חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים שווים להשתתפות בלוטו

אם אתם נוהגים לשלוח טפסי לוטו ואינכם מרוצים ממספר הזכיות שלכם – יתכן בהחלט ששווה לכם לשקול ולנסות לשנות את הדרך שבה אתם משתתפים בהגרלות.

ישנן מספר רב של שיטות לוטו אשר מתיימרות להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם. עם זאת, כל מי שמבין ומתמצא בסטטיסטיקה מבין שבסופו של דבר, מכיוון שמדובר בהגרלות רנדומליות, כל שיטה שהיא אינה יכולה להגדיל באמת את סיכויי הזכייה, אלא במקרה הטוב רק להקטין את כמות העבודה שאתם משקיעים בשליחת טפסי הלוטו.

הדרך היחידה שבה ניתן למעשה להגדיל את סיכויי הזכייה היא להצטרף אל אחד ממועדוני הלוטו אשר פועלים בישראל. מה זה, בעצם, מועדון לוטו? מדובר בקבוצת חברים שמתאגדת האחד עם השני בהסכמה באמצעות מארגן ומחליטה להשתתף ולהתחלק בסכומי הזכייה של כל החברים בה. כל אחד מהחברים שולח באופן קבוע טופס לוטו, בד"כ טופס זהה שהוא ממלא פעם אחת עם הצטרפותו, וסכומי הזכיות של כלל החברים נכנסים לקופה משותפת. שיטת החלוקה של הזכיות משתנה ממועדון למועדון ותלויה בהחלטת החברים שמצטרפים אליו ובתקנון שלו.

שליחת טפסי לוטו באמצעות חברות במועדון היא גם פתרון נוח במיוחד בעבור מי שמתעצל או שוכח לשלוח לוטו בעצמו. החברות במועדון מאפשרת לבחור פעם אחת, בעת ההרשמה, את מספרי המזל, ולאחר מכן אלו נשלחים באופן אוטומטי מדי שבוע ומשתתפים בהגרלות הלוטו השונות. החברות גם מבטיחה שלא יהיה מצב שבו תזכו בפרס ולא תקבלו אותו משום שתשכחו לבדוק את הטופס. הטפסים נבדקים באופן אוטומטי ע"י המערכות והסכומים שבהם זכיתם נשלחים אליכם.

לא הכל ורוד כמובן. החיסרון שבחברות במועדון שכזה היא כמובן העלות שלו, שכן לשירותים שמוענקים לכם יש תשלום מסוים שעולה על העלות של שליחת טפסי לוטו באופן עצמאי. כמו כן, כמובן, במידה שאתם זוכים - תצטרכו להתחלק בפרס עם שאר החברים שלכם במועדון.

אם אתם מתלבטים באיזה מועדון לבחור חפשו באינטרנט אילו מועדונים פועלים בארץ ואילו מהם מקבלים המלצות מהלקוחות שלהם בפורומים וברשתות החברתיות השונות – והשוו בין תנאי חלוקת הפרס שהם מציעים והעלות שלהם.

 



תגיות המאמר: לוטו


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עופו איתנו על תוכן שיווקי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סנונית - שירותי תוכן

מאת: סנונית - שירותי תוכןטיפול בעור16/06/14901 צפיות
על פי ההערכות, קרוב ל-90% מבני הנוער סובלים במהלך ההתבגרות מאקנה. זוהי אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב בני נוער וצעירים וההתמודדות איתה יכולה להיות לא פשוטה ולגרום לסבל רב לסובלים ממנה.

מאת: סנונית - שירותי תוכןלימודי תעודה ומקצוע16/06/141050 צפיות
אם אתם מחפשים בימים אלה מסלול לימודים שיפתח לכם פתח לקריירה משתלמת וארוכה, ואם יש לכם משיכה אל עולמות הטכנולוגיה, כדאי לכם לשקול לימודים במסגרת של מסלול לתואר הנדסאי מכשור ובקרה.

מאת: סנונית - שירותי תוכןבריאות ורפואה כללי02/10/131115 צפיות
אחת הבעיות הרפואיות הנפוצות ביותר בעולם המערבי בשנים האחרונות, בעיה שהולכת והופכת למשמעותית יותר ויותר גם במדינות העולם השלישי, היא מחלות לב שנגרמות בשל אורח חיים לא בריא.

מאת: סנונית - שירותי תוכןביטוח - כללי29/07/131287 צפיות
אם יש לכם ראש למספרים, אם מתימתיקה לא מפחידה אתכם – ואם אתם מתלבטים בימים אלה באיזה מסלול לימודים כדאי לכם לבחור – שווה לכם לשקול להירשם למסלול של לימודי ביטוח.

מאת: סנונית - שירותי תוכןלימודי תעודה ומקצוע29/07/131120 צפיות
מחפשים בימים אלה מסלול לימודים ומתלבטים באיזה מסלול כדאי לכם לבחור? שווה לכם לשקול להירשם ללימודים לתואר של הנדסאי חשמל.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים29/07/132534 צפיות
מתים על בעלי חיים? כלבים עושים אתכם מאושרים? אתם משחקים עם כל כלב שעובר ברחוב? אם התשובות לשאלות האלה חיוביות, ואם אתם מחפשים בימים אלה קריירה - ומתלבטים מה ללמוד, שווה לכם לקחת קורס מאלפי כלבים.

מאת: סנונית - שירותי תוכןתכשיטים28/07/131400 צפיות
אם אתן מחפשות דרך למצוא תכשיטים מקוריים ומיוחדים שיהלמו את הלבוש שלכן ויאפשרו לכן להתבלט בשטח, שווה לכן לשקול לחפש מעצבי או מעצבות תכשיטים מקוריים שעובדים באופן עצמאי ומוכרים את מרכולתם ישירות דרך האינטרנט.

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211347 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208618 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202950 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193011 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181361 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181610 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172017 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica