שתבקשו ניתן לשלב היום כחלק מהבר כי בר הוא כבר מזמן לא מקום שמגיש משקאות, אלא מרכיב שמשדר את מה שאתם רוצים להעביר לאורחים שלכם. שימו לב שיש ברים שמראש מציעים קונספט מסוים שלא ניתן לחרוג ממנו. עם זאת, יש לא מעט ברים שפתוחים לרעיונות שונים. כך, אם חשבתם על קונספט מסוים לאירוע שלכם, דברו עם מנהלי הבר. ברוב המקרים – הם ישמחו לתת לבר מתיחת פנים שלמה, שתגרום לו להתאים לקונספט החלומי של האירוע שלכם.

בר במרכזו של האירוע

ברים לאירועים ניצבים לרוב במרכז האולם וליד הרחבה המרכזית, בין אם היא מוקדשת לנאומים, הופעה או ריקודים. בזכות המיקום המרכזי, ברים לאירועים יכולים להיות כלי בידי מארגני האירוע וניתן להתאים אותם לפי הצרכים. אפשר לשלב בר עם עיצוב מיוחד של מפלי מזרקות מים או להציב בצדדים שלו זיקוקים ברגעים המרגשים של האירוע, אפשר להפוך את הבר לבמה עבור הופעה מפתיעה ואפשר גם להפוך את הבר למיצג אומנותי של ממש במידה ורוצים.

בקתה כפרית חמה ובעלת אופי אירופאי קלאסי אפשרות לעריכת מסיבות עד 600 אורחים בגן באוויר הפתוח והנעים של הר הכרמל.

בקתה ביער, השוכנת בבית אורן שבלב יערות הכרמל, מארחת אירועים באווירה מיוחדת ומטבח עשיר.
בבקתה ביער ניתן לערוך אירועים מסוגים שונים, ממסיבות ועד לחתונות ואירועים משפחתיים.
לפרטים נוספים:
טל‘ / פקס: 04-8326071
נייד: 052-5682457
moran@bikta.co.il30044

 



תגיות המאמר: אירוע, מקורי, בר, בקתה ביער


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלב יערות הכרמל, שוכנת בקתה ביער. “בקתה ביער” הוקמה על
הריסות מבנה עץ ישן, ששופץ ושוחזר לבקתה כפרית חמה ובעלת אופי
אירופאי קלאסי. המטבח שואב את השראתו מחידושי העולם הגסטרונומי.
פנסי רחוב, הנברשות, החלונות הבלגיים, הצביעה, השולחנות והשירותים
המיוחדים, כולם פרי עבודתם של אומנים שיצרו בברזל ובעץ, ותרמו
לאווירה החמה של המקום.
תפיסת המקום הינה שילוב בין בילוי בפאב ובין ארוחה במסעדת יוקרה -
שווה נסיעה מיוחדת.

טל‘ / פקס: 04-8326071
נייד אילנה: 052-5682457
מייל: moran@bikta.co.il
כתובת: בקתה ביער, בית אורן,
יערות הכרמל, מיקוד: 30044

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בקתה ביער

מאת: בקתה ביערהזמנות אירועים24/10/137081 צפיות
מועד החתונה הולך וקרב ועכשיו זה הזמן לדאוג לכל הפרטים הקטנים: לבחור אולם, לקנות שמלה, למצוא רב ועוד. אבל, רגע לפני שתתחילו בכל ההכנות, ישנו פרט חשוב שצריך להתייחס אליו. מי יוזמן לחתונה שלכם ומי לא. רשימת המוזמנים היא אחד הדברים שכדאי להתחיל ממנו ויש לכך סיבות רבות.

מאת: בקתה ביערהפקות אירועים17/10/131029 צפיות
מתכננים חתונה עם ארוחה סביב שולחנות? אם כן, חשוב לתכנן את מקומות הישיבה מראש, כך שלא ייווצר מצב בו האורחים מתחילים לחפש היכן עליהם לשבת. כמה אנשים להושיב בכל שולחן? איך לבצע את חלוקת המקומות? הנה חמישה דברים שכדאי לדעת לפני שתתחילו בסידור מקומות הישיבה.

מאת: בקתה ביערחתונות01/10/13995 צפיות
ליופי יש חשיבות עליונה בחיים שלנו. לכן, טבעי שתרצו ליצור את היופי המרשים ביותר ביום החתונה שלכם. חתונה היא ללא ספק יום בו הכל יפה, כלה יפה מכף רגל ועד הראש, האורחים יפים ומגונדרים לקראת האירוע וכמובן שגן האירועים מעוצב בצורה הכי אסתטית ומרשימה שרק ניתן לדמיין.

מאת: בקתה ביערהודעות לעיתונות - כללי05/08/131493 צפיות
החתונה היא אחד מהאירועים החשובים של החיים, ללא ספק. ההכנות עבור הזוג רבות, ולאחר שבחרתם גן אירועים, די.ג'יי, אוכל, צלם ובגדים, אתם רוצים גם ליהנות. אחת הדרכים לעשות זאת היא להדפיס חולצה מקורית שילבש החתן בזמן הריקודים.

מאת: בקתה ביערהפקות אירועים04/07/131025 צפיות
חתונה היום היא הפקה לכל דבר. מעבר לדברים ה"רגילים" שהם טקס החופה והסעודה, קיימים אלמנטים רבים שנוספו עם השנים לחתונות והפכו אותן לאירועים מופקים ומושקעים מאוד. כדי להצליח לקיים אירוע כפי שאתם מדמיינים אותו, תוכלו להיעזר בשירותיו של מעצב אירועים. מה בדיוק הוא עושה?

מאת: בקתה ביעראירועים וחתונות – כללי11/06/13960 צפיות
בשנים האחרונות להצעת הנישואין יש משקל גדול מאוד בכל הארגונים הקשורים לחתונה. גברים רבים שמציעים נישואין לחברות שלהם מחפשים דרכים מקוריות כדי להפתיע אותן, לרגש ובעיקר להפוך את הצעת הנישואין לבלתי נשכחת.

מאת: בקתה ביעראירועים וחתונות – כללי04/04/131142 צפיות
כיום עם השתלטות העולם הדיגיטלי על חיינו, אנו נעזרים רבות בסמאטרפונים על מנת לנהל את חיינו בהצלחה. האפליקציות הגיעו גם לתחום החתונות.

מאמרים נוספים בנושא בר אירועים

מאת: גולאסובר אירועים10/06/161940 צפיות
בר מתוקים ודוכני מזון מתאימים לכל סוג של אירוע , בין אם מדובר באירוע גדול כמו חתונה, או באירוע קטן יותר, כמו ימי גיבוש. המגוון הרחב של סוגי בר מתוקים מאפשר התאמה מצוינת של הכיבוד לאופי האירוע.

מאת: פלאש ברבר אירועים25/08/143108 צפיות
בר מתוקים הינו אטרקציה מתוקה ומלהיבה אנשים רבים המוזמנים לאירועים. אם אתה רוצה להפתיע את האורחים שלך, לפנק את בן או בת הזוג או את הילד בחגיגת בר המצווה שלו, אטרקציה מתוקה ומלהיבה התפורה בדיוק לסוג האירוע ולגיל האורחים הינה בר מתוקים.

מאת: ספיר ספירבר אירועים28/08/131830 צפיות
פתיחת סניפים בכל הארץ של חברת קייטרינג חלבי יכול באמת לעזור לכל חברה שאר רוצה באמת לקבל הצלחה מידית בגל הארץ בו זמנית .

מאת: בני חגואלבר אירועים11/08/131807 צפיות
אני בטוח שאיי פעם שאלתם את עצמכם, מהו בר מתוקים? ואיך אפשר לראות אותו באירוע? מאחר ויש הרבה סוגים של אירועים, חתונות, בר מצוות, בריתות וכדומה, אנו צריכים להציע לקהל שלנו משהו מתוק לאכול, משהו שיגדיל את השמחה, כאן בא לידי ביטוי בר המתוקים....

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131718 צפיות
תכנון וארגון החתונה כולל תהליך ארוך ומייגע של חשיבה על פרטים חשובים מכריעים אך גם פרטים קטנים חשובים לא פחות. בגלל זה, התכנון יכול לגזול זמן רב, ומצד שני, יכול להיות מהנה ומאוד מספק. כשמצליחים ביעילות ובעזרת האנשים הנכונים להגיע לאירוע שישלב את כל מה שאתם רציתם בחבילה אחת. החתונה יכולה להיות כלי בידיים של החתן והכלה להביע את עצמם. חלק מהבחירות שעל החתן והלכה לבצע כוללות: בחירת המיקום והאולם לאירוע, בחירת העיצוב והמראה של המקום הנבחר, האוכל והמנות שיוגשו ועוד המון המון המון דברים...

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131761 צפיות
אל תשקיעו כל כך הרבה מחשבה במה שתלבשו, בר ממתקים ומפלי שוקולד יהיו פינוק, הפתעה והקינוח המושלם בכל אירוע! האוכל והקינוח והאופן בו אתם והאורחים שלכם תוכלו להתפנק חשובים לא פחות, מהאולם, העיצוב, המוזיקה או העיצוב.

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131759 צפיות
בשנים האחרונות, ובמיוחד בעשור האחרון, דוכני ממתקים ובר מתוקים באירועים הפכו להיות חלק כמעט בלתי נפרד מאירועים שונים ברחבי הארץ. שוקולד, ממתקים הריחות והמראות יעלו חיוך על פני כל האורחים שלכם, וזאת הבטחה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica