חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איבדתם את המפתח לרכב?בכפר סבא – הזמינו מנעולן בכפר סבא!

מאת: Eli Levyרכב19/11/2012879 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי מאיתנו לא מכיר את ההרגשה הזו: אנחנו מתכננים להגיע למקום מסוים, הכנו כל מה שצריך, קבענו עם אנשים, ואנחנו אפילו לא מייחסים חשיבות רבה במיוחד לרכב שלנו, שהוא זה שיביא אותנו למחוז חפצנו.

אנחנו יוצאים מהבית ותוך כדי שאנו צועדים לעבר הרכב שלנו, אנחנו מחפשים בתיק או בכיס את המפתחות.

אך לשווא.

אנחנו חוזרים הביתה, ומתחילים לנסות לשחזר איפה הנחנו את המפתחות של הרכב.

בינתיים כבר ברור לנו שהיום שלנו השתבש ושלא נגיע בזמן ליעד שלנו.

אנחנו מתחילים להודיע על שינויים בתכנית, חשים עוגמת נפש ולא מעט אנרגיות מבוזבזות (רובן ככולן שליליות, אגב).

במקרה הטוב- אנחנו מצליחים ומוצאים את מפתחות הרכב וממשיכים בסדר היום.

במקרה הפחות טוב אנחנו לא מוצאים את המפתחות, ומבינים שאם אנחנו רוצים להתקדם היום, ואנחנו נמצאים בכפר סבא, אז אין לנו ברירה אלא להזמין מנעולן בכפר סבא , ומהר.

אגב, מנעולן בכפר סבא מוזמן לא רק במצבים בהם אתם לא מוצאים את מפתחות הרכב שלכם, אלא גם במצבים, שהם באמת צחוק הגורל אבל בהחלט קורים במציאות, בהם אנשים מאבדים את מפתחות הרכב ממש לנגד עיניהם.

למשל, צרור המפתחות מחליק מידיהם לתוך פיר המעלית, או שבדרך לרכב צרור המפתחות נופל להם מהידיים לפתח ביוב שבצד המדרכה.

כך או כך- רכב מושבת בכפר סבא, מהסיבות שציינו, זקוק לעבודה מקצועית של מנעולת בכפר סבא באופן בהול!

מנעולן בהרצליה מקצועי מבית "מפתח בשרון" הוא מנעולן מוסמך, בעל אישור מטעם המשטרה, ניסיון פרקטי רב, התמודדות עם פריצות רכבים רבות לפי דרישות הלקוח.

יש מקרים בהם על המנעולן לפרוץ את דלת המכונית, למשל, בשביל לחלץ מפתח שנשכח שם בטעות, ויש מקרים בהם יש צורך לנתק אזעקה שלא מפסיקה לצפצף ולא מאפשרת את הנעת הרכב, או לנטרל אימובילייזר שלא מאפשר להניע את הרכב, וכמובן, שיש מקרים בהם יש צורך להחליף את מנעול הרכב ולצייד את בעליו במפתחות חדשים (וכמובן, לא לשכוח זוג רזרבי...)

לא חשוב מהי הסיבה שבעטיה אינכם יכולים להשתמש ברכב- אם היא קשורה למנעול הרכב או למפתחות- למנעולן מוסמך יש את הפתרון הנכון עבורכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Eli Levy

מאת: Eli Levyהדברה14/10/132523 צפיות
תיקנים ונמלים בקיץ? מעופפים? ברחשים? יתושים וזבובים? מי מאיתנו לא חווה באופן אישי את טרדות הקיץ?ומה בנוגע למכרסמים- חולדות? עכברים? הדברה מקצועית אמנם מספקת לנו איכות חיים, אולם בנוסף לנוחות ולאיכות היא מספקת גם אלמנט בריאותי –תברואתי.

מאת: Eli Levyאדריכלות פנים14/10/133200 צפיות
המכנה המשותף לכל מטבחי היוקרה הוא באיכות חומרי הגלם מהם הם עשויים, בתכנון העיצוב שלהם, וביכולת שלהם להיות מותאמים ללקוח באופן אישי, בהתאם לצרכיו, לסגנון החיים שלו ולשימושי המטבח עבורו (בנוסף לשימוש הסטנדרטי).

מאת: Eli Levyניקיון30/05/132550 צפיות
ללא קשר לגילכם או לסגנון החיים שלכם, אתם חיים ומתמודדים עם אבק ועם לכלוך. בין אם אתם חובבי ניקיון מושבעים ובין אם אתם לא מאלו שמקפידים במיוחד, כך אך כך, בית דורש ניקוי ותחזוקה שוטפת.

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132486 צפיות
בכדי שאיש מקצוע העוסק בקידום אתרים יוגדר, ובצדק , מומחה קידום אתרים, עליו לשלוט היטב בכל הלוגיסטיקה והמדיניות שמתרחשת מאחורי הקלעים ברשת. כשאנו מדברים על מומחה קידום אתרים אנחנו מתכוונים לאיש מקצוע היודע לקדם את האתר שלנו בגוגל

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132411 צפיות
רבים שוגים בשעה שהם חושבים שאם הם יטמיעו לינקים לאתר שלהם בכל מיני אינדקסים שבגוגל, אזי הם יזכו לצפות באתר שלהם בעמוד הראשון שלו. ימים אלו חלפו מזמן.

מאת: Eli Levyבניין ואחזקה - כללי29/05/132540 צפיות
מי מאיתנו לא חווה סתימה בכיור או בשירותים? המים לא מתנקזים ? מציפים את הכלים הסניטאריים? משאירים לנו לכלוך דבוק לדפנות ועוד לא דיברנו על הריחות הלא נעימים המלווים לכל העניין. אין ספק שהדבר האחרון...

מאת: Eli Levyפרסום28/05/132515 צפיות
במידה ואתם מעוניינים בצבעוניות רבה אשר תשתקף מהמדבקות של החברה שלכם, מומלץ לכם לעשות שימוש במדבקות מסוג פרוצס, כלומר המדבקות הצבעוניות. מדובר על שמונה תחנות של צבע אשר מביאות את המדבקה לרמה גבוהה מאד של פרזנטציה ייצוגית

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213848 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213977 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214159 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204627 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195593 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196287 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193512 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica