חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קשיי נשימה של פעוטות

מאת: אורי רצוןרפואה משלימה19/11/20121017 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שמתחילות עונות שונות  מתחילות גם קשיי נשימה,  אצל פעוטות המקרה קשה יותר כי זהו חילופי העונות הראשונים שלהם לכן הם מגיבים בצורה שונה ממבוגרים כי מערכת הנשימה שלהם עדיין לא התפתחה לכן הן רגישים יותר וצריכים טיפול בהתאם שיחזק אותם ויקל עליהם לנשום.

מה גורמים בעיות הנשימה לפעוטות

שינויים בסביבה גורמים לקשיי נשימה אצל פעוטות וזה יכול לבוא לביטוי  על ידי הכבדה של הריריות של מערכת הנשימה שמביאה לשחרור הרירית והתועבות. השילוב של זה והאוויר החדש המכיל דברים שונים גורמים לליחה קשה, המקשה לנשום וגורמת לשיעולים ארוכים (זה דרך של מערכת הנשימה להיפטר מן הליחה) לכן הם צריכים טיפולים בהתאם.

הבדלים במערכות נשימה של מבוגרים ופעוטות:

שמתחילים עונות שונות הסביבה בחוץ משתנה פורחים פרחים חדשים ויש ריחות חדשים שמשפיעים על מערכת הנשימה של כולנו, לכן אנו צריכים להתרגל  לעונות אלו.
מערכות הנשימה של מבוגרים כבר רגילה לשינויים אלו כי הם עברו הרבה עונות ואילו מערכת הנשימה של הפעוטות עדיין לא התרגלה ועדיין בשלבי פיתוח כי אלו העונות הראשונות של חייהם לכן המערכת לא יודעת איך להגיב.
חשוב לציין שבעיות אלו הינם כרוניות הפעוט לא סובל מאסתמה, כל אדם מבוגר רגיל יתגבר על זה בכוחות עצמו תוך כמה ימים לאחר שכבר התרגל לשינויים הסביבתיים.
לעומתו פעוט לא רגיל לשינויים אלו כי מערכת הנשימה שלא לא התפתחה עדיין (מערכת הנשימה מסתיימת להתפתח בגיל 10)  ואינה יכול לבצע את תהליך הכיוח בצורה עצמאית, בנוסף הסרעפת לא התפתחה לכן היא חלשה ולא מתפקדת בצורה יעילה, כמו אצל  אדם מבוגר ויש הבדלים גדולים בין מבנה החזה לבטן.  האזור הנמוך של הריאות המשמש ככלי לניקוז עודפים מתמלא נורא ותופס חלק גדול בשטח הפנים של הריאות.  ו כל אלה גורמים לכך כל אלה מביאים לעומס אצל הפעוט שמתבטא על ידי שיעול.

מה עושים להקל על קשיי הנשימה של הפעוט

תפקידנו כהורים למצוא לבעיות אלו את הפתרון הטוב ביותר כל הורה רוצה את הטוב ביותר בשביל הבן שלו.
הדרך הטובה ביותר היא להקל את תהליך הנשימה של הפעוט על ידי הגדלת פתח האוורור לכן עלינו לדאוג לתינוק שיהיה לבוש חם כדיי שלא התקרר.
יאכל מזון מתאים וחם להקפיד על תזונה מלאה גם אם התינוק לא אוכל מזון מוצק.
חדר מלח הוא פיתרון מאוד יעיל,מהיר,וטבעי למצבים של בעיות נשימה אצל תינוקותפעוטות מגיבים מאוד מהר ומפנים את הליחה דרך מערכת העיכול באמצעות הקאות וככה נפטרים מהליחה אחריי תהליך זה תפקידנו היא לשמור על מצב זה וחיזוק אותו באמצעות המשך הטיפולים בחדר מלח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

RAZON

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי רצון

מאת: אורי רצוןרפואה13/03/131282 צפיות
כאבי ראש הן תופעה מאוד שכיחה בכל העולם, אין אדם שלא סובל מכאבי ראש,לרוב כאבים אלו נפתרים ברגע שאנחנו לוקחים כדורים נגד כאבים כמו אופטלגין, לכאבים אלו יש גורמים רבים.

מאת: אורי רצוןקניות 11/03/13981 צפיות
ניקוי הבית בפסח היא פעולה מאוד מתישה שגוזלת מאיתנו הרבה זמן, לא משנה באיזה גיל אנחנו ולא משנה באיזה מצב אנחנו כולנו שונאים את הזמן הזה בשנה, למרות זאת ניקיון הבית בפסח היא פעולה הכרחית שאי אפשר להתעלם ממנה אבל אם עושים אותה בצורה נכונה ובצורה מתוכננת וחכמה אפשר לעבור אותה בצורה קלה יחסית.

מאת: אורי רצוןבריאות07/03/132576 צפיות
חברים לרפואה היא עמותת מתנדבים בראשות יחיאל לנדמן, העמותה התחילה לפני שש שנים על מנת לפתור בעיות של חולים שלא יכולים להרשות לעצמם לקנות תרופות, מאחר ורכישת תרופות היא פעולה מאוד יקרה ולא פשוטה העמותה התחילה לאסוף תרופות במצב טוב מאנשים שלא צריכים אותם ולשלוח אותם לאנשים שכן צריכים אותם

מאת: אורי רצוןשייט ויאכטות23/01/138863 צפיות
הרבה אנשים בישראל אוהבים לשוט בים מהרבה סיבות זה יכול להיות על מנת לדוג או להירגע ולנקות את הראש בים הפתוח, חלק גדול מאוד אוהב לשוט על מנת לטייל.

מאת: אורי רצוןזוגיות ואהבה08/01/131125 צפיות
יום הולנטיין הוא יום חג שמאחד אוהבים בכל רחבי העולם, זהו חג אוניברסלי כי לא משנה מאיזה דת אתה או באיזה דת נולדת ומה גילך אתה חוגג אותו. איזו מתנה לולנטיין תרצו לתת לאהובכם?

מאת: אורי רצוןדיאטה ותזונה13/11/122009 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על דיאטת כסאח, למה קוראים לה ככה, מה היא כוללת, האם היא בריאה וכדאית, למי דיאטת כסאח מומלצת.

מאת: אורי רצוןשייט ויאכטות24/10/128489 צפיות
יאכטה היא כלי שיט קטן (מטרים בודדים עד עשרות בודדים של מטרים) לצורכי הנאה בעוד שבעבר תפקידם של היאכטות היה לקחת אנשים חשובים או עשרים ממקום למקום והן נחשבו למותרות

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213865 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201533 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201334 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191625 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181634 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica