חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהן תנוחות סקס לבחירת מין התינוק?

מאת: אליס פ.סטפןהריון ולידה14/11/20122287 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תנוחות סקס לבחירת מין התינוק
תנוחות סקס להריון,
אם אתה רוצה לנסות ולהגדיל את הסיכוי לילד או ילדה, לפעמים זה הכל מסתכם איך אתה עושה את זה - פשוטו כמשמעו. אמנם אין 100% שיטה שתבטיח שתוכל לבחור את מינו של הילד שלך, יש תפקידים ספציפיים שאתה יכול לנסות את זה יגדיל את הסבירות לבחירת המין.
זה עובד עבור מגוון רחב של סיבות שונות, אך הוא מבוסס על העובדה ששני הסוגים של כרומוזומים שאחראים לבחירת מין מבוצעים על ידי זרע שהם שונים מאוד. כרומוזום Y הוא אחראי להריון ילד. הזרע שנושא כרומוזום זה הוא קטן, מהיר ומסוגל לכסות את המרחק לביצה בקצב מהיר מאוד. החסרון הוא שהם לא יחיו הרבה זמן ואם יש להם לשחות רחוק מדי, הם לא יהיו מסוגלים להשלים את מסעם בהצלחה.
זרע כרומוזום X אחראי להריון נערה. הזרע אלה הם הרבה יותר גדולים, ולעבור לא מעט איטיים יותר. עם זאת, הם חיים הרבה יותר ויש להם יותר סיבולת כשמדובר להגיע לביצית.
הנה מה שאתה צריך לדעת כשמדובר בבחירת תפקידים לאסוף מין.
כיצד יש בוי
בגלל זרע Y צריך עזרה נוספת בהגעה ליעד שלהם לפני שהם לפוג, עמדות המאפשרות חדיר עמוק הן חיוניות. המטרה היא לגרום לאורגזמת הגבר ככל האפשר לצוואר של צוואר הרחם. פעולה זו מפחיתה את כמות הזמן שהזרע יצטרך להשקיע כדי להגיע לביצית.
עמדות שמאפשרות לזה להתרחש כוללות אישה דומיננטית, או אישה בראש כמו גם וריאציה האחרת שלה, הידוע בכינוי Cowgirl ההפוך. בעמדות אלה, אישה היא רכובה אדם ויכולה לשלוט באופן עמוק שהוא חודר אליה. ברגע האורגזמה, האישה צריכה לאפשר לאדם בתוך כעמוק ככל האפשר.
ישנם כמה תפקידים אחרים, כמו גם, אבל הדבר החשוב הוא לזכור שהחדירה העמוקה יותר ברגע האורגזמה, כך סבירים יותר שאתם צריכים ילד.
כיצד יש ילדה
אם אתה מעדיף להיות ילדה, את העמדות הנכונות כרוכות חדירה רדודה יותר. זרע X הוא הרבה יותר עמיד וצריך קצת יותר זמן להגיע לביצית, המאפשר לזרע Y למות לפני שהם מגיעים לשם. זה אומר שהאדם צריך להגיע לאורגזמה כרחוקה מהצוואר של צוואר הרחם ככל האפשר.
עמדות לחדירה רדודה כוללות, האכלת מיסיונרית ותנוחת הלוטוס, שבני הזוג לעטוף את רגליהם זה סביב זה בזמן ישיבה. העמדות אינן מאפשרות חדירה עמוקה ותוצאה הרצויה של הגדלת הסבירות של נערה שיכולה להיות מושגת.
אל תשכחו
יש עוד דבר אחד שיש לזכור בעת בחירת מיקום לבחירת מין. אם אתה רוצה להיות ילד, חשוב שאורגזמת האישה לפני הגבר. זה משנה את PH הקרוב לצוואר הרחם, שהופך אותו ליותר מסבירי זרע Y. ההפך הוא נכון, אם אתה רוצה שתהה ילדה.

לקריאה מורחבת

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בריאות גופנית היא שילוב של כתוצאה של בריאות נפשית ..וההיפך.

תלויים אחד בשניה, אני רואה שליחות בעזרה מכל תחום לכל אחד.


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליס פ.סטפן

מאת: אליס פ.סטפןמיניות ובריאות מינית29/04/152036 צפיות
?מהו הרפס באברי המין ואוראלי ישנם שני סוגים של זיהומי הרפס, הרפס הפה והרפס גניטלי; שניהם מדבקים. העובדה הערמומית ביותר על הרפס היא שזה יכול להיות וירוס בלתי נראה; זה אפשרי לאדם שיש לי ולהפיץ גם סוג של נגיף הרפס ואפילו לא יודע שיש לו או לה הרפס. הווירוס שמדביק אדם עם הרפס פה נקרא סוג הרפס סימפלקס 1

מאת: אליס פ.סטפןרפואה21/02/151662 צפיות
?סובל מטינטון אם יש לך טינטון, אתה צריך לדעת איך כל הרעשים האלה באוזן כואבים ומתסכלים יכולים להיות. הם יכולים להכות בכל עת ביום, ויכולים להיות יותר גרועים בלילה. אתה בטח היה נותן הכל כדי לקבל קצת הקלה. אבל זה כמובן קל יותר להגיד מאשר לעשות. התרופות שהוצעו על ידי הרופא יכולות לתת הקלה מסוימת. אבל הרעשים תמיד חוזרים.

מאת: אליס פ.סטפןאסטמה ואלרגיה13/05/145955 צפיות
מהם הסוגים של פסוריאזיס? אם אי פעם יש לך עסק עם פסוריאזיס שאתה מכיר את ההרגשה של נאבק עם עור אדום, מגורה , מכוסה קשקשים . האם אתה יודע איזה סוג של פסוריאזיס יש לך ? היית אפילו מודע היו יותר מאשר רק סוג אחד ? יש , למעשה, שלושה סוגים עיקריים של פסוריאזיס ולמרותשהתסמינים הבסיסיים הם אותו הדבר, הם כולםקצת שונים.

מאת: אליס פ.סטפןדיאטה ותזונה28/01/141263 צפיות
קבל את הגוף של החלומות שלך עם עקרונות פקטור שומן הפסד פקטור שומן הפסד מכיל הנחיותלתכנית אורח חיים בריאה מהירה שיכולה לעזור לכל אחד בכל מצב פיזי לאבד שומן בבטן לא רצוי. מהעיקרון הראשון של הכנה להצלחהלאחרונה , FLF מיישםאת אורח החיים של כושר, אכילה נכונהלגוף שלך,ואת היחס הנפשי שנדרש כדי להגיע למשקל המטרה שלך. הספר הוא סד מלא של מעשי , עד לעצתי אדמות.

מאת: אליס פ.סטפןדיאטה ותזונה16/07/131235 צפיות
זריקת מוטיבציה לתרגול בשביל להרזות לגלות משהו כדי להניע אותך לתרגיל,לשרוף שומן.. למרות שרוב האנשים אינם מודעים לאופן פעילות גופנית משמעותית היא לירידה במשקל, רבים מתקשים בעצמם לעשות את זה. יש אחרים שמעולם לא נראו יכול למצוא את הזמן. מציאות היא שפיתוח פעילות גופנית שגרתי יכול להיות קשה כאשר אתה מתחיל.המפתח הוא לפתח אורח חיים שהוא אדיב לשגרת פעילות גופנית.

מאת: אליס פ.סטפןבריאות ורפואה כללי27/05/131236 צפיות
כיצד ניתן לדעת אם יש לך מחלה אוטואימונית? יש הרבה סימפטומים הקשורים למחלות אוטואימוניות. חלקם עשויים להופיע לנופלים תחת אותה קטגוריה כמו מחלה אוטואימונית, אבל הם ממש לא קשורים. אם אתה כל יש ספקות, לחפש את הטיפול של רופא כדי לקבל את האבחנות הטובות ביותר. רבות אחד או שניים מתסמינים אלו, או בעיות אחרות פעמים, יעלו. זה בדרך כלל רק בעיות אמיתיות כאשר יש לך יותר מאחד בכל פעם, או שהם כמוה לעתים קרובות.

מאת: אליס פ.סטפןבריאות נשים24/05/132843 צפיות
תסמינים של שרירנים ברחם זיהוי הסימפטומים של מחלה הוא הצעד הראשון לקראת אבחנה נכונה ובזמן ריפוי. לכן, הבנה של סימנים ותסמינים הבסיסיים של שרירנים ברחם, יכול ללכת דרך ארוכה בקבלת עזרה בזמן ובכך עוצר את הצמיחה והתפתחות של שרירנים נוספים. בדרך כלל, הנוכחות של שרירנים קטנים אחד או שניים ברחם היא כמעט ולא מורגשת. זה כאשר שרירנים גדולים מתחילים להתפתח, או השרירנים לגדול במספר בתוך הרחם, כי זה הופך להיות מאוד לא נוח ובעייתי. זה כאשר הגוף שלך מתחיל להציג תסמיני שרירנים ברחם מסוימים שאתה חייב להיות מסו

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: ניר חוכיימההריון ולידה12/08/204669 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה נהדרת ,עוצמתית ומשמחת עבור כל אישה,יחד עם זאת תקופת ההיריון מלווה בצורך לטפל בגוף ולסייע בהורדת כאבים ולחץ מגב תחתון וריפוי בצקות שמקשות על ההליכה .

מאת: vodplaceהריון ולידה15/08/1610939 צפיות
אפשר ללכת לבד לצילומי הריון, ואפשר ללכת עם אלו שאנחנו אוהבים.

מאת: רוני הכהןהריון ולידה03/08/1611121 צפיות
העולם מורכב מבחירות שונות ומגוונות שאותן נשים רשאיות לבצע עבור עצמן בתור נשים חופשיות ועצמאיות, אז למה רק היום אנו שומעים יותר בחופשיות על הפלה בכדורים שקיימת כבר תקופה ארוכה?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/1611500 צפיות
זהו זה- ההיריון הארוך ומורט העצבים הגיע לסיומו הטוב ותינוק או תינוקת חמודים הגיחו לאוויר העולם. מכאן, מתחילות אינספור שאלות: איך מאכילים אותם? מתי צריך להחליף להם? איך מטפלים להם בבעיות של גזים בבטן?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167496 צפיות
היום בו מגיח לאוויר העולם תינוק או תינוקת חדשים הם מהימים המרגשים ביותר- לא רק עבור המשפחה הקרובה שלו, אלא גם עבור שאר קרובי המשפחה וכן עבור חברי המשפחה. זהו יום מרגש, אשר כולל בתוכו את תחילתה של דרך מיוחדת במינה.

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167479 צפיות
הכניסה של ילד או ילדה חדשים למשפחה מהווה סיבה למסיבה (שלעיתים אף יכולה להיות כפולה או משולשת). כמו בכל מאורע משמח, כמו יום הולדת או יום נישואין, אנחנו נרצה להעניק מתנות מיוחדות ליולדת ולמשפחתה. למרות הרצון הטוב,

מאת: אבי דוידיהריון ולידה28/12/155946 צפיות
מידע שימושי על תרופה להפלה לנשים המתלבטות כיצד לבצע את ההליך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica