חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיאטת כסאח

מאת: אורי רצוןדיאטה ותזונה13/11/20122010 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרבה אנשים רוצים לעשות דיאטה ולאבד משקל כמה שיותר מהר, בנוסף יש גם אנשים שלא מצליחים לעמוד בדיאטה הרבה מאוד זמן ונשברים, בשביל זה נולדה דיאטת הכסאח שהיא מוכרת גם כדיאטה מהירה.
המטרה של דיאטת כסאח היא להרזות כמה שיותר מהר, יש לדיאטת כסאח משטר דיאטתי קשה והיא מבוססת על הכנסה של  מספר קטן של קלוריות לגוף  בנוסף יש אנשים שמוסיפים לדיאטת כסאח  תוספי מזון  כמו כדורי הרזיה שתפקידם להגביר את תהליך המטבוליזם (חילוף החומרים) בגוף.דיאטת כסאח יכולה להימשך עד ארבעה שבועות שבהם אנו מאבדים משקל כתוצאה מאיבוד הנוזלים בגוף.

יש לדיאטת כסאח יתרון של הרזיה בזמן קצר, אבל המציאות הכואבת היא שאין דבר כזה דיאטה קלה ולכל דבר יש מחיר, דיאטת כסאח  לא טובה לטווח ארוך ואפילו מסוכנת לגוף בנוסף יש לה הרבה חסרונות.

מהן חסרונותיה של דיאטת כסאח:

  • יש תפריטים לדיאטת כסאח שמורכבים על מרכיב מזון אחד כמו לחם או כרוב, זהו תפריט מאוד משעמם שלא לדבר על זה שזה מסוכן, כל דיאטה צריכה לכלול את כל אבות המזון וגוף כמו בית לא יכול להיבנות על מרכיב אחד, אם נוותר על אב מזון מסוים הגוף יכריז על מצב חירום ויפרק חומרים בגוף על מנת לספק אנרגיה.
    למשל אם לא נאכל מספיק חלבונים הגוף יכנס למצב חירום שבו הוא יפרק את מסת השרירים בגוף, על מנת לספק לעצמו את כמות החלבונים שהוא צריך לתפקד וככה נאבד מסת שריר.
    לכן רצוי לבחור בתפריט שמכיל את כל אבות המזון בצורה מאוזנת, המטרה היא להכניס לגוף את כל אבות המזון שהוא צריך במספר קטן של קלוריות כדיי שהגוף ישרוף את עודפי השומן שלו ולא יכנס למצב חרום וישרוף דברים אחרים.
  • דיאטת כסאח לא מתאימה לכולם וחייבים להתייעץ עם רופא לפניי שעושים אותה.
  • הרבה תוספי מזון או כדורי הרזיה שדיאטת כסאח מציעה לא טבעיים, יקרים, ויכולים להזיק.
  • עוד חיסרון ענקי של דיאטת כסאח הוא שאחריה משמינים תוך זמן קצר כי נגדיל בחזרה את כמות הקלוריות שהכנסנו לגוף, וכי הגוף רוצה להחזיר לעצמו את כמות הנוזלים (החומרים) שאיבד.
    הדוגמא הקלאסית ביותר היא של תוכנית הריאלטי לרדת בגדול שבה המתחרים עשו דיאטת כסאח ולאחר זמן קצר חזרו למשקלם המקורי ואפילו השמינו יותר.
  • למי מתאימה דיאטת כסאח:

    דיאטת כסאח מתאימה יותר לאנשים שרוצים לרדת במשקל לקראת יעד מסוים (חתונה) אולם חשוב שהיא תהיה בפיקוח רפואי כדיי לא לפגוע בגוף.
    דיאטת כסאח מאוד לא מתאימה כדיאטה לנוער כי בגיל זה הגוף מפתח את עצמו ובונה את עתידו לכן צריכים לאכול מספר קלוריות גדול שיאפשר לבנות את גוף.

    לסיכום: ראינו כיצד דיאטת כסאח יכולה להיות מסוכנת לגוף, לא מתאימה לכולם, והיא צריכה להיות בפיקוח רפואי.
    יש לדיאטת כסאח משטר דיאטתי קיצוני ביותר, תפריט דל, ויש לה הרבה מאוד חסרונות.
    לכן בסופו של דבר אין דבר כזה דיאטת קסם או דיאטה קלה.

     



    תגיות המאמר: דיאטת כסאח


     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:

    RAZON

     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת אורי רצון

    מאת: אורי רצוןרפואה13/03/131283 צפיות
    כאבי ראש הן תופעה מאוד שכיחה בכל העולם, אין אדם שלא סובל מכאבי ראש,לרוב כאבים אלו נפתרים ברגע שאנחנו לוקחים כדורים נגד כאבים כמו אופטלגין, לכאבים אלו יש גורמים רבים.

    מאת: אורי רצוןקניות 11/03/13983 צפיות
    ניקוי הבית בפסח היא פעולה מאוד מתישה שגוזלת מאיתנו הרבה זמן, לא משנה באיזה גיל אנחנו ולא משנה באיזה מצב אנחנו כולנו שונאים את הזמן הזה בשנה, למרות זאת ניקיון הבית בפסח היא פעולה הכרחית שאי אפשר להתעלם ממנה אבל אם עושים אותה בצורה נכונה ובצורה מתוכננת וחכמה אפשר לעבור אותה בצורה קלה יחסית.

    מאת: אורי רצוןבריאות07/03/132580 צפיות
    חברים לרפואה היא עמותת מתנדבים בראשות יחיאל לנדמן, העמותה התחילה לפני שש שנים על מנת לפתור בעיות של חולים שלא יכולים להרשות לעצמם לקנות תרופות, מאחר ורכישת תרופות היא פעולה מאוד יקרה ולא פשוטה העמותה התחילה לאסוף תרופות במצב טוב מאנשים שלא צריכים אותם ולשלוח אותם לאנשים שכן צריכים אותם

    מאת: אורי רצוןשייט ויאכטות23/01/138867 צפיות
    הרבה אנשים בישראל אוהבים לשוט בים מהרבה סיבות זה יכול להיות על מנת לדוג או להירגע ולנקות את הראש בים הפתוח, חלק גדול מאוד אוהב לשוט על מנת לטייל.

    מאת: אורי רצוןזוגיות ואהבה08/01/131127 צפיות
    יום הולנטיין הוא יום חג שמאחד אוהבים בכל רחבי העולם, זהו חג אוניברסלי כי לא משנה מאיזה דת אתה או באיזה דת נולדת ומה גילך אתה חוגג אותו. איזו מתנה לולנטיין תרצו לתת לאהובכם?

    מאת: אורי רצוןרפואה משלימה19/11/121020 צפיות
    מתחילות עונות שונות מתחילות גם קשיי נשימה, אצל פעוטות המקרה קשה יותר כי זהו חילופי העונות הראשונים שלהם לכן הם מגיבים בצורה שונה ממבוגרים כי מערכת הנשימה שלהם עדיין לא התפתחה לכן הן רגישים יותר וצריכים טיפול בהתאם שיחזק אותם ויקל עליהם לנשום.

    מאת: אורי רצוןשייט ויאכטות24/10/128495 צפיות
    יאכטה היא כלי שיט קטן (מטרים בודדים עד עשרות בודדים של מטרים) לצורכי הנאה בעוד שבעבר תפקידם של היאכטות היה לקחת אנשים חשובים או עשרים ממקום למקום והן נחשבו למותרות

    מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

    מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201556 צפיות
    קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

    מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191994 צפיות
    טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

    מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181694 צפיות
    שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

    מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181278 צפיות
    כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

    מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189700 צפיות
    מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

    מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181495 צפיות
    תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

    מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181566 צפיות
    גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica