חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוח אף - חשוב לדעת

מאת: טלי גלניתוחים פלסטיים12/11/2012721 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האף הוא אחד האיברים הבולטים ביותר בפנים והוא זה אשר משפיע על הפרופורציה ועל המראה הכולל של הפנים שלנו בצורה משמעותית. זוהי הסיבה שאנשים רבים שאינם מרוצים מהמראה של האף שלהם בוחרים לעבור ניתוח אף.

ניתוח אף- תיקוני טעויות

מנתחים פלסטיים מחלקים את סוג ניתוחי האף לשניים: אנשים אשר מגיעים אליהם על מנת לתקן ניתוח אף קיים ואנשים אשר מגיעים אליהם על מנת לשפץ את מראהו של אפם בפעם הראשונה. כאן חשוב לציין כי קרוב לוודאי שבחירה מוקפדת של מנתח פלסטי בעל מוניטין וניסיון לא תוביל אתם חזרה אל חדר הניתוח על מנת לתקן את הניתוח שבוצע באפכם.

לכן, למרות שכל אחד מעוניין בעסקה המשתלמת ביותר, דבר אשר בא בדרך כלל לביטוי בעלות הניתוח, הפרמטר הראשון והחשוב ביותר יהיה בחירה של מנתח בעל וותק והצלחות רבות בתחום ניתוחי אף.

בנוסף, חשוב לוודא כי מדובר באיש מקצוע אשר מתעדכן כל הזמן לגבי חידושים שונים בתחום וזאת משום שזה יוכל להציע לכם את הדבר ביותר. יש לקחת בחשבון כי בעולם הרפואה רק לאחר כמה מאות ניתוחי אף המנתח נחשב לבעל ניסיון משמעותי בתחום בו הוא עוסק.

ניתוח אף- הכל אודות הניתוח

ניתוח אף תמיד יתבצע בבית חולים ותמיד יעשה בהרדמה מקומית או מלאה (בהתאם למה שסוכם בין הרופא למטופל). יש שתי שיטות לביצוע של הניתוח. בשיטה הקלאסית הניתוח תמיד יעשה דרך הנחיריים. דבר אשר לא ישאיר שום צלקת. חשוב לקחת בחשבון כי השיטה השנייה אשר נקראת 'ניתוח אף פתוח' תשאיר צלקת, ובדרך כלל המנתחים ינקטו בה רק במקרים בהם אין ברירה אחרת.

חשוב לדעת כי רוב האנשים פונים אל מנתחים פלסטיים במטרה לשפר את המראה של האף שלהם, אך אם יש להם בעיה רפואית באף, חשוב לומר זאת למנתח וזאת על מנת שהוא יחליט אם יש מקום לניתוח משולב אשר יעניק את התוצאה האידיאלית הן מבחינת ההיבט האסתטי ואף יפתור את הבעיה הרפואית.

כך או כך חשוב לעדכן את המנתח בכל בעיה רפואית קיימת או בעיה רפואית בעבר. ניתוח אף נמשך כשעה, ניתן לעשות אותו החל מגיל 17 וזמן ההחלמה מהניתוח הוא כשבוע ימים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121184 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121620 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121252 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121379 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121407 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121221 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121341 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161780 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161674 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161777 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151777 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152305 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica