חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משלוחי פרחים - צרכנות נכונה

מאת: דקלה שכלכלת משק בית28/10/20091394 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרבה אנשים בוחרים היום לקנות ולהזמין משלוחי פרחים אונליין. שלא כמו בהרבה תחומים דווקא כאן יש יתרון ואין פגיעה בכלכלה מקומית. אני חושבת שהדוגמא הכי טובה לכך למשל הופעת הסופרמרקטים הגדולים, קניית סחורה בכמויות גדולות בהחלט הורידו את מחירי המצרכים - מה שטוב לנו כצרכנים. אך מה לגבי המכולות הקנות ? אלו שלא יכלו להתחרות במחירי השוק החדשים פשוט סגרו את העסק. דווקא בסוגיית הפרחים כולם יוצאים מורווחים. גם הצרכנים נהנים וגם בעלי חנויות הפרחים המקומיות. איך?

פרחים הם עסק עדין, אין להם חיי מדף ארוכים וכדי שיגיעו ליעדם פורחים ולא נבולים, השירות של משלוחי פרחים נשען על חנויות פרחים מקומיות אשר יש קשר ישיר בינם לבין החנות המקוונת וכל זאת לפי מקום היעד.

מה היתרונות בקניית פרחים אונליין ?

נכון שאי אפשר להריח את הפרחים דרך האינטרנט אבל, קניית פרחים אונליין מעולה כאשר לא מתאפשר לצאת מהבית.  אם זה בגלל סידורים או טיפול בילד קטן, הופכת את הסיטואציה מקשה לדבר פעוט וקליל שהרי הזמנה דרך האינטרנט מהירה ועושה את אותה עבודה בדיוק.
לאלו הקשורים קשר אישי לחנות הפרחים המקומית ולריחות  הרשו לי להציע לבקר בחנות פרחים אונליין, במקום להנות ממגוון מגובל של פרחים מדוע לא להנות ממבחר רב יותר ? בליחצת כפתור ניתן לבחור זר פרחים מושלם ולא להתפשר על הסידורים הבודדים שיש בחנות אחת.

אחד האתרים שאני אוהבת במיוחד הוא אתר משלוחי פרחים של "פרחי יערה" - באתר מגוון רב של פרחים וסידורים ואפשר להזמין פרחים לכל מקום בארץ, הפרחים מגיעים פורחים ומלבלים ליעד המשלוח. כמו כן באתר מציעים מתנות משלימות ומיוחדות כמו שוקולדים ויין, בובות , מסגרות לתמונות ועוד.  נכון שאת כל אלו אפשר להשיג בחנות פרחים המקומית אבל מה שמושך אותי כל פעם לפרחי יערה זה המחירים ההוגנים, גם חוסכים זמן והרי זמן שווה כסף, חוסכים דלק בחלק מהמקרים וגם במחיר של המוצר עצמו.


הזמנת משלוחי פרחים דרך האינטרנט מהירה ונוחה לכבד אנשים,היכולת להזמין פרחים אונליין מצויינת בעיקר בתקופות החגים העמוסות, כאשר רוצים לאחל לאדם קרוב החלמה מהירה או סתם להראות למישהו שהוא יקר לך.
ממזמן לא המציאו משהו יעיל כל כך שמצריך מעט מאוד זמן כאשר התוצאה שמתקבלת היא גדולה. מה שנקרא צרכנות נבונה.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דקלה ש

מאת: דקלה שלימודים אקדמאיים13/01/101466 צפיות
מכללה או אוניברסיטה ? זו שאלה שמעסיקה רבים מאיתנו כאשר חושבים על לימודים אקדמיים. המאמר הבא יפרוש בפניכם את השיקולים שיש לקחת בחשבון לפני שמקבלים החלטה כזו או אחרת, יתרונות בבחירת מכללה או אוניברסיטה וכיצד החלטה זו תשפיע על חיינו. המאמר כולל קצת רקע והיסטוריה על מוסדות אקדמיים וכן מהם השיקולים בבחירת מוסד, חלקם אתם כבר אולי יודעים וחלקם אולי תופתעו לגלות. מה המעסיקים חושבים על בוגרי אוניברסיטה או מכללה בטקסט הבא:

מאת: דקלה שתכשיטים10/11/092103 צפיות
חידוש, שימוש חוזר,מיחזור וחסכון של כסף הן פעולות שכיחות ורגילות כמעט בכל היבט בחיי היום יום, פעולות ורעיונות אלו גם מקובלים גם בתחום עיצוב תכשיטים. בנוסף אנשים השומרים על איכות הסביבה יכולים לחסוף את הכסף שמוציאים על חומרי האספקה לתכשיטים במידה וחושבים בדרכים יצירתיות.

מאת: דקלה שאירועים וחתונות25/10/098961 צפיות
קיימים בשוק תקליטנים רבים ואין ספק שלמצוא תקליטן מתאים לאירוע זו משימה לא קלה. כאשר מחפשים תקליטן לאירוע מסויים השאלה היא איזה תקליטן יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. האם כדאי לקחת תקליטן שעובד לבד או שכדאי לשכור תקליטן מחברה, האם התקליטן הוא מאזור מגוריכם והאם צריך להתפשר על בעל מקצוע זה בגלל מרחק. בואו לקרוא על בחירת תקליטנים

מאמרים נוספים בנושא כלכלת משק בית

מאת: שלום כהןכלכלת משק בית27/11/161596 צפיות
משפחת יוחננוף הקימה את רשת מרכולי יוחננוף בשנת 1992 כאשר החברה החלה את דרכה כחברה סיטונאית. כיום, הרשת מנוהלת על ידי האחים והאחיות למשפחת יוחננוף

מאת: שלום כהןכלכלת משק בית27/11/161477 צפיות
רשת יוחננוף הינה רשת ענפה ומיוחדת של סופרמרקטים אשר מתמחה גם בשוק ירקות ופירות עשיר במיוחד אשר נותן אווירה של שוק.

מאת: לילך קורןכלכלת משק בית05/07/161448 צפיות
אנשים רבים בוחרים היום פתיחת פיקדון בבנק במקום תוכנית חיסכון רגילה. שוק הפיקדונות גדל והשתנה בשנים האחרונות. יש היום סוגי פיקדונות שיש להם יתרונות רבים והם מחליפים בהצלחה תוכנית חיסכון. יש למשל פיקדון מובנה שבו אתם לא מסכנים את הקרן. יש לכם פוטנציאל רווח כמו בהשקעה בשוק ההון...

מאת: יעל אורןכלכלת משק בית14/12/142449 צפיות
בישראל של ימינו, אין כמעט משק בית שלא מתנהל בתוך עולם של חוסר וודאות כלכלית, הוצאות בלתי נשלטות ותחושה של "כיבוי שריפות". כל הוצאה לא מתוכננת, מטלטלת את כל המשפחה ויוצרת דאגה. לעיתים אף אין צורך בהוצאה לא מתוכננת כדי לחוש מצוקה פיננסית אמיתית, והתחושה של אובדן דרך מלווה את ההתנהלות הכלכלית של המשפחה יום יום. רבים מאיתנו חשים בפליאה כי למרות שאנחנו ממשתכרים היטב וממש לא בזבזנים, אנחנו "רודפים אחרי הזנב של עצמנו", בכל מה שנוגע לניהול הכספים של המשפחה.

מאת: מיכל אהרוניכלכלת משק בית24/08/142646 צפיות
סקר של כלכליסט ומכון מדגם שנערך בחודש אוגוסט שנה שעברה קבע כי הוצאה חד פעמית ובלתי מתוכננת גדולה על 70% מהציבור. 33% ממעמד הביניים ענה כי לא יוכל בשום אופן לעמוד בהוצאה כזו. ומה איתך?

מאת: בן סגלכלכלת משק בית18/08/142698 צפיות
מינוס בבנק הוא מנת חלקם של רוב הישראלים. חלק נקלעו אליו בשל תאוות קניות, אחרים מממנים את הלימודים האקדמאיים היקרים, קבוצה נוספת התרגלה אליו לאחר שרכשה את הבית והחלה לשלם את המשכנתא, ואחרים התוודעו אליו לאחר בוא הילדים. השאיפה לצאת מהמינוס משותפת לכולם, אך רק מעטים עושים זאת בסופו של דבר.

מאת: בן סגלכלכלת משק בית18/08/142649 צפיות
כלכלת המשפחה הוא תחום שנוגע לכל אחד ואחד מאיתנו, כיוון שהוא עוסק באחד המשאבים החיוניים לנו – הכסף שלנו. הדרך שבה אנו מנהלים את כלכלת המשפחה משפיעה על היכולת שלנו להתקיים בכבוד בתקופת הפנסיה, על מה שנוכל לתת לילדים כאשר הם יגיעו לנקודות המשמעותיות בחיים כגון לימודים אקדמאיים, חתונה, הבאת ילדים וקניית דירה, ועל היכולת שלנו להגשים את החלומות שלא הגשמנו עד כה כי הם עולים הרבה מאד כסף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica