חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוסיקאי שרוצה להתפרנס? מה דעתך על הקלטת שיר לבר מצווה?

לאורך כל חיי פינטזתי על קריירה בקריירה מוסיקאלית. על כן, כשהגעתי לגיל 10, ביקשתי מההורים להירשם אל חוג גיטרה. אהבתי את החוג ורציתי להקים עם חברים הרכב רוק מצליח ולהופיע בכל העולם.

אבלעם חלוף השנים, הרצון להרוויח כסף התחיל לקונן בי והבנתי שכדי באמת להצליח כמוסיקאי, אני חייב לנכס ידיעה מוזיקאלית אמיתית ולמצוא תחום מוסיקאלי שהלכה למעשה יהווה לי הזדמנות להרוויח כסף כפי שצריך.

JUST MUSIC - המכללה ליצירה והפקת מוסיקה

נכון, יש הרבה מאוד אנשים שיודעים לנגן מדהים ומנהיגים הרכב מצליח. אך עם זאת, על מנת אכן להצליח בעולם המוסיקה ואף לנסוק לפסגות רציניות, כדאי לפני הכל להכיר עד הסוף את הענף המוסיקאלי בו רוצים להתמחות. ובדיוק בגלל זה, מומלץ להבין גם אתהגיטרה או הפסנתר והן את התיאוריה המתלווה לעניין. בסיכומו של עניין, ע"מ ליצור צליל חדשני ובאמת ובתמים להצליח יש להצליח מעבר לביצוע טכניקות של נגן אחר, כי אם ללמוד איך לברוא צליל ייחודי.

בסיכומו של עניין, אלו מבינינו שמשיגים הישגים ותופסים שם הן בארצם וגם מעבר לים כמו לדוג' מאסיב אטאק, הם אלו מבינינו שהוציאו החוצה צליל מקורי, מרתק, סוחף ומלהיב. שריר וקיים, ישנם פה ושם מוסיקאים שהפכו לסנסציה עולמית בלי יותר מדי מאמץ, אך בכל זאת האם מוסיקאים אלה יישארו רלוונטיים לאורך שנים? הייתכן שהאלבום השלישי, שיתוף הפעולה החדש ועבודתם הבאה יצליחו באותה מידה?

ללמוד נגינה בבית ספר למוסיקה

עם כול הכבוד למוסיקאישהראה לי איך לנגן פעם בשבוע, הסקתי שכדי להפוך את התחביב לדרך חיים, עלי להירשם אל מוסד מוזיקאלי שיעניק לי הכוונה כהוגן. בהתאם לכך, תרתי אחר בי"ס למוסיקה שמעניק גם ידע מעשי והן תיאוריה מקיפה. בדרך זו, אני אאפשר לעצמי גם להוביל הרכב מוסיקאלי וגם לנסוק קדימה בעולם המוסיקה ומי יודע אולי אף להיהפך נגן אולפן שמתחכך עם המפורסמים.

קורסים בתוכנות מוסיקאליות

נוסף על כך לדעתי, בשביל להצליח במוזיקה רצוי להכיר גם תוכנות מחשב ומעבר לזה את ענף ההפקה. בהתאם לכך בחרתי להירשם אל לימודי אבלטון וככה להרחיב השכלה בעולם הסאונד והיצירה.

להתקיים ממקצוע המוסיקה

בניגוד למה שנהוג לחשוב, שכביכול מדובר במקצוע בו ישנם להקות והרכבים עניים מרודים, זה לא נכון. בעצם, לצד האופציה האמיתית להרוויח כסף כנגן מקצועי, יש אופציות מצוינות הן לנגנים וגם לטכנאים. כך לדוג' גיטריסט מקצועי יכול להרוויח גם מנגינה בלהקות והן כמורה בבי"ס. אולם, ע"מ להצליח באמת, כדאי מאוד לדעת הן את רזי הנגינה וגם כיצד ללמד.

ובנוסף, יש עוד תחומים נוספים בהם אפשר להתפרנס, כמו לדוג' הקלטת אלבומים למוסיקאים שונים. אך עם זאת, בכדילעשות זאת מומלץ להשקיע בלמידת המקצוע הזה ברצינות רבה ולתפוס שם כמוסיקאי שללא ספק יכול להרים למעלה זמרים אחרים.

גם אתם רוצים להפוך את המוזיקה לקריירה מעשית? צריכים הכוונה איך להצליח? http://www.justmusic.co.il/studio-records/שיר-בר-מצווה וזכו למענה הולם.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הבלוג של אמה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת emma lion

מאת: emma lionטיולים בחו"ל25/11/12852 צפיות
תחילה, יש להבדיל בינות אשרת שהייה לויזת עבודה. אף אם וויזה למטיילים מאפשרת לשהות בחול, ישנו גבול ולא ניתן להישאר שם. הסוג הנוסף לעומת זאת, מתיר את זה. יש אנשים שבכלל לא נדרשים לזה כהלכה ומוצאים עיסוקים בחול ללא אשרה. עם זאת הדבר בעייתי: ראשית משלחי היד שתקבלו יהיו במקצועות לאו רציניים לדוגמא מנעולנות. בנוסף לכך אתם מסתכנים בהרחקה. זה שווה? אין מצב!

מאת: emma lionהורות18/11/12880 צפיות
דוגמא לא רעה הינה כאשר צרכנו בהתרגשות מכשיר שנאמרו עליו מלא חוות דעת טובות ממומחים שרכשו אותו. אך, בצער נראה שכמו לדוגמה שלא לכולם אותו הטעם בקשר לאוכל, ככה בודאות לא כל הפעוטות מפיקים אותה נוחות מהחפץ שהחמיאו לו באוזנינו. ובגלל זה אני מדגישה, אבות ואמהות, לבדוק לעומק לפני הרכישה.

מאת: emma lionטיולים בחו"ל13/11/12887 צפיות
גם אם שהאופנים להוצאת האישורים הוקשחו מאד לאחרונה, תודות להכנה כולם יכולים להגשים חלומות ולבקר בחו''ל. אע''פ כן, יש להקפיד על השלבים וזאת על מנת להרחיק מעצמנו תקלות כגון לדוג' חותמת שחורה. אני מקווה שהשכלתם מזה, עלו והצליחו.

מאת: emma lionצרכנות13/11/12886 צפיות
תרגום עתידני זה נהיה מבוקש בשנתיים האחרונות, בסוף הוא תוצאה של הסתמכותינו והתבססות טכנולוגיות ברשת, ועקב כך 90% מאיתנו צורכים מידע מאתרים ברשת. מנהלי חברות מסוגים שונים, צריכים לשתף פעולה עם שווקים בנפאל ומדינות אחרות והם נאלצים להראות ולשתף באופן מקוון את כל הנעשה אצלם, אי לזאת ישנם משמעות וערך לתרגום מובן ומקצועי, גם בזמן שלנו.

מאת: emma lionאירועים וחתונות – כללי12/11/12804 צפיות
ארגון אירוע זה ענף השמור למקצוענים, היודעים כיצד להעניק ללקוחותיהם שירות מעולה. אכן, ניתן למצוא מלא מפיקים, אבל עדיין לא שוכרים מפיק חתונות עד שבודקים חוות דעת ובטרם בוחנים פורטפוליו המורכב ממגוון הפקות שונות. רק כך תצליחו לדעת שאכן מדובר במתכנן אירועים אמיתי שאכן ישווה ללקוחות שירות מושלם.

מאת: emma lionקניות 12/11/12848 צפיות
כמו מוצרים משונים נוספים, אוביקט שעושה רושם ומחזיק לאורך זמן, על פי רוב עולה מלא. ע"כ חשוב לי להסביר לצרכנים ובפרט לצרכנים הכבדים, שלא חייבים להיות ''טחונים'' ע''מ לצרוך שעון של סאב, וחשוב מכך אין יותר צורך למשכן את הדירה בזמן שמתחשק לנו לקנות שעון חדיש.

מאת: emma lionתרגום משפטי08/11/12989 צפיות
אם לקחתם שירותי תרגום בשנים האחרונות, בלי ספק אתם מבינים שתרגום הינו אספקט מסובך. המומחיות החיונית בתחום היא ללא ספק לאו מובנת. התפקיד נחלק ל מספר היבטים מקצועיים:

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/213976 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204834 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191907 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182253 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181738 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181657 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181527 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica