חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עו"ד תאונות דרכים, כל מה שלא ידעתם

מאת: לירון רחמיםדיני תעבורה14/11/20121235 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עו"ד תאונות דרכים, מתי לפנות?

השאלה מתי פונים לעו"ד תאונות דרכים עשויה להישמע ברורה מאליה, כלומר, במקרה של תאונה נעזר בשירותיו של עו"ד תאונות דרכים מומחה על מנת לזכות בפיצויים המגיעים, אולם לא כך הדבר. מקרים בהם רכב התנגש ברכב, דריסה של הולך רגל בשוגג ועוד, הם מקרים ברורים, אולם קיימים מקרים רבים בהם לא ברור הצורך בפניה לעו"ד תאונות דרכים, ודווקא במקרים מסוג זה יתכן והפניה לעורך דין יכולה להשפיע משמעותית על מהלך התביעה.

קיימים מקרים רבים אשר עונים להגדרה תאונת דרכים בחוק, אך אינם מובנים מאליהם ומצריכים פניה לעו"ד תאונות דרכים לניהול התהליך. עו"ד תאונות דרכים ינהל בעבורכם את המשפט ביעילות ובמהירות, יציג בפני בית המשפט את המקרה בצורה הטובה ביותר, ינחה אותכם במסמכים השונים אשר אותם עליכם להציג, וכובן יגדיל בעבורכם את הסיכוי לזכות בפיצוי המגיע לכם.

עו"ד תאונות דרכים למקרים שונים

סיוע של עו"ד תאונות דרכים נחוץ כאשר בתאונה היה נוכח רכב מנועי. עו"ד תאונות דרכים יודע לטפל במקרה גם אם אותו הרכב היה במצב דומם, כמו במקרים בהם רכב נוסע נכנס ברכב עומד. אולם אילו מסוג המקרים הברורים יותר כי מדובר בתאונה וכי יש לפנות לעו"ד תאונות דרכים לסיוע. במקרים רבים, כמו פיצוץ ברכב בו שהו נוסעים, או שריפה בכלי רכב, גם כן מדובר בתאונה שבחוק מוגדרת כתאונת דרכים, ועל הנפגעים לפנות לסיוע של עו"ד תאונות דרכים.

על כן, היוועצות בעו"ד תאונות דרכים גם כאשר יש ספק האם מדובר בתאונה, היא חובה. עו"ד תאונות דרכים יכול לסייע לכם בהליך התביעה, לבחון את האספקטים השונים, ולהחליט כיצד ניתן לגשת לתיק, להציג את הראיות השונות ולזכות במשפט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירון רחמים

מאת: לירון רחמיםבידור ופנאי - כללי28/11/122642 צפיות
מחפשים מתנה מקורית לבת המצווה? רוצים להעניק מתנה מיוחדת? הדפסה על קנבס היא מתנה נהדרת לכל בת מצווה. אבל איך מכינים תמונה להדפסה?

מאת: לירון רחמיםקייטרינג19/11/12733 צפיות
אירגון אירועים היום זה המון עבודה, כולנו יודעים. יש כל כך הרבה דברים לדאוג להם: הזמנות, מקום האירוע, תקליטן, בגדים לאירוע וזאת רק ההתחלה, מה לגבי האוכל המוגש?

מאת: לירון רחמיםחינוך ולימודים - כללי17/11/12949 צפיות
על מנת להתקדם ללימודים גבוהים באוניברסיטאות ובאקדמיות בחו"ל, נדרשים תושבי מדינות, שאינן נחשבות לגוש המדינות האנגלוסקסיות, דהיינו, המדינות שבהן שפת האם הרשמית היא אינה השפה האנגלית, לעבור מבחן toefl שמשמעותו היא בחינת הידע של הנבחן, המועמד, בשפה האנגלית כשפה זרה, נתון שיכול להשפיע על סיכויי קבלתו או אי קבלתו, בהתאם למדדים שקבע כל מוסד.

מאמרים נוספים בנושא דיני תעבורה

מאת: דניאל מלמדדיני תעבורה11/07/182181 צפיות
שאלת ההזדקקות לשירותיו של עורך דין תעבורה היא אינה שאלה שניתן לענות עליה באופן אובייקטיבי, שכן כל מי שמרגיש שהוא אינו מוכן לקבל את הדין שנגזר עליו, זקוק לעורך דין תעבורה שיאפשר לו להתמודד מול רשויות החוק והערכאות המשפטיות

מאת: עו"ד גיל נדלדיני תעבורה28/11/171599 צפיות
שימוש במצלמות מעקב במקום העבודה ובמסגרת יחסי עבודה

מאת: amirdadon90דיני תעבורה16/11/161636 צפיות
בין אם אתם בצד הנפגע או בצד הפוגע, חשוב שתדעו כיצד להתמודד מבחינה משפטית עם תאונות דרכים!

מאת: orya peryדיני תעבורה29/11/152367 צפיות
עורכי דין לתעבורה, יכולים לבדוק את ההאשמות העומדות נגד הנאשם בדבר עבירות תנועה חמורות ואף לזכות את מרשיהם. ההתמחות של עורך דין תעבורה, הינה לנתח את העבירות נגד הנאשם בעסקת טיעון בפני השופט ייתכן והנאשם, יתבקש מעורך דינו, לאסוף כמה שיותר ראיות. בכדי להקל על חומרת עונשו או אפילו להגיע לזיכוי מוחלט.

מאת: sharondan80דיני תעבורה28/04/152457 צפיות
קיימים מספר גורמים המובלים לתאונות דרכים. אלה מתחלקים לגורם המכני, הגורם התשתייתי והגורם האנושי. כל תאונה ניתן לסווג לפי אחד מהגורמים האלה.

מאת: אסי לינקרדיני תעבורה07/04/151957 צפיות
עורך דין תעבורה הוא עורך דין אשר עוסק בכל מה שקשור לתעבורה, כלומר בכל מה שנוגע לדרכים, לכבישים, לרכבים, לחוקי תנועה וכדומה. תחומים שבהם עוסק עורך דין תעבורה הם, למשל, עבירה על חוקי תעבורה כמו אי ציות לרמזור, חניה במקום אסור וכדומה; נהיגה ללא רישיון; מעורבות בתאונת דרכים, עם או בלי נפגעים; נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים; וכן הלאה. ישנן עבירות תעבורה קלות, שנידונות במסגרת אזרחית, וישנן עבירות תנועה אשר הופכות להיות האשמות פליליות, כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול, מעורבות בתאונת דרכים עם נפגעים, ועוד.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152546 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica