חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכישת דירה חדשה

מאת: אפיק פרסוםנדל"ן15/11/20121701 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דירה חדשה - על  החלום הישראלי

רכישת דירה חדשה היא החלום של ישראלים רבים. חברות קבלניות רבות עוסקות בימים אלו בבניית פרויקטים רבים בערים שונות בארץ. עיקר ההתמקדות היא בערי הדרום המתפתחות כגון אשדוד, באר שבע אך גם באזורים שונים המתפתחים במהרה כגון יבנה או שכונת פסגת זאב בירושלים. רכישת דירה היא השקעה לא קטנה מצד הרוכשים ולכן, חשוב לעשות את ההחלטה לרכישת הדירה בצורה נכונה.

רוצים לקנות דירה חדשה? על המחירים ועל היתרונות

  • דירה חדשה היא דירה הכוללת את המילההאחרונה בתחום עיצוב ותכנון הדירה. כאשר אתם מחפשים, לדוגמה, דירה חדשה בבאר שבע, יש להתאים אותה לצרכים של הדיירים. משפחות צעירות יחפשו דירה חדשה בבארשבע באזור ובסגנון שונה מאשר זוג בגיל הזהב. באר שבע נמצאת כעת בתנופת פיתוח,ולכן אפשר למצוא דירה חדשה בבאר שבע במחירים אטרקטיביים. בשל פתיחת כביש ששוהנגישות לאזור המרכז, צעירים רבים מחפשים דירה חדשה בבאר שבע כדי ליהנותמהדירה החדשה ולא לשקוע בחובות למשך שנים רבות.
  • בכל מצב שבו אתם רוצים לקנות דירה חדשהמקבלן. חשוב לבדוק האם הקבלן פועל ברישיון. קיימות חברות אשר אינן פועלותברישיון ובמצב שכזה במידה ותיתקלו בתקלות בדירה לאו דווקא יהיה למי לפנות.כמובן שקיימים פערי מחירים בין קניית דירה חדשה בירושלים לבין קניית דירהחדשה באשדוד. ירושלים מושכת משקיעים רבים, במיוחד תושבי חוץ, ולכן המחיר שלדירה חדשה בירושלים גבוה יותר משאר אזורי הארץ, לרבות תל אביב.
  • חשוב להדגיש כי על אף המצב הביטחוני בדרום,המחיר של דירה חדשה באשדוד לא ירד. אשדוד נמצאת קרוב למרכז הארץ, היא קרובהלעורקי תחבורה מרכזיים, ולכן מחירה של דירה חדשה באשדוד עולה בהתאם.
  • על אף המחירים הגבוהים יחסית של דירותחדשות, קניית דירה חדשה אטרקטיבית ונוחה לרבים בשל האפשרות של פריסתהתשלומים. לדוגמא, חברות קבלניות רבות מאפשרות לשלם סכום מסוים בעת הרכישהואת שאר התשלום לחלק לאורך תקופת הבנייה לפי קצב הבנייה. זאת לעומת קנייתדירה שאינה חדשה אשר אינה מאפשרת הסדר זה.
  • בדירה חדשה אין בעיות תחזוקה. דירה חדשהבבאר שבע, אינה סובלת מבלאי ומשחיקה בשל האקלים המדברי הודות לטכנולוגייתהבנייה החדשה המגנה על הדירה. עם זאת, במידה וכן מתגלה בעיה או תקלה, במשךתקופה מסוימת לאחר בניית הדירה עוד קיימת אחריות על תקלות מסוימות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://ozeret2u.com/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אפיק פרסום

מאת: אפיק פרסוםניקיון09/11/14920 צפיות
העסקת עוזרות בית אינה דבר של מה בכך, והסיטואציה מעלה לא פעם שאלות רבות בנוגע לתנאי העסקתן, אופי העבודה אותה מותר או אסור להן לעשות, גובה שכרן וכיוצא בזה. במאמר זה נרכז את מיטב השאלות הנוגעות להעסקת עוזרות בית, ונתחיל בשאלה הבסיסית ביותר: לשם מה יש צורך בעוזרת בית?

מאת: אפיק פרסוםניקיון09/11/14887 צפיות
יש שתי דרכים להעסקת עוזרת בית. האחת עוזרת בית עצמאית והשנייה עוזרת בית העובדת באמצעות חברות כוח אדם המספקות עוזרות בית מקצועיות. במאמר זה נסקור את היתרונות ואת החסרונות של כל שיטה.

מאת: אפיק פרסוםניקיון09/11/14814 צפיות
בעידן שבו נשים רבות בוחרות לפתח קריירה עצמאית ולעבוד שעות רבות מחוץ לבית, עוזרות בית הן חלק בלתי נפרד מהחיים המודרניים. כמו כל בכל עבודה גם עוזרות בית דורשות תנאים סוציאליים. חשוב לדעת כי מהרגע שהכנתם לביתכם עוזרות בית אתם נחשבים בעיני החוק למעסיקים וחלים עליכם כל חובות המעסיקים.

מאת: אפיק פרסוםניקיון09/11/14841 צפיות
במשך שנים ארוכות, מעמדן של עוזרות בית רבות היה בעייתי, שכן היו מתייחסים אליהן כפועלות פשוטות העושות עבודה "שחורה" בלבד, ומתוך כך, בעצם, נגזרו השכר והזכויות של עובדות הבית. בשנים האחרונות, חל שינוי משמעותי ביחס המעסיקים והמדינה אל עוזרות הבית. שינוי זה בא לידי ביטוי בעיקר בעלייה משמעותית בשכר ובמתן תיעדוף לזכויות ולהטבות המגיעות להן.

מאת: אפיק פרסוםניקיון09/11/14848 צפיות
כדי להצליח בבחירת מנקה לבית, צריך מזל! לא קשה למצוא מנקה לבית, אך קשה למצוא מנקה חרוצה יעילה וגם ישרה. במאמר זה נביא טיפים ועצות טובות איך למצוא מנקה טובה לבית.

מאת: אפיק פרסוםניקיון09/11/14824 צפיות
בעלי דירות רבים המחפשים עוזרת בית נוטים לפנות לחברות השמה בכדי שזו תאתר עבורם את העובדת המקצועית והטובה ביותר. מלבד חברות השמה נהוג לחפש עוזרת בית גם באמצעות לוחות מודעות או פרסום באתרי אינטרנט ייעודיים. שיטה נםוצה נוספת היא תשאול חברים, שכנים וקרובי משפחה הנעזרים אף הם בשירות זה ומרוצים ממנו. לכל אחת משיטות החיפוש יש יתרונות וחסרונות. במאמר זה נדון בחסרונות וביתרונות של העסקת עוזרת בית באמצעות חברת השמה. מהי השיטה הטובה ביותר? שפטו בעצמכם.

מאת: אפיק פרסוםניקיון09/11/14805 צפיות
בחירת עוזרת בית עלולה להיות משימה מלחיצה. הרי לכל בעל בית יש שאיפות שונות לגבי נקיון הבית, וכל אדם מאמין כי הוא מנקה באופן הטוב ביותר וכי קשה למצוא מי שינקה היטב כמוהו. בכל זאת, רבים מחפשים אחר עוזרת הבית הטובה ביותר כיוון שאין הם אוהבים לנקות, הבית גדול מדי עבורם או שאין הם מספיקים לנצל את הזמן שנותר להם להיות עם המשפחה וליהנות מתחביביהם השונים. איך בוחרים עוזרת בית שתבטיח שקט נפשי מירבי?

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222717 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202518 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183251 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183225 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183255 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182601 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182260 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica