חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד ניתן לדעת אם יש לך מחלה אוטואימונית?

כיצד ניתן לדעת אם יש לך מחלה אוטואימונית?

יש הרבה סימפטומים הקשורים למחלות אוטואימוניות. חלקם עשויים להופיע לנופלים תחת אותה קטגוריה כמו מחלה אוטואימונית, אבל הם ממש לא קשורים. אם אתה כל יש ספקות, לחפש את הטיפול של רופא כדי לקבל את האבחנות הטובות ביותר. רבות אחד או שניים מתסמינים אלו, או בעיות אחרות פעמים, יעלו. זה בדרך כלל רק בעיות אמיתיות כאשר יש לך יותר מאחד בכל פעם, או שהם כמוה לעתים קרובות.


זיהומים פטרייתיים יכולים להתרחש בפה או באזור הנרתיק של נשים. זיהומים פטרייתיים קנדידה הם תופעה נפוצות למדי. הוא מאופיין על ידי כתמי ציפוי לבן פה או לשון, או באזור הנרתיק של נשים. זיהומים פטרייתיים יכולים להיות סימן למחלות אוטואימוניות רבות, אך במקרים רבים יותר מאשר לא זה פשוט זיהום שילך בדרך עם כמה תרופות.


דיכאון ובעיות רגשיות הם בסוגיות ושל עצמם. כל אחד חווה דיכאון בשלב זה או אחר בחייהם. יותר מדי מתח, תחושה של חוסר אונים או המום, והחיים באופן כללי יכולים להביא אותנו למטה. דיכאון יכול להיות גם בעיה פסיכולוגית הנובעת מחוסר איזון כימי במוח. דיכאון יכול גם לשחק תפקיד במחלות אוטואימוניות כאשר המחלה משפיעה על המוח או ההיפותלמוס במוח.


עייפות היא בעיה נפוצה עבור אנשים בכל מקום. כולנו עסוק כל כך שאנו שוכחים לתת לגוף שלנו להירגע ולישון. אנו מאפשרים לעצמנו להיות לרוץ למטה, עייפים, ושוב הופעלו. עם זאת, אם אתה כבר מקבל שפע של שינה בכל לילה, ויש איזון טוב בין העבודה למשחק ועדיין מרגיש סחוט לגמרי, זו עשויה להיות בעיה גדולה יותר בהרבה. מחלות אוטואימוניות יכולות להשפיע על זרימת חמצן, רעילות גידול, או לגרום לזיהומים שמשאירים אותך עייף.


תסמינים של אלרגיה כמו יובש בעיניים, יובש בפה, רגישות לאור, כאבי ראש, ובלוטות נפוחות יכולים להיות גם סימפטומים של מחלה אוטואימונית. זה לא ממש עושה את גילוי מחלה אוטואימונית מאוד פשוט. עם זאת, אם אתם חווים אלרגיות לשישה חודשים מתוך השנה, בכל שנה, בערך באותו הזמן, אז זה רק אלרגיות סבירות ביותר. אם מסיבה כלשהי את הסימפטומים מופיעים באופן בלתי צפוי, אז זה זמן לראות רופא.
בעיות בעור,פסוריאסיס היא מחלה אוטואימונית,.

אתה השופט הטוב ביותר של הבריאות שלך אז שימו לב כשאתה מרגיש שמשהו לא "כבוי" וללכת לראות את הרופא שלך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בריאות גופנית היא שילוב של כתוצאה של בריאות נפשית ..וההיפך.

תלויים אחד בשניה, אני רואה שליחות בעזרה מכל תחום לכל אחד.


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליס פ.סטפן

מאת: אליס פ.סטפןמיניות ובריאות מינית29/04/152034 צפיות
?מהו הרפס באברי המין ואוראלי ישנם שני סוגים של זיהומי הרפס, הרפס הפה והרפס גניטלי; שניהם מדבקים. העובדה הערמומית ביותר על הרפס היא שזה יכול להיות וירוס בלתי נראה; זה אפשרי לאדם שיש לי ולהפיץ גם סוג של נגיף הרפס ואפילו לא יודע שיש לו או לה הרפס. הווירוס שמדביק אדם עם הרפס פה נקרא סוג הרפס סימפלקס 1

מאת: אליס פ.סטפןרפואה21/02/151661 צפיות
?סובל מטינטון אם יש לך טינטון, אתה צריך לדעת איך כל הרעשים האלה באוזן כואבים ומתסכלים יכולים להיות. הם יכולים להכות בכל עת ביום, ויכולים להיות יותר גרועים בלילה. אתה בטח היה נותן הכל כדי לקבל קצת הקלה. אבל זה כמובן קל יותר להגיד מאשר לעשות. התרופות שהוצעו על ידי הרופא יכולות לתת הקלה מסוימת. אבל הרעשים תמיד חוזרים.

מאת: אליס פ.סטפןאסטמה ואלרגיה13/05/145955 צפיות
מהם הסוגים של פסוריאזיס? אם אי פעם יש לך עסק עם פסוריאזיס שאתה מכיר את ההרגשה של נאבק עם עור אדום, מגורה , מכוסה קשקשים . האם אתה יודע איזה סוג של פסוריאזיס יש לך ? היית אפילו מודע היו יותר מאשר רק סוג אחד ? יש , למעשה, שלושה סוגים עיקריים של פסוריאזיס ולמרותשהתסמינים הבסיסיים הם אותו הדבר, הם כולםקצת שונים.

מאת: אליס פ.סטפןדיאטה ותזונה28/01/141263 צפיות
קבל את הגוף של החלומות שלך עם עקרונות פקטור שומן הפסד פקטור שומן הפסד מכיל הנחיותלתכנית אורח חיים בריאה מהירה שיכולה לעזור לכל אחד בכל מצב פיזי לאבד שומן בבטן לא רצוי. מהעיקרון הראשון של הכנה להצלחהלאחרונה , FLF מיישםאת אורח החיים של כושר, אכילה נכונהלגוף שלך,ואת היחס הנפשי שנדרש כדי להגיע למשקל המטרה שלך. הספר הוא סד מלא של מעשי , עד לעצתי אדמות.

מאת: אליס פ.סטפןדיאטה ותזונה16/07/131235 צפיות
זריקת מוטיבציה לתרגול בשביל להרזות לגלות משהו כדי להניע אותך לתרגיל,לשרוף שומן.. למרות שרוב האנשים אינם מודעים לאופן פעילות גופנית משמעותית היא לירידה במשקל, רבים מתקשים בעצמם לעשות את זה. יש אחרים שמעולם לא נראו יכול למצוא את הזמן. מציאות היא שפיתוח פעילות גופנית שגרתי יכול להיות קשה כאשר אתה מתחיל.המפתח הוא לפתח אורח חיים שהוא אדיב לשגרת פעילות גופנית.

מאת: אליס פ.סטפןבריאות נשים24/05/132841 צפיות
תסמינים של שרירנים ברחם זיהוי הסימפטומים של מחלה הוא הצעד הראשון לקראת אבחנה נכונה ובזמן ריפוי. לכן, הבנה של סימנים ותסמינים הבסיסיים של שרירנים ברחם, יכול ללכת דרך ארוכה בקבלת עזרה בזמן ובכך עוצר את הצמיחה והתפתחות של שרירנים נוספים. בדרך כלל, הנוכחות של שרירנים קטנים אחד או שניים ברחם היא כמעט ולא מורגשת. זה כאשר שרירנים גדולים מתחילים להתפתח, או השרירנים לגדול במספר בתוך הרחם, כי זה הופך להיות מאוד לא נוח ובעייתי. זה כאשר הגוף שלך מתחיל להציג תסמיני שרירנים ברחם מסוימים שאתה חייב להיות מסו

מאת: אליס פ.סטפןמתכונים ואוכל - כללי20/05/131647 צפיות
מתכונים של בישול מאיץ חילוף חומרים - מטבוליזם במאמר זה את מספר מתכונים מתוך ספר אינטרנטי "בישול מטבולי" אשר בא לתת מענה להגברת חילוף החומרים ,והפועל היוצא ,ירידה במסת השומן והמשקל. כיום הבינו המומחים שהקטנת אחוזי השומן בגוף הכרחית לגוף בריא ולא מספיק להוריד משקל באופ לא מבוקר. מזון להגברת המטבוליזם יכול להיות לא רק מזין ובריא..גם טעים!

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223108 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213614 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201736 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201508 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201778 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201498 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191972 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica