חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרקטים - החלפת הרצפה בבית

מאת: שלומית ברטלשיפוצים04/11/2012585 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעת בניית בית או שיפוצו, אתם צריכים לעשות כמה בחירות משמעותיות, וביניהן: באיזה צבע לצבוע את הקירות, מה יהיה אופי הבית (רהיטים וכו'), ואיזה סוג רצפה לשים. אנו נתמקד בבחירת הרצפה לבית, מכיוון שזהו החלק המשמעותי ביותר בבניית אופי הבית - זהו החלק שלא יהיה ניתן לשינוי למשך זמן רב, וההשקעה בו היא הגבוהה ביותר, גם בזמן וגם בכסף. ניתן לבחור בריצוף שיש, בשטיחים מקיר לקיר, וגם באופציה הטובה ביותר: פרקטים. למה זו האופציה הטובה ביותר? מיד תבינו.

למה לשים פרקט בבית?

לבחירה ברצפת פרקט יש מספר יתרונות מובהקים. כשבוחרים פרקטים לחדרי הבית השונים, מגלים שהם משדרגים את כל הבית. הם הופכים את הסלון ליוקרתי יותר, את חדרי השינה לנעימים יותר, ואת המטבח למקצועי יותר. הדבר נובע מאסוציאציות שיש לנו כבני אדם, לגבי חום ואיכות עץ מלא (או עץ שנראה כעץ מלא). אם אנו עובדים מהבית, פרקטים ישדרגו לנו משמעותית גם את חדר העבודה או קבלת האורחים, וישדרגו את הצגת הבית בפני אנשים זרים, ואת תחושתכם האישית כלפי הבית. דמיינו בית עץ שעשוי מגזעים באחו ירוק בסקוטלנד, הילדים הרצים במרעה יחד עם הכבשים והכלבים, האישה מכינה נזיד חם ביום קריר, ואתם חוזרים הביתה אחרי יום עבודה ארוך. כל מה שאתם רוצים זה להתיישב על הכורסה, ליד האח הבוערת, ולהתרווח. לכו עם הדמיון, ותבנו משהו שתמיד חלמתם עליו.

עובדים ומשחקים בבית - שמים פרקטים

בין אם יש לכם משרד בבית ואתם עובדים מהמחשב, ובין אם פתחתם קליניקה טיפולית כלשהי (רופאים, מעסים, ומטפלים במגוון סגנונות), הוספת פרקטים לחדרי העבודה או הטיפולים הינה תוספת משמעותית, ויכולה להוות את ההבדל בין לקוח חוזר לבין לקוח שעבר למקום אחר. לא בכדי, במשרדים רבים ובבתי עסק מכובדים ויוקרתיים בוחרים לשים אותם כרצפה בכל החדרים, וכשלא שמים בכולם, דואגים לשים בחדרים ה"יוקרתיים" יותר, כמו חדר המנהל, חדר הישיבות, וכדומה.

חמים ונעים

יתרון נוסף בהקשר הוא יכולת הולכת החום והקור הנמוכה של העץ. בניגוד לרצפת שיש, פרקטים לא יתקררו משמעותית בחורף ולא יתחממו במיוחד בקיץ, ועל כן מהווים סביבה אידיאלית לתת לילדים לשחק עליה, למטופלים להסתובב עליה יחפים, וסתם לעזור לכם לקום בבוקר ביתר קלות. בגלל המראה האחיד יחסית שלהם ניתן לשים עליהם שטיחים מכל הסוגים והצבעים, ובלבד שתתאימו אותם אחד לשני ולריהוט הנוסף בחדר. כשבוחרים רצפת פרקט, השמיים הם הגבול - תתחילו לחלום! לאחר מכן תגלו שבניגוד למה שחשבתם, הם אינם כל כך יקרים, ולמעשה קיימים מגוון פתרונות בסגנון אשר יוזילו את המחיר, כגון ציפוי פרקט או פרקט למינציה, שיותירו אתכם עם עוד יותר כסף בכיס, ועם רצפת פרקט מהממת ברחבי הבית.

 



תגיות המאמר: פרקטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מי אנחנו? - מרכז אופנה ישראלי ובית של בגדי מעצבים ושמלות ערב שללמעצבים צעירים
 
show room- שיווק שמלות ערב, בגדי מעצבים ואביזרי אופנה בסיטונאות וליחידים.
 
באתרנו תוכלו לפגוש פרטים ייחודיים בגדים מעצבים המתאימים כלבוש יומיומי, אביזרים לשדרוג ההופעה לערב, שמלות ערב ומגוון פריטים משלימים: מחטבים, חזיות פטנט, חגורות, תיקים, תיקי ערב, תכשיטים ועוד. 
 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומית ברטל

מאת: שלומית ברטלניקיון17/12/121234 צפיות
על מנת ליהנות מהמראה שכבש אתכם מלכתחילה, חשוב מאוד לדעת איך מבצעים ניקוי ספות עור, על מנת לשמור עליה במצב טוב, בכדי שהיופי ההתחלתי שלה יישאר לשנים ארוכות.

מאת: שלומית ברטלניקיון17/12/12927 צפיות
במידה ויש ברשותנו ספה רגילה, איך מבצעים ניקוי ספות בד בצורה איכותית, שגם תשמור על המרקם המקורי, לא תגרום לצבע לדהות, אך גם לא תאפשר לכתמים ופגמים אחרים להעיב על המראה החיצוני של המקום בו אתם מעבירים את השעות היפות ביותר בחייכם?

מאת: שלומית ברטלניקיון29/11/121053 צפיות
מערכת הישיבה שלכם נראית קצת מוזנחת לאחרונה? כתמים השתלטו על ספות הבד שלכם? יש לכם ספת בד ישנה במצב מעולה שרק צריכה קצת ניקוי יסודי? בחירת חברת הניקוי הנכונה יכולה להיות ההבדל בין ספה שמטופלת ביד מקצועית לספה שנהרסה לחלוטין.

מאת: שלומית ברטלפרסום18/11/12945 צפיות
מוצרי קידום מכירות הינם אמצעי אפקטיבי חדשני המהווה כלי להגדלת פוטנציאל החשיפה של החברה המשתמשת בכלי זה על מנת להגדיל את מעגל הלקוחות שלה. נהוג להשתמש בהם במסגרת כנסים או תערוכות, במבצעי קידום המוניים...

מאת: שלומית ברטלפרסום18/11/12957 צפיות
מוצרי קידום מכירות ופרסום מהווים מעל לכל ספק אחד מהכלים השיווקיים היעילים והאפקטיביים ביותר למינוף העסק בכל עת. בזירה כלכלית ותחרותית מאוד כשלנו, הצורך להשקיע זמן ומשאבים במינוף המכירות ופרסום, הם כורח...

מאת: שלומית ברטלפרסום18/11/12911 צפיות
מוצרי פרסום ומתנות כאמצעי לקידום מכירות מהווים אמצעי אפקטיבי ביותר למיצוב של חברה או ארגון בתודעה של הלקוחות, העובדים, והספקים, וכל אדם הנחשף להם.

מאת: שלומית ברטלפרסום14/11/12911 צפיות
ישנן שיטות פרסום לא מעטות על מנת לקדם את העסק בזירה הכלכלית. השיטות השכיחות הן פלאיירים, מגנטים, ברושורים וכרטיסי ביקור. קיימות גם שיטות נוספות יקרות יותר כמו פרסום בעיתון, לרוב מקומי...

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232665 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223319 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212882 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211353 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211230 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201405 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201135 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica