חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

?מהו הרפס באברי המין ואוראלי, הרפס הפה , הרפס גניטלי

ישנם שני סוגים של זיהומי הרפס, הרפס הפה והרפס גניטלי; שניהם מדבקים. העובדה הערמומית ביותר על הרפס היא שזה יכול להיות וירוס בלתי נראה; זה אפשרי לאדם שיש לי ולהפיץ גם סוג של נגיף הרפס ואפילו לא יודע שיש לו או לה הרפס.

 

הווירוס שמדביק אדם עם הרפס פה נקרא סוג הרפס סימפלקס 1. הווירוס שמדביק אדם עם הרפס גניטלי נקרא סוג הרפס סימפלקס 2. סוגים של הרפס שני מתפשטים במגע ישיר עם אזור נגוע או על ידי מגע עם נוזל גוף מאזור זה.

 

אין תרופה ידועה לכל אחד מהסוגים של הרפס; הוא קבע, אך לא תמיד פעיל. אדם עם הרפס פה או הרפס גניטלי יכול להיות התפרצויות אחד או כמה בחייו או שלה.

 

אוראלי הרפס וזה תסמינים

 

תסמיני הרפס פה כוללים שלפוחיות או פצעים קרים על השפתיים ובפה שיכול להתפתח לכיבים כואבים. אם החניכיים נגועות הם יהפכו אדומים ונפוחים. הרפס פה עלול לגרום גם חום, כאב שרירים ובלוטות נפוחות בצוואר. התפרצות ראשונית עשויה להימשך בין שבועות עד שלושה שבועות.

 

אוראלי הרפס נפוץ מאוד בקרב ילדים. ילדים לשתף קשיות אחד של השני וכלי אוכל ויש לי הרבה מגע פיזי עם זה משחק ספורט ורק בדרך כלל התכתשות. ילדים הם גם כפופים שלנשק על ידי ביקור אצל חברים קרובים ובני משפחה שכלל אינם מודעים שיש להם הרפס פה.

 

הרפס גניטלי ותסמינים של זה

 

תסמיני הרפס גניטלי כוללים שלפוחיות וכאב באזור איברי המין. שלפוחיות עשויות להופיע בפין, שק אשכים, הנרתיק, בצוואר הרחם או בירכיים וישבן. תסמינים ראשוניים כוללים גירוד או כאב באזור נגוע, חום, כאבי ראש, בלוטות נפוחות במפשעה, תחושה כואבת או צריבה בעת מתן שתן ואולי פריקה עבה, ברורה נוזל מהפין או הנרתיק. השלפוחיות עלולות להפוך פצעים כואבים. פרק ראשון של הרפס גניטלי עשוי להימשך בין שבוע עד שלושה שבועות.

 

הרפס מניעה

?מהו הרפס באברי המין ואוראלי, הרפס הפה והרפס גניטלי;

ניתן למנוע זיהום הרפס על ידי הימנעות ממגע ישיר עם שלפוחיות, פצעים או כיבים המופיעים בפיו של מישהו או איברי מין. תוך התחשבות כי הרפס יכול להיות וירוס בלתי נראה, זה רעיון טוב כדי להימנע ממגע פיזי או אינטימי עם מישהו שאתה חושד עשוי לשאת גם וירוס.

 

למדו את ילדיכם שלשים משהו בפה שלהם כי כבר בפיו של מישהו אחר הוא אף פעם לא רעיון טוב. הם צריכים להיות גם הזהירו כי כאשר מישהו יש חתך או פצע שהם צריכים להיות מאוד זהירים כדי להימנע ממגע זה בגלל החיידקים שהם עלולים לתפוס.

 

לא צריכים מבוגרים ובני נוער שפעילים מבחינה מינית לקיים יחסי מין לא מוגנים עם מישהו שהם אפילו חשודים עשויים להיות נגועים בהרפס באברי המין. השימוש בקונדום יספק מידה מסוימת של הגנה, אך לא להשלים הגנה. ההגנה המלאה רק היא התנזרות.

 

נשים בהריון מי שאי פעם היו לי פרוץ הרפס גניטלי צריכים ליידע גם אותה הרופא לפני מועדה בשל, כך הרופא יכול, במידת צורך, לדון ותכנית לאספקה ??ללא נרתיק.

 

הרפס טיפול

 

ראוי להזכיר שוב שכל רופא או תרופה יכול לעשות הוא סימפטומים פינוק של התפרצות של הרפס ברפואה אנטי - אין תרופה.

 

אם לילד שלך פצעים  שלא נעלמים תוך עשרה ימים, או יש לו היסטוריה של פצעים  תכופים, כדאי לקחת אותו או אותה לרופא.

זקוק לעזרה? סרטון על הרפס

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בריאות גופנית היא שילוב של כתוצאה של בריאות נפשית ..וההיפך.

תלויים אחד בשניה, אני רואה שליחות בעזרה מכל תחום לכל אחד.


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליס פ.סטפן

מאת: אליס פ.סטפןרפואה21/02/151662 צפיות
?סובל מטינטון אם יש לך טינטון, אתה צריך לדעת איך כל הרעשים האלה באוזן כואבים ומתסכלים יכולים להיות. הם יכולים להכות בכל עת ביום, ויכולים להיות יותר גרועים בלילה. אתה בטח היה נותן הכל כדי לקבל קצת הקלה. אבל זה כמובן קל יותר להגיד מאשר לעשות. התרופות שהוצעו על ידי הרופא יכולות לתת הקלה מסוימת. אבל הרעשים תמיד חוזרים.

מאת: אליס פ.סטפןאסטמה ואלרגיה13/05/145955 צפיות
מהם הסוגים של פסוריאזיס? אם אי פעם יש לך עסק עם פסוריאזיס שאתה מכיר את ההרגשה של נאבק עם עור אדום, מגורה , מכוסה קשקשים . האם אתה יודע איזה סוג של פסוריאזיס יש לך ? היית אפילו מודע היו יותר מאשר רק סוג אחד ? יש , למעשה, שלושה סוגים עיקריים של פסוריאזיס ולמרותשהתסמינים הבסיסיים הם אותו הדבר, הם כולםקצת שונים.

מאת: אליס פ.סטפןדיאטה ותזונה28/01/141263 צפיות
קבל את הגוף של החלומות שלך עם עקרונות פקטור שומן הפסד פקטור שומן הפסד מכיל הנחיותלתכנית אורח חיים בריאה מהירה שיכולה לעזור לכל אחד בכל מצב פיזי לאבד שומן בבטן לא רצוי. מהעיקרון הראשון של הכנה להצלחהלאחרונה , FLF מיישםאת אורח החיים של כושר, אכילה נכונהלגוף שלך,ואת היחס הנפשי שנדרש כדי להגיע למשקל המטרה שלך. הספר הוא סד מלא של מעשי , עד לעצתי אדמות.

מאת: אליס פ.סטפןדיאטה ותזונה16/07/131235 צפיות
זריקת מוטיבציה לתרגול בשביל להרזות לגלות משהו כדי להניע אותך לתרגיל,לשרוף שומן.. למרות שרוב האנשים אינם מודעים לאופן פעילות גופנית משמעותית היא לירידה במשקל, רבים מתקשים בעצמם לעשות את זה. יש אחרים שמעולם לא נראו יכול למצוא את הזמן. מציאות היא שפיתוח פעילות גופנית שגרתי יכול להיות קשה כאשר אתה מתחיל.המפתח הוא לפתח אורח חיים שהוא אדיב לשגרת פעילות גופנית.

מאת: אליס פ.סטפןבריאות ורפואה כללי27/05/131236 צפיות
כיצד ניתן לדעת אם יש לך מחלה אוטואימונית? יש הרבה סימפטומים הקשורים למחלות אוטואימוניות. חלקם עשויים להופיע לנופלים תחת אותה קטגוריה כמו מחלה אוטואימונית, אבל הם ממש לא קשורים. אם אתה כל יש ספקות, לחפש את הטיפול של רופא כדי לקבל את האבחנות הטובות ביותר. רבות אחד או שניים מתסמינים אלו, או בעיות אחרות פעמים, יעלו. זה בדרך כלל רק בעיות אמיתיות כאשר יש לך יותר מאחד בכל פעם, או שהם כמוה לעתים קרובות.

מאת: אליס פ.סטפןבריאות נשים24/05/132843 צפיות
תסמינים של שרירנים ברחם זיהוי הסימפטומים של מחלה הוא הצעד הראשון לקראת אבחנה נכונה ובזמן ריפוי. לכן, הבנה של סימנים ותסמינים הבסיסיים של שרירנים ברחם, יכול ללכת דרך ארוכה בקבלת עזרה בזמן ובכך עוצר את הצמיחה והתפתחות של שרירנים נוספים. בדרך כלל, הנוכחות של שרירנים קטנים אחד או שניים ברחם היא כמעט ולא מורגשת. זה כאשר שרירנים גדולים מתחילים להתפתח, או השרירנים לגדול במספר בתוך הרחם, כי זה הופך להיות מאוד לא נוח ובעייתי. זה כאשר הגוף שלך מתחיל להציג תסמיני שרירנים ברחם מסוימים שאתה חייב להיות מסו

מאת: אליס פ.סטפןמתכונים ואוכל - כללי20/05/131648 צפיות
מתכונים של בישול מאיץ חילוף חומרים - מטבוליזם במאמר זה את מספר מתכונים מתוך ספר אינטרנטי "בישול מטבולי" אשר בא לתת מענה להגברת חילוף החומרים ,והפועל היוצא ,ירידה במסת השומן והמשקל. כיום הבינו המומחים שהקטנת אחוזי השומן בגוף הכרחית לגוף בריא ולא מספיק להוריד משקל באופ לא מבוקר. מזון להגברת המטבוליזם יכול להיות לא רק מזין ובריא..גם טעים!

מאמרים נוספים בנושא מיניות ובריאות מינית

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית26/07/181809 צפיות
ספריי השהייה הוא תכשיר מין פופולרי אשר משפר את השליטה בשפיכה אצל גברים הסובלים משפיכה מוקדמת. תופעת שפיכה מוקדמת היא תופעה מביכה התוקפת כ- 40 % מאוכלוסית הגברים בכל הגילאים. כיצד ספריי השהייה יכול לסייע בטיפול בבעיה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181147 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181091 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אמורמיניות ובריאות מינית28/03/181458 צפיות
בזמן האחרון רצה שמועה ברשת על תכשיר מיוחד לגברים שעושה פלאים החלטנו לבדוק אם מדובר בשיווק מצויין או שהמוצר באמת אפקטבי

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית29/09/152561 צפיות
האם מגע מיני עם גבר אחר אומר בהכרח שאתה הומו? האם יתכן שהומו יהפוך לסטרייט? האם טיפולי ההמרה שמציעים רבנים באמת עוזרים? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית03/08/152561 צפיות
האם גירוי משליטה והשפלה מהווה סטייה מינית? האם ניתן לרפא אותה? מה הקושי המיוחד שזה מציב בפני גבר נשוי? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי בנושאים של מיניות והעדפה מינית, מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: נתןמיניות ובריאות מינית08/10/142559 צפיות
גברים רבים בעולם סובלים מבעיות בתפקוד המיני- קבלה או שמירה על זקפה, מהן הטיפולים התרופתיים המקובלים לסובלים מאין אונות? מה ההבדל בין התרופות השונות? כיצד הן פועלות? ובאילו מקרים השימוש בהן אינו בטוח?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica