חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שתילת רגש בתת מודע ואיך זה יכול לעזור ללוגו שלך

מאת: מור אלוןמיתוג22/11/2012960 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שתילת רגש בתת מודע ואיך זה יכול לעזור ללוגו שלך

אמצע אוגוסט ו- 40 מעלות בחוץ , אתם יושבים בבית על הספה וצופים בטלוויזיה, המזגן עובד בכל הכוח אבל לא סוחב מספיק, פשוט חם מדי – אחד מהימים האלה, אתם יודעים.. התכנית יוצאת להפסקת פרסומות ואתם רוצים להעביר ערוץ אבל חם מדי בשביל לזוז או שנדבקתם לספה, אז אתם פשוט בוהים במסך. הפרסומת שאתם רואים היא פרסומת למשקה קל קר, מה זה קר? קפוא! זוג דוגמנים, בחור ובחורה חטובים פותחים מיכל משקה, "קליק, פססססס" בועות הגז מקפצות להן כאילו שחררו אותן ממאסר עולם ופתאום עולה בכם רגש של שמחה, אתם מזדהים עם השחרור ומתים להשתחרר מהחמסין הזה. הדוגמנים, מאושרים עד הגג צוחקים ומדלגים ברחובות ובינתיים אצלכם מתעורר צמא וקר לכם בתוך הגוף. המשקה הזה נראה לכם הפתרון לכל צרות העולם, כולל הדימוי העצמי שלכם ובעיקר לחום המעיק והדביק הזה. כל זה, רק כי ראיתם את הפרסומת הזאת שבה אנשים יפים, שותים משקה קר והם שמחים. מישהו ממלמל איזה משפט קליט בקול סופר אקסטרה רדיופוני ובדיוק שנייה לפני שהלשון שלכם נוגעת ברצפה, הדוגמנים נעלמים ומדביקים לכם על המסך את הלוגו של היצרנית. בכל זאת מישהו צריך לקבל קרדיט על כל הטוב הזה.

בלי שתשימו לב ובלי שתדעו בכלל, התת מודע שלכם "קלט" את אותו לוגו ששודר בפרסומת שעשתה לכם תחושת שמחה וצרב בתוכו את המידע הזה. אותה תחושת שמחה תצא מהתת מודע שלכם כאשר תהיו בסיטואציה דומה לזו שראיתם בפרסומת.

זה בדיוק מה שעושות לנו הפרסומות בין אם הן בטלוויזיה, על בניין או באינטרנט!

הפרסומאים משתמשים בטכניקות שונות על מנת להעביר לצופה רגש מסוים בפרסומת ובעצם עובדים על התת מודע שלו. אותו לוגו שנראה בפרסומת, מקושר באופן ישיר לרגש שהוא מעורר אצל כל צופה, שהוא בעצם הלקוח.

שתילת הלוגו באותו רגש שיוצרים הפרסומאים, גורמת בעצם לצופה לראות מוצר מסוים באור מסוים ובעצם משפיעה עליו וגורמת לו לבחור באותו מוצר שראה בפרסומת, על פני מוצר דומה של חברה מתחרה.

אם נחזור לסיפור בפסקה הראשונה, נבין שאם אני, אותו צופה שראה את הפרסומת, אשב בחוף הים ויהיה לי חם ואהיה צמא, באופן בלתי מודע אעדיף את אותו משקה שראיתי בפרסומת בזכות ההתניה והפרסומאי המוכשר עשה עבודה טובה. מגיע לו בונוס לחג!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

MorDesigns | 054-9755050 | www.mordesigns.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מור אלון

מאת: מור אלוןעיצוב גרפי22/11/12965 צפיות
בימינו, כל עסק הרוצה למתג את עצמו באופן מקצועי צריך לשאול את עצמו מהי הדרך המומלצת לבצע מיתוג נכון לעסק? איך לגרום ללקוח פוטנציאלי לבחור במוצר שלי ולא במוצר של עסק מתחרה? איך להשאיר רושם ראשוני מוצלח אצל לקוח? התשובה לשאלות הנ”ל מסתכמת במילה אחת: לוגו לעסק. עיצוב לוגו מקצועי הנבנה בצורה נכונה, מאפשר לעסק לגרום למעין “חריטה” של העסק בזיכרון הלקוח.

מאת: מור אלוןעיצוב גרפי22/11/12804 צפיות
לעמוד עסקי בפייסבוק מספר רב של יתרונות מהותיים שלא קיימים באתר רגיל. הפייסבוק מאפשר לבעלי עסקים ליהנות מחשיפה מרבית לעסק שלהם בקלות, בתוך זמן קצר ובעלות מינימלית ובכך בעצם להגיע לקהל יעד רב ולפעמים אפילו לקהל יעד ספציפי אותו מגדיר בעל העסק.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192735 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176196 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162599 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162697 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162189 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162010 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica