חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לדוג פרסום באינטרנט מחוץ לרשת

השימוש באינטרנט ככלי שיווקי יוצר לפעמים חיץ בין פרסום online לפרסום offline - היכולת לשלב אותם בצורה חכמה היא המפתח לקמפיין חזק ויעיל.
הפרסום באינטרנט הפך כבר מזמן מהילד החורג של עולם הפרסום לבן משפחה מן המניין והכח שלו רק הולך ועולה בהתמדה. אבל חשוב לשים לב שלא די בכך שנתח הפרסום ברשת גדל, במקביל הוא גם עובר אבולוציה - אם בעבר הפרסום התבסס רובו ככולו על הבאנרים, אז היום השילוב של רשתות חברתיות כמו פייסבוק, מקושרים וטוויטר ואתרי שיתוף תוכן כמו יו-טיוב ופליקס הביאו להתפתחותו של הפרסום לכיוון החברתי \ ויראלי.
מה זאת אומרת? שההפצה ברשת לא נעשית רק ע"י המותג המפרסם אלא גם, ופעמים רבות בעיקר, ע"י הגולשים עצמם. סקר נילסן שנערך בחודש אוגוסט 2009 מדגיש את חשיבותו של השיווק החברתי - שני הגורמים המשפיעים ביותר על החלטת הקניה של הצרכן העולמי והישראלי הם "המלצות מאנשים שאני מכיר" ו"דעות שפרסמו אנשים אחרים על המותג באינטרנט".
השינוי האבולוציוני הזה יצר שינוי גם בגישת הפרסום הכוללת - אם בעבר הפרסום באינטרנט היה נפרד מהפרסום בערוצי מדיה אחרים או תומך בהם בגירסת באנרים, אז היום, הפרסום נוטה לשלב את השיווק החברתי ברשת עם הפרסום החיצוני כדי להגיע לעמדת השפעה גדולה יותר מול קהל היעד והקריאייטיב לכל קמפיין חייב לקחת זאת בחשבון.
קל מאוד לכתוב אבל קשה מאוד לעשות, כי כאן מגיע הצורך במעבר "הרמוני" בין העולם הוירטואלי לאמיתי. איך עושים את זה? יוצרים ערך אמיתי לכל מעבר כזה. למשל, יוצרים פעילות גרילה ברחוב שהתשובה עליה תהיה ברשת, או להיפך, בונים מהלך שיווקי בפייסבוק ששולח את הגולשים לבצע פעילות מחוץ לרשת, לתעד אותה ולחזור לרשת כדי להעלות את התיעוד.
דוגמא לקמפיין שיצר שילוב כזה הוא מהלך שיווקי שנעשה בשוודיה להעלאת המודעות לשימוש בקונדומים למניעת ההדבקה באיידס - במסגרת הקמפיין חולקו 100,000 קונדומים ממוספרים שנתלו ע"ג פוסטרים ברחבי המדינה. כל מי שלקח קונדום התבקש לעלות לרשת ולשתף את הגולשים בסיפורו של הקונדום הממוספר הספציפי שלו. כך, גולשים בכל המדינה יכלו להיכנס לאתר, להוסיף את הסיפור שלהם ולקרוא סיפורים של גולשים אחרים. בצורה כזאת נוצר מעבר חלק בין הפעילות ברחוב לפעילות שהושלמה ברשת.
דוגמא נוספת היא קמפיין הבחירות של אובמה ליהודי פלורידה - שאוכלוסיית היהודים בה מבוגרת במיוחד. לכן, הקריאייטיב לקמפיין נעשה ע"י פניה דרך הרשת דווקא לנכדים והפניה שלהם לגשת לסבים ולסבתות ולהסביר להם למה חשוב כל כך לבחור הפעם אובמה. התוצאות של הקמפיין היו ניצחון של אובמה בפלורידה שנחשבת מעוז רפובליקני ברוב גדול עם תמיכה עצומה של הקהל היהודי.
במילים אחרות הפרסום המקוון כבר חורג מגבולות הרשת ומעניין יהיה לראות מה תהיה ההתפתחות האבולוציונית הבאה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גלעד ורשבסקי - קריאייטיב שמשאיר סימן
איש פרסום, קריאייטיב וקופירייטר מתמחה בשיווק btl ובאזז

http://www.giladv.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלעד ורשבסקי

מאת: גלעד ורשבסקיבריאות השן12/04/15826 צפיות
אין ספק שטיפול נאות בשיניים באופן קבוע משפיע על בריאות הפה והשיניים ושומר על שיניים בריאות ויפות, אך גם לאלו מאתנו שכבר עברו שיקום של הפה על ידי השתלת שיניים יש צורך בהמשך טיפול יומיומי בשיניים ושמירה מרבית על היגיינת הפה והלסת.

מאת: גלעד ורשבסקיבריאות השן22/03/15925 צפיות
היום מתברר שטיפול של השתלת שיניים ביום אחד לא רק מחזיר את יכולת התפקוד של הלסת למטופלים אלא בעל חשיבות גדולה של שמירה על בריאות עצמות הלסת.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום12/09/131234 צפיות
בחירה של משרד פרסום היא התמודדות קצת מתעתעת - אחרי הכל מדובר במשרדים שהמומחיות שלהם היא שיווק ופרסום, ויש להניח שהם עומלים קשה גם כדי לשווק את עצמם. בכל מקרה בחירה של משרדי פרסום צריכה להיות שקולה ולהיעשות לאחר בדיקה של מספר קריטריונים.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום מקוון05/08/132327 צפיות
האינטרנט כבר מזמן תופס חלק נכבד מחיינו. כבר זמן רב הוא אינו רק כלי בידורי או תקשורתי, אלא פשוט "מקום" שאנחנו נמצאים בו רוב הזמן. אפשר לשמוע מכל עבר ביטויים שמחזקים את התחושה הזאת- "אני באינטרנט", "כנס לגוגל", "לא נכנסתי לפייסבוק כבר יומיים" וכן הלאה. ברור לכל ילד שהדרך להיות "מחובר" היא דרך האינטרנט ולכן פרסום באינטרנט הוא אחד מכלי הפרסום החזקים ביותר.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום08/07/131331 צפיות
דלת זכוכית מפרידה בין מסדרון שומם לבין הכוורת השוקקת שהיא משרד פרסום. האנרגיות של משרד פרסום מורגשות בכל פינה- ממחלקת הלקוחות- שם דואגים לקשרי הלקוחות ולתיאום בין שאר המחלקות, דרך מחלקת הקריאייטיב- הלב הפועם של משרדי הפרסום- ממלכת היצירה והרעיונות ועד לשאר המחלקות- מחלקת האסטרטגיה- בה יוצרים את אופן הפירסום, מחלקת המיתוג, מחלקת ההפקה, מחלקת המדיה והסטודיו.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום30/04/131207 צפיות
בעלי עסקים רבים שבנו את עצמם ב-10 אצבעות וביססו את מעמדם בשוק גם ללא ליווי של משרד פרסום לא מבינים את הצורך בשירותי פרסום חיצוניים. הנה חמש נקודות למחשבה לבעל עסק מתלבט

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום01/12/091169 צפיות
דיוור ישיר הוא כבר מזמן לא רק מכתב, הוא יכול בקלות להפוך לקמפיין שלם, עם קריאייטיב חזק ויעיל.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213654 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202247 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172836 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172738 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162311 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162884 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162793 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica