חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברים לרפואה

מאת: אורי רצוןבריאות07/03/20132577 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עקב המצב הכלכלי הקשה בארץ  אנשים רבים מתקשים לקנות לעצמם תרופות, בנוסף יש גם תרופות שלא נמצאות בסל הבריאות לכן הן יקרות נורא, גם האוכלוסייה הזקנה סובלת ממחסור בתרופות עקב גילם ומחסור כלכלי הם צריכים כל חודש לבחור מה יותר חשוב להם לקנות אוכל או תרופות, יש גם אנשים שעקב מחלות קשות או נכויות זקוקים להרבה תרופות יקרות כל חודש.

על מנת לעזור לחולים אלו קמה העמותה "חברים לרפואה" שעיקר פעילותה היא איסוף תרופות במצב טוב מאנשים שלא זקוקים להם, ושליחתם לחולים שכן זקוקים להם, חשוב להבין כי כל שנה ישראלים זורקים תרופות בשווי 150 מיליון שקלים ותרופות רבות אלו במצב טוב לכן במקום לזרוק אותן אפשר לתרום אותן.

מהי העמותה חברים לרפואה

חברים לרפואה היא עמותת מתנדבים בראשות יחיאל לנדמן, העמותה התחילה לפני שש שנים על מנת לפתור בעיות של חולים שלא יכולים להרשות לעצמם לקנות תרופות, מאחר ורכישת תרופות היא פעולה מאוד יקרה ולא פשוטה העמותה התחילה לאסוף תרופות במצב טוב מאנשים שלא צריכים אותם ולשלוח אותם לאנשים שכן צריכים אותם, בין תרופות אילו יש גם תרופות המצילות חיים.

איך העמותה פועלת:

· קודם כל חברי העמותה אוספים את התרופות ורוקח מוסמך בודק אותם, אפשר בנוסף לשלוח גם תרופות (משלוח תרופות בדואר רשום עולה כ20 שקל משלוח בעזרת שליח עולה בערך 60 שקל).

· לאחר שבודקים את התרופות ותוקפם ורואים שהם במצב טוב שולחים אותם לחולים הנזקקים (במידה ויש לה מרשם) בנוסף ראוי לציין שמוחקים את שם החולה כדיי לשמור על אנונימיות ועל כבודו.

· התרופות נשלחות לחולה, ראוי לציין שכל יום נשלחות תרופות ל30 יעדים וכ1000 חבילות תרופות בחודש.

· חשוב לציין כי העמותה עושה את פעילויות אלו מבלי כל הוצאה מכיס החולים.

ההצלחה של חברים לרפואה ותמיכת הציבור בה
לפעולת ההתנדבות של חברים לרפואה יש היענות מרשימה, הרבה אנשים שמחים לתרום את התרופות שלהם, חלק גדול מאותן תרופות הן תרופות מחוץ לסל הבריאות או תרופות מצילות חיים שיכולות להעלות אלפי שקלים כל חודש ואף תרופות רגילות לאנשים הסובלים ממחלות כרוניות.

 



תגיות המאמר: תרופות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

RAZON

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי רצון

מאת: אורי רצוןרפואה13/03/131282 צפיות
כאבי ראש הן תופעה מאוד שכיחה בכל העולם, אין אדם שלא סובל מכאבי ראש,לרוב כאבים אלו נפתרים ברגע שאנחנו לוקחים כדורים נגד כאבים כמו אופטלגין, לכאבים אלו יש גורמים רבים.

מאת: אורי רצוןקניות 11/03/13982 צפיות
ניקוי הבית בפסח היא פעולה מאוד מתישה שגוזלת מאיתנו הרבה זמן, לא משנה באיזה גיל אנחנו ולא משנה באיזה מצב אנחנו כולנו שונאים את הזמן הזה בשנה, למרות זאת ניקיון הבית בפסח היא פעולה הכרחית שאי אפשר להתעלם ממנה אבל אם עושים אותה בצורה נכונה ובצורה מתוכננת וחכמה אפשר לעבור אותה בצורה קלה יחסית.

מאת: אורי רצוןשייט ויאכטות23/01/138863 צפיות
הרבה אנשים בישראל אוהבים לשוט בים מהרבה סיבות זה יכול להיות על מנת לדוג או להירגע ולנקות את הראש בים הפתוח, חלק גדול מאוד אוהב לשוט על מנת לטייל.

מאת: אורי רצוןזוגיות ואהבה08/01/131126 צפיות
יום הולנטיין הוא יום חג שמאחד אוהבים בכל רחבי העולם, זהו חג אוניברסלי כי לא משנה מאיזה דת אתה או באיזה דת נולדת ומה גילך אתה חוגג אותו. איזו מתנה לולנטיין תרצו לתת לאהובכם?

מאת: אורי רצוןרפואה משלימה19/11/121020 צפיות
מתחילות עונות שונות מתחילות גם קשיי נשימה, אצל פעוטות המקרה קשה יותר כי זהו חילופי העונות הראשונים שלהם לכן הם מגיבים בצורה שונה ממבוגרים כי מערכת הנשימה שלהם עדיין לא התפתחה לכן הן רגישים יותר וצריכים טיפול בהתאם שיחזק אותם ויקל עליהם לנשום.

מאת: אורי רצוןדיאטה ותזונה13/11/122010 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על דיאטת כסאח, למה קוראים לה ככה, מה היא כוללת, האם היא בריאה וכדאית, למי דיאטת כסאח מומלצת.

מאת: אורי רצוןשייט ויאכטות24/10/128492 צפיות
יאכטה היא כלי שיט קטן (מטרים בודדים עד עשרות בודדים של מטרים) לצורכי הנאה בעוד שבעבר תפקידם של היאכטות היה לקחת אנשים חשובים או עשרים ממקום למקום והן נחשבו למותרות

מאמרים נוספים בנושא בריאות

מאת: חיים נויבריאות03/09/22341 צפיות
ספקית תוכנת המודיעין לקבלת החלטות ממוקמת להרוויח מהוצאות IT ממשלתיות בהיקף של 15 מיליארד ליש"ט בבריטניה ולעזור לתהליך המודרניזציה של מחלקות, סוכנויות וגופים ציבוריים

מאת: חיים נויבריאות25/02/22447 צפיות
Zoom Contact Center קובע סטנדרטים חדשים לחוויות שירות לקוחות באמצעות אינטראקציות מרובות ערוצים מותאמות לווידאו

מאת: חיים נויבריאות29/01/22561 צפיות
סופטבנק גרופ קורפ הודיעה היום כי החברה ומרסלו קלור הסכימו להיפרד לאחר שותפות מוצלחת בת תשע שנים. במקביל לעזיבתו של מר קלור, מישל קומבס מונה למנכ"ל קבוצת סופטבנק אינטרנשיונל ("SBGI"). בתפקיד זה יפקח על תיק התפעול וההשקעות של סופטבנק גרופ אינטרנשיונל*.

מאת: חיים נויבריאות19/10/21652 צפיות
ANANDA Scientific Inc., חברת ביוטכנולוגיה לפיתוח תרופות, הודיעה על ביצוע ניסוי קליני לבדיקת השפעתה של תרופה מחקרית בשם Nantheia™ ATL5, המבוססת על קנבידיול (CBD), בפורמולציה נוזלית ייחודית שהינה חלק מהקניין הרוחני של החברה. החברה עושה שימוש בטכנולוגיה מוגנת פטנט, כטיפול משלים לשימוש יתר באופיואידים. הבקשה לאישור התרופה החדשה (IND) לניסוי זה אושרה על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA).

מאת: חיים נויבריאות21/05/21735 צפיות
שלב 2 בניסוי הקליני של טיפול בדלדול העצם באמצעות EB613 הניב את התוצאה המקווה לאחר 3 חודשים; המידע המלא, כולל BMD, צפוי ברבעון השני של 2021

מאת: חיים נויבריאות08/09/20776 צפיות
הבדיקה שפיתחה MeMed מבחינה בין זיהומים ויראלים לחיידקיים במהירות ובדיוק רב, תשולב בתפריט פלטפורמת הבדיקות של החברה האיטלקית

מאת: חיים נויבריאות06/09/20826 צפיות
~ צוות של מומחים ב-Gleneagles City ביצע בהצלחה ניתוח מורכב בתוך מגיפת קוביד-19 ~

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica