חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חניונים להשכרה עם מערכת ממוחשבת או מפעיל לחניון

השיקול אם לבחור חברה שתשכור את החניון שלך ותפעיל אותו או לרכוש מערכת ולהפעיל בעצמך הוא שיקול מטעה. בעלי נכסים נוטים לבחור ברכישת המערכת ולהפעיל בעצמם את החניון מתוך נטייה להאמין שהחניון יפעיל את עצמו בצורה פשוטה ויעילה מבלי הוצאות מיותרות על כוח אדם.

במציאות זה לא עובד ככה. מערכות תשלום פותחות בפני מפעיל החניון אפשרויות חדשות וממקצעות מאוד את הפעלתו. המערכת היא כלי יעיל ומומלץ לקבלת נתונים, סטטיסטיקה, נוחות ושמירה על הכסף המזומן. היא מתעוררת בזמן לעבודה, אין לה הפסקות צהריים, דמי הבראה, חופשה והפרשות לפנסיה, למרות זאת היא אינה מהווה תחליף לכוח אדם, ההפך הוא הנכון.  כוח האדם הדרוש לתפעול האופטימלי שלה, מקצועי, מיומן ותמיד יקר יותר . המקרה המתואר בכתבה מצביע על חניון גדול עם 'טרפיק' משמעותי, המשרת מדי יום אלפי נהגים. בחניון זה שהופעל בעבר בידי קופאי עם קופה רושמת, הותקנה מערכת ממוחשבת מהמתקדמות בישראל עם דגם שהותקן בחניונים רבים המופעלים על ידנו, אולם ברגע בו המערכת יצאה מפעולה – הכל קרס, למורת רוחו של הלקוח. כאן נמדדת מקצועיות המפעיל. תקלת המערכת מדווחת מיידית לחדר הבקרה של מפעילת החניון, מפעיל מקצועי ייתן פתרון מיידי גם מחדר בקרה מרוחק. באם אין אפשרות לפתרון מרחוק, יש להרים את מחסום היציאה הנשלט ממרחק ולאפשר יציאה מהירה ללקוחות. אין שום סיבה להעניש לקוח בתור בלתי נגמר.  מקצועיות היא שם המשחק וזו שתקבע אם לקוח יחזור לחניון בעתיד או שימצא פתרון אחר.

.

המלצת יאיר השחר : יש לך חניון, נכס יקר. רכשת מערכת יקרה – תן למומחה להפעיל אותה .
אתה יכול לבד. אבל אתה תעבוד קשה יותר ותפיק פחות.

חברת יאיר השחר חניונים מתמחה בניהול חניונים,פיתוח חניונים,תכנון חניונים,הקמת חניונים... החברה פעילה בתחום החניונים 11 שנה במהלכן התמקדה והתמקצעה בתחום זה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יאיר השחר חניונים - ניהול ואחזקת חניונים

לפרטים נוספים:

http://cafe.themarker.com/user/423959/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר השחר חניונים

מאת: יאיר השחר חניוניםהודעות לעיתונות - כללי19/11/121231 צפיות
בישראל 150,000 המחזיקים בתו נכה. יש הקלות במסים ושאר הטבות שנכים זכאים להם. יש להניח שהם היו שמחים לוותר על ההקלות ולקבל בחזרה את היכולת ללכת, לראות או לתפקד כאדם בריא.

מאת: יאיר השחר חניוניםרכב23/08/111165 צפיות
אתם ממהרים לפגישה, עוד חמש דקות אתם צריכים להיות בפתחו של חדר הישיבות אבל עוד לא הספקתם לצאת מהאוטו כי פשוט אין חניה באזור. נשמע מוכר? בדיוק בשביל זה ישנם חניונים שבהם תוכלו להשאיר את הרכב שלכם וללכת בראש שקט לפגישה. במאמר שלפניכם נציג חמש סיבות טובות להעדיף את החניון על פני כל חלופה אחרת.

מאת: יאיר השחר חניוניםמחקרי שוק13/08/118758 צפיות
תל אביב. מצד אחד מדובר בבירת העסקים והבידור בישראל, עיר ללא הפסקה שחיה מסביב לשעון. מצד שני, מדובר גם בעיר שמקומות החניה בה היצע מקומות החנייה בה מוגבל – דבר ההופך כל מקום פנוי לנכס שערכו לא יסולא בפז.

מאת: יאיר השחר חניוניםרכב08/08/111157 צפיות
גניבת רכב החונה בחניון אינו מחזה שכיח ואף על פי כן לא ניתן לומר כי מדובר במאורע חסר כל סבירות. חשוב לזכור עם זאת כי ברגע שאתם בוחרים להחנות את הרכב בחניון אין במרבית המקרים כל חובה משפטית שחלה על מנהלי החניון או מי מטעמם – להבטיח את שלומו של הרכב. במאמר שלפניכם נעמוד על עיקרי הסוגיות העולות לדיון בהקשר זה – תוך אזכור ההתדיינויות המשפטיות הרלוונטיות.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213582 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204176 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205095 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192546 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181360 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181320 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181523 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica