חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לוגו לעסק – למה אנחנו צריכים אותו?

מאת: מור אלוןעיצוב גרפי22/11/2012964 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לוגו לעסק-למה אנחנו צריכים אותו

בימינו, כל עסק הרוצה למתג את עצמו באופן מקצועי צריך לשאול את עצמו מהי הדרך המומלצת לבצע מיתוג נכון לעסק? איך לגרום ללקוח פוטנציאלי לבחור במוצר שלי ולא במוצר של עסק מתחרה? איך להשאיר רושם ראשוני מוצלח אצל לקוח?

התשובה לשאלות הנ”ל מסתכמת במילה אחת: לוגו לעסק. עיצוב לוגו מקצועי הנבנה בצורה נכונה, מאפשר לעסק לגרום למעין “חריטה” של העסק בזיכרון הלקוח.

לוגו לעסק – ככה הגדולים עושים את זה!

עיצוב לוגו לעסק הוא הכרחי בכל תהליך מיתוג והוא בעצם הדבר הראשון שיוצרים, עליו מתבסס כל מיתוג העסק. הלוגו הוא תמונה חזותית של העסק, הוא מה שמאפיין אותו, הוא בעצם הפנים של העסק ולכן עליו להיות ייחודי, לעורר רגשות ותחושות שונות ולהיות בולט ובלתי נשכח. קחו למשל כדוגמה את הלוגו של קוקה קולה או הלוגו של מקדונלדס או של נייקי. מדובר מצד אחד בלוגו מאוד פשוט ומצד שני בלוגו שנחרט בזיכרון. אין מישהו שלא זוכר איך הלוגו של אותן חברות נראה. דבר זה נובע ממחשבה רבה שהושקעה בעיצוב הלוגו הן מבחינת העיצוב והן מבחירת הצבעים.

צרו את התדמית שלכם בעזרת לוגו לעסק

עיצוב לוגו לעסק הוא קריטי למדי בתהליך יצירת תדמית עסקית ולכן עליו להיווצר תור שימוש במחשבה שיווקית ויצירתית. אם עצמתם עיניים והצלחתם לזכור את הלוגו שיצרו עבורכם זה אומר שהלוגו שלכם בנוי בצורה טובה ונכונה.

לוגו לעסק צריך להיות פשוט וקליט כך שמי שרואה אותו יזכור אותו.

לוגו לעסק צריך לעשות נכון

כדי ליצור לוגו טוב עלינו להבין תחילה מה המוצר אותו אנחנו רוצים למתג. לאחר מכן יש צורך להבין לאיזה שוק אנחנו רוצים למכור את המוצר שלנו ומה אנחנו רוצים לשדר באמצעות הלוגו. ע”פ המאפיינים הנ”ל נוכל בעצם ליצור לוגו “מנצח”. בחירת הצבעים ללוגו היא חשובה ביותר והיא בעצם לוקחת חלק מאוד חשוב במסר שיועבר ללקוחות פוטנציאליים. למשל, אם נרצה ליצור לוגו לעסק שמשדר יוקרה נבחר בצבעים המעידים על כך, אם נרצה לוגו לעסק שמשדר משהו ילדותי וצעיר נבחר בצבעים רכים וכו’. בעזרת הצבעים והאלמנטים הגראפיים נוכל ליצור תדמית מסוימת לעסק ונמקד את הלוגו לקהל מסוים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

MorDesigns | 054-9755050 | www.mordesigns.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מור אלון

מאת: מור אלוןמיתוג22/11/12959 צפיות
הפרסומאים משתמשים בטכניקות שונות על מנת להעביר לצופה רגש מסוים בפרסומת ובעצם עובדים על התת מודע שלו. אותו לוגו שנראה בפרסומת, מקושר באופן ישיר לרגש שהוא מעורר אצל כל צופה, שהוא בעצם הלקוח. שתילת הלוגו באותו רגש שיוצרים הפרסומאים, גורמת בעצם לצופה לראות מוצר מסוים באור מסוים ובעצם משפיעה עליו וגורמת לו לבחור באותו מוצר שראה בפרסומת, על פני מוצר דומה של חברה מתחרה.

מאת: מור אלוןעיצוב גרפי22/11/12802 צפיות
לעמוד עסקי בפייסבוק מספר רב של יתרונות מהותיים שלא קיימים באתר רגיל. הפייסבוק מאפשר לבעלי עסקים ליהנות מחשיפה מרבית לעסק שלהם בקלות, בתוך זמן קצר ובעלות מינימלית ובכך בעצם להגיע לקהל יעד רב ולפעמים אפילו לקהל יעד ספציפי אותו מגדיר בעל העסק.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213653 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162301 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162014 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162395 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161964 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica