חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לבחור במכונית "הנכונה" בבואכם לקנות רכב יד שניה

מאת: Ilanליסינג והשכרת רכב05/11/20121020 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בבואכם להחליט על קניה של רכב יד שניה, ישנם מספר דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון. התחילו עם התקציב העומד לרשותכם, ואז תבדקו באתר שעוסק ב - רכבים יד שניה למכירה על מנת לראות אילו רכבים זמינים ויכולים להתאים לכם מבחינת טווח המחירים שמוצע. אל תהיו המומים ממגוון האפשרויות שיש באתר של רכבים יד שניה למכירה; זה ייתן לכם מושג טוב באשר לאיזה רכב עליכם לחפש. אחר כך השוו באתרים את המשתנים הבאים לפי סדר החשיבות הבא - חסכון בצריכה של דלק, רמת הבטיחות והאחראיות, מחיר הביטוח, עלויות הבעלות על הרכב. לבסוף, אנו מציעים שתבדקו כל מה שחשוב עבורכם ברכב אותו אתם עומדים לקנות.

קחו בחשבון את הצרכים שלכם באשר ל- רכבים יד שניה למכירה

כאשר אנו חושבים על הצרכים שלכם, אנו חושבים, בדרך כלל, באופן אוטומטי על רכב או על משאית שהוא מושא חלומותינו... המציאות מלמדת  שאתם תצטרכו סוג כזה של רכב אולי רק פעם או פעמיים בשנה, אבל תצטרכו לנהוג מידי יום ביומו, כאשר אתם מבזבזים הרבה כסף על גז ואחזקה.

אז, תחשבו על הצרכים שלכם בפועל לנהיגה של יומיום. כתבו אילו דברים אתם מעוניינים שיהיו ברכב שלכם ולאחר מכן ארגנו את מה שכתבתם לפי סדר החשיבות.

הנה דוגמא כזאת:


  • הרכב צריך להיות כזה שעלות הדלק שלו לא תהיה יקרה במיוחד, מכיוון שאני נוסע הרבה.

  • הרכב צריך להיות אמין, כי אני לא רוצה להוציא יותר מידי כסף על תיקונים במוסך.

  • כדאי שיהיה לרכב חלל גדול במושב האחורי.

  • הרכב צריך להיות בטיחותי עם כריות אוויר ועם בלמים בדוקים.

  • חייב שיהיה לו מערכת שיוט.

  • זה נחמד אם הרכב יראה אלגנטי.



שלמו על רכב שמצדיק את הערך שלו

אל תשלמו יותר מידי כסף עבור רכבים יד שניה למכירה מכיוון שבבוא היום בו אתם תחליטו למכור אותו או לעשות לו טרייד, הערך שלו יהיה פחות בהרבה.

כאשר אתם מחליטים באשר לרכב המשומש אותו אתם רוצים לרכוש, חפשו אחד כזה שיצדיק את הסכום עליו אתם משלמים עבורו, כך שתוכלו לקבל סכום מכובד כאשר אתם עושים עליו טרייד או שאתם מוכרים אותו.


בדקו  את דירוגי הבטיחות של רכבים יד שניה למכירה

אין חיה כזאת שנקראת רכב בטוח! עם זאת, ישנם רכבים יד שניה למכירה  שיכולים להגן עליכם ועל הנוסעים אתכם ברכב בצורה טובה יותר במקרה של תאונה. בדיוק בשביל כזה דבר קיימים אתרים ברשת בהם אפשר לבדוק את בטיחות הרכב במקרה של תאונה.אתם רק צריכים לחפש. צד נוסף וחשוב של בטיחותיות הוא הטכנולוגיה שיכולה לעזור כדי למנוע תאונה.


הרשימה שהוצגה לעיל, אמנם חלקית, אבל מכילה את הפרטים החשובים לגבי רכבים יד שניה למכירה.

אנו מאחלים לכם בחירה מוצלחת!



 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אילן פילוס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Ilan

מאת: Ilanבתי מלון24/12/121108 צפיות
שלום חברים. צרפנו עבורכם רשימה של תיירותיים מומלצים ממיסיונינו לרווחת מי שבא להשתכן ב - בתי מלון בחיפה וגם למי שמעוניין שהחברים שלו מחו"ל יבקרו בעיר בזמן שהם שוהים ב - בתי מלון בחיפה.

מאת: Ilanבתי מלון24/12/121209 צפיות
המאמר הזה מיועד בעיקר עבור אנשים שבאים להתארח ב - בתי מלון בתל אביב לרגל תענוג או או לשילוב של עסקים ותענוג והם גרים בערים שונות בארץ. אבל המאמר הוא מעין "מורה נבוכי" עבור אנשים שרוצים לספק מידע לתיירים הבאים מחו"ל לתל אביב.

מאת: Ilanבתי מלון17/12/121207 צפיות
אם החלטתם לרדת לעיר הדרומית ביותר בארץ,הלא היא אילת, כדאי שתדעו כי יש עבורכם לא מעט אטרקציות תיירותיות שיוציאו אתכם מה - מלונות באילת. המאמר דן על מספר אטרקציות שכאלה שיעשו לכם חשק לרדת לאילת כאן ועכשיו...

מאת: Ilanרכב03/12/121264 צפיות
עבור חלק מהאנשים, קניית רכב יש שניה אינה אופציה. הם מעוניינים ב - רכבים יד ראשונה. הם רוצים לבחור בצבע ובכל המאפיינים המלווים אותם. יש להם תחושת גאווה על כך שהם הבעלים הבלעדיים של הרכב ומעוניינים לשמור על ראש שקט

מאת: Ilanטיולים בחו"ל27/11/121983 צפיות
אם מאז ומתמיד חלמתם על חופשת סקי באירופה, הנה מספר סיבות שבגללן למה היא קרום עור וגידים בשבילכם עוד השנה הזאת פלוס הסברים למה האלפים ישתלמו עבורכם בשביל חופשה משפחתית.

מאת: Ilanקניות 19/11/121066 צפיות
מכירת זהב נחשב לעסק כדאי במיוחד אם אתם רוצים לקבל כסף מזומן ומיידי. להלן מספר טיפים בנושא.

מאת: Ilanתחבורה ורכב - כללי15/11/121099 צפיות
מתלבטים אם להכניס מלגזה חשמלית למפעל שלכם, אבל לא יודעים אם זה כדאי עבור צורכי העסק שלכם. מאמר זה יעזור לכם לפתור את דילמה זאת ואחרות שקשורות למלגזה חשמלית במפעל.

מאמרים נוספים בנושא ליסינג והשכרת רכב

מאת: אבי דוידיליסינג והשכרת רכב02/01/205329 צפיות
איזה רכב כדאי לנהג חדש לקנות

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192950 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: orya peryליסינג והשכרת רכב23/11/181344 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה מגמה עולמית בקרב יצרניות הרכב השונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות של כלי הרכב השונים. מגמה זו היא מכוונת כמובן גם ליצרנית הונדה שרכביה מאובזרות ומצוידות במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות הכוללות מערכות כריות אוויר מהמתקדמות ביותר, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, שילדה חזקה ועוד

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב17/02/181338 צפיות
הבחירה של דגם הרכב היא דבר שנתון לשיקול דעת בעלי השמחה והאופן שבו הם מעוניינים לחגוג את האירוע המשמח שלהם, ואם זה אומר כי לימוזינות מרגישות הרכב הכי אידיאלי לאותה הנסיעה אז בהחלט זו הדרך שבה יכולים לפעול כי לימוזינה היא לא כלי רכב אשר מיועד לאנשים עשירים בלבד ובהחלט לא רק עבור חתונה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב22/05/172905 צפיות
בארץ ישנם ציי רכב יוקרה שבהן גם רכבים מסוג לימוזינה שיכולים לכבד כל סוג של מעמד ולהציע סוגים נהדרים של פינוק שחייבים לחוות לפחות פעם אחת בחיים האלה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב13/03/172382 צפיות
בשביל מה קיימים רכבים מפוארים כדוגמת לימוזינה? רכב כזה ארוך שיש בו אבזורים יוקרתיים ואורך שמזכיר חיבור של שני רכבים יחדיו חייב לספק תוכן שפונה אל אנשים רבים כמענה לרמה כזו של פופולאריות.

מאת: ליאורליסינג והשכרת רכב02/02/162106 צפיות
השכרת רכבים בארץ מאפשרת למי שזקוק לרכב צמוד לתקופת זמן קצרה לקבל את מבוקשו. השכרת רכב בעולם התחילה בשנת 1918 ברחוב צדדי בעיר שיקגו שבארצות הברית. מאז מכוניות הפכו לדבר שכיח ונפוץ וכך גם חברות השכרת רכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica