חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השתלות שיניים

מאת: רוני חרמוןבריאות השן26/10/2009919 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה עושה אדם שחסרות לו שיניים? כיצד הוא יכול להתנהל, כיצד הוא מרגיש?
לא מעט אנשים סובלים ממחסור בשיניים, כתוצאה מאירועים שונים שהם עברו או עוברים. מחסור זה לא רק שנראה לעין, באופן מאוד לא אסתטי, אלא שהוא גם מפריע להם בחיי היום יום. כיצד אפשר לחיות ולהתנהל בלי שיניים?

מחסור בשיניים נובע מכמה סיבות. ראשית, חבלה, שנית, אי טיפול בשיניים במשך שנים, שלוש, עישון כבד שגרם לנשירת השיניים, ארבע, תאונה קשה שגרמה לנפילת השיניים. כל הסיבות האלו מובילות לכך, שאין לאדם שיניים, והוא נאלץ לעבור השתלות שיניים על מנת להנאות שוב משיניים בפיו, ומהיכולות השונות שלהם.

אך בטרם נדבר על השתלות שיניים, יש לדבר על חיים ללא שיניים. לא משנה באיזו שן מדובר, אזי שיש כאן פגיעה משולשת. הפגיעה הראשונה היא בקושי לאכול. ישנו קושי עצום ללעוס, ועל כן יש צורך להשתמש בשיניים אחרות, הרבה יותר מהרגיל. הפגיעה השנייה היא אסתטית. מדובר בפגיעה קשה לעיתים, שכן החוסר יכול להיות בשיניים הקדמיות וזה לא אסתטי. הפגיעה השלישית, היא בכך שיש צורך להשתמש יותר בשיניים אחרות, כדי לחפות על החסר, ובכך הן נפגעות כמובן.

אז מה הפיתרון? השתלות שיניים כמובן. טיפול השתלות שיניים מאפשר להשלים את השיניים החסרות, באמצעות שחזור של מבנה השיניים והשתלת שתלים דנטאליים. השתלות שיניים הן תופעה רווחת היום בעולם הרפואה, וללא ספק מדובר באחת התופעות המתקדמות ביותר בתחום רפואת השיניים. אומנם לא מדובר בשיניים רגילות או בשיניים שנשרו אך ללא ספק מדובר בתחליף הולם.

החיים ללא שיניים, הם קשיים, ולא אפילו אם מדובר בשן אחת. חיים ללא מספק שיניים הם ללא ספק קשים מאוד. באמצעות השתלות שיניים אפשר להנאות שוב, מלעיסה נכונה, חיוך יפה, והשיניים האחרות לא נפגעות, לפחות לא בגלל שימוש יתר בהן. השתלת שיניים זה הפיתרון הטוב ביותר למחסור בשיניים, מכל סיבה שלא תהיה.

תדהר מרכזים רפואיים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת SEO2 עובדת גם בתחומים נוספים:

רואה חשבון | סטטוסים לפייסבוק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני חרמון

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות09/08/111672 צפיות
היום הפייסבוק תפס לנו מקום רחב בחיים ולכן אני כבר לא יכול להגיד שזה העולם הוירטואלי, לפעמים הוא נראה יותר אמיתי מהשאר

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות08/08/112369 צפיות
סטטוסים זה המשפט הקצר שמסכם את היום שלכם או את הרגע הנוכחי וכמובן שהוא צריך להיות מצחיק ומשעשע ומצחיק ומגניב ומקורי והכל במכה אחת!

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות15/07/112666 צפיות
כיום בעולם הוירטואלי שלנו סטטוסים לפייסבוק נהפך מזמן לא רק לרשום מה קורה לך, אלא אומנות שלמה בפני עצמה

מאת: רוני חרמוןעסקים קטנים ובינוניים11/04/111560 צפיות
מערכת סולארית לאנרגיה היא כיום הדבר המדובר בעולם, מערכת סולארית העובדת בין היתר על מנגון כמו של דודי שמש, תעזור לכם לחסוך הרבה כסף וחשמל מדי חודש, וגם לתרום לאנרגיה הירוקה ולעזור במניעת התחממות כדור הארץ

מאת: רוני חרמוןבריאות העין21/09/101713 צפיות
כאשר מדברים על הסרת משקפיים חשוב לערוך את ההבחנה המהותית החשובה ביותר – הבחנה בין רצון לבין צורך. העיניים הם האיבר הרגיש ביותר בגוף האדם ויש לשמור עליהן כעל בבת העין...

מאת: רוני חרמוןהסרת שיער14/09/101424 צפיות
כפטריות לאחר הגשם, כמאמר הקלישאה, צצים מכונים המתהדרים במומחיותם בתחום הסרת שיער בלייזר, אלא שצריך לדעת: כמו בכל תחום גם בתחום זה יש שרלטנים, מעמידי פנים, מתחזים, אשר לא יבחלו בשום אמצעי שיווקי כדי להערים עליכם ולגרום לכם להוציא את כספכם.

מאת: רוני חרמוןביטוח רכב26/08/101567 צפיות
ביטוח מקיף פירושו עזרה ראשונה ושנייה בעת ובביטוח אחד. מאחר שכבישי ישראל אינם אלא נחשי אספלט ארסיים, אשר כל נהג יכול להיות מכיש או מוכש והיות שמספרן של תאונת דרכים עולה בהדרגה חרף כל התשדירים למניעתם – ביטוח מקיף הוא הכרח המציאות.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201587 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181665 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181776 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181588 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171502 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171502 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171378 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica