חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יאיר השחר חניונים - למה חניה בחניון עדיפה על חניה בחוץ

מאת: יאיר השחר חניוניםרכב23/08/20111163 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתם ממהרים לפגישה, עוד חמש דקות אתם צריכים להיות בפתחו של חדרהישיבות אבל עוד לא הספקתם לצאת מהאוטו כי פשוט אין חניה באזור. נשמע מוכר?בדיוק בשביל זה ישנם חניונים שבהם תוכלו להשאיר את הרכב שלכם וללכת בראששקט לפגישה. במאמר שלפניכם נציג חמש סיבות טובות להעדיף את החניון על פניכל חלופה אחרת.

מובא ע"י יאיר הורביץ חניונים

חסכו זמן – המשפט הראשון בשיעור הראשון במנהל עסקים:"זמן=כסף". מי לאמכיר ? היתרון הגדול ביותר של החנייה בחניון הוא החיסכון העצום בזמן. במקוםלבזבז זמן רב על חיפוש חנייה ברחובולהתרגז על כך שאינכם מוצאים אותה –החנו את רכבכם בחניון מסודר. אל לכם לסמוך על כך שבדיוק ברגע שבו תצטרכו אתהחניה מישהו יואיל בטובו לפנות לכם מקום ממש בסמוך ליעד המבוקש. אל תשאירודבר ליד הגורל ובחרו בחלופה הפשוטה ביותר.
חסכו כסף – מלבד החסכון המאסיבי בזמן, הרי שהבחירה בחניון יכולה לחסוך לכםלא מעט כסף שכן חניונים רבים גובים סכומי כסף נוחים על חניה קצרת מועד ואףעל חניה יומית – דבר המייתר את הצורך בחידוש תווי החניה ואו המדחן מדי שעה.שימו לב שבחניונים רבים בערים מסויימות תוענק לכם הנחת תושב של עד-50% עלדמי החניה ותאפשר לכם להיכנס לפגישה בראש שקט מבלי לפחד מדו"ח חניה שעלותוהפוטנציאלית תהיה גדולה הרבה יותר מעלות החנייה בחניון.
מיקום נוח – מרבית החניונים ממוקמים במקומות אסטרטגיים הרחוקים מרחק הליכהממקומות המפגש המרכזיים ואו בנייני המשרדים הגדולים ביותר. ברגע שאתםמגיעים לפגישה – הדבר האחרון שתרצו הוא להחנות את רכבכם רחוק ולהגיעמיוזעים ומתוחים לפגישה חשובה . החניון הוא איפוא חלופה מצויינת.
הסירו דאגה מלבכם – האוטו יהיה שם כשתחזרו – בישראל נגנבים מדי שנה עשרותואף מאות אלפי רכבים. יותר ויותר כנופיות פיתחו טכניקות שמאפשרות להם לגנובאת המכונית שלכם גם באמצע היום כשאתם יושבים במקום העבודה שלכם או בפגישהעסקית הרת גורל. הבחירה בחניון המאוייש דרך קבע תוריד את רמת הסיכון באופןמשמעותי. אף על פי שהנהלת החניון איננה אחראית לשלומן של המכוניות הרי שעצםנוכחותו של השומר בחניון עשוייה להרתיע את הגנבים.
חנה וסע – הדרך הנוחה להגיע לעבודה – אם אינכם חיים בעיר שבה אתם עובדיםהרי שההגעה למקום העבודה והחזרה ממנו עלולה להוות מטרד של ממש לאור פקקיהבוקר והערב האימתניים. במיוחד לשם כך הוקמו ברחבי המדינה חניונים הסמוכיםלתחנות הרכבת ואו התחנות המרכזיות השונות – כך שתוכלו להחנות את הרכבולהגיע למחוז חפצכם באמצעות התחבורה הציבורית שתחסוך את העמידה בפקק ואתהעצבים הנלווים.

לסיכום, בפעם הבאה שאתם נמצאים מאחורי ההגה תחשבו היטב האם אתם רוציםלבזבז עוד חצי שעה מזמנכם היקר בחיפוש אחר מקום החניה המיותם. לחילופין,תוכלו להחנות את רכבכם בחניון הסמוך (יאיר השחר חניונים) ולהפוך את היום שלכם להרבה יותר נעים ונטול כעסים.

"יאיר השחר חניונים" עוסקת בניהול ואחזקת חניונים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יאיר השחר חניונים - ניהול ואחזקת חניונים

לפרטים נוספים:

http://cafe.themarker.com/user/423959/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר השחר חניונים

מאת: יאיר השחר חניוניםהודעות לעיתונות - כללי19/11/121231 צפיות
בישראל 150,000 המחזיקים בתו נכה. יש הקלות במסים ושאר הטבות שנכים זכאים להם. יש להניח שהם היו שמחים לוותר על ההקלות ולקבל בחזרה את היכולת ללכת, לראות או לתפקד כאדם בריא.

מאת: יאיר השחר חניוניםתחבורה ורכב - כללי15/11/121655 צפיות
השיקול אם לבחור חברה שתשכור את החניון שלך ותפעיל אותו או לרכוש מערכת ולהפעיל בעצמך הוא שיקול מטעה. בעלי נכסים נוטים לבחור ברכישת המערכת ולהפעיל בעצמם את החניון מתוך נטייה להאמין שהחניון יפעיל את עצמו בצורה פשוטה ויעילה מבלי הוצאות מיותרות על כוח אדם.

מאת: יאיר השחר חניוניםמחקרי שוק13/08/118757 צפיות
תל אביב. מצד אחד מדובר בבירת העסקים והבידור בישראל, עיר ללא הפסקה שחיה מסביב לשעון. מצד שני, מדובר גם בעיר שמקומות החניה בה היצע מקומות החנייה בה מוגבל – דבר ההופך כל מקום פנוי לנכס שערכו לא יסולא בפז.

מאת: יאיר השחר חניוניםרכב08/08/111156 צפיות
גניבת רכב החונה בחניון אינו מחזה שכיח ואף על פי כן לא ניתן לומר כי מדובר במאורע חסר כל סבירות. חשוב לזכור עם זאת כי ברגע שאתם בוחרים להחנות את הרכב בחניון אין במרבית המקרים כל חובה משפטית שחלה על מנהלי החניון או מי מטעמם – להבטיח את שלומו של הרכב. במאמר שלפניכם נעמוד על עיקרי הסוגיות העולות לדיון בהקשר זה – תוך אזכור ההתדיינויות המשפטיות הרלוונטיות.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213823 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213954 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214135 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204602 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195567 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196262 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193505 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica